Liftweekend
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:53
Ik zou het ook gek vinden, maar ik ben er ook te jaloers voor. Het schijnt wel te kunnen, dat dit goed gaat zonder dat er verder iets gebeurt. Maar jij moet voor jezelf uitmaken of dit een dingetje wordt. Als je hem niet vertrouwt, kun je het beter uitmaken.
Find people who will make you better (M. Obama)
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:54
vervelend en vervelend dat ie je niet serieus neemt! Ik vind dat hij moet begrijpen dat je dit moeilijk vindt en erover wil praten. Als hij daar niet voor open staat zou ik dat zien als een teken aan de wand...
“We zijn gewoon vrienden” kan natuurlijk, ik heb ook mannenvrienden waarmee ik écht een weekendje op stedentrip zou kunnen gaan zonder enige intentie, maar die ken ik al jaren langer dan mijn vriend + als mijn vriend zich er niet oké bij zou voelen zou ik niet zeggen dat ie zich niet aan moet stellen, maar serieus erover praten.
Ik zou als ik jou was nogmaals aangeven dat je het erover wilt hebben, omdat je je er niet fijn bij voelt. Als hij je niet serieus neemt, zou ik er klaar mee zijn!
“We zijn gewoon vrienden” kan natuurlijk, ik heb ook mannenvrienden waarmee ik écht een weekendje op stedentrip zou kunnen gaan zonder enige intentie, maar die ken ik al jaren langer dan mijn vriend + als mijn vriend zich er niet oké bij zou voelen zou ik niet zeggen dat ie zich niet aan moet stellen, maar serieus erover praten.
Ik zou als ik jou was nogmaals aangeven dat je het erover wilt hebben, omdat je je er niet fijn bij voelt. Als hij je niet serieus neemt, zou ik er klaar mee zijn!
.
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:58
oh bij die liftwedstrijden moeten er trouwens meestal “koppeltjes” man-vrouw gevormd worden. Het zou dus echt zo kunnen zijn dat dit gewoon erg goed uitkomt om het zo te regelen. Ze moet wel een man vragen als ze mee wil doen.. Maar alsnog zou ik als ik jou was gewoon meer over hun band willen weten en je kunnen uiten zonder dat je de mond gesnoerd wordt.
.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:02
Juist dat hij het er niet over wil hebben vind ik raar. Mijn man is ook wel eens met een andere vrouw op stap geweest. Maar toen ging het om hun gezamelijke hobby en ik was vooraf van vanalles op de hoogte (haar man ook trouwens) en achteraf hebben we de hele dag in geuren en kleuren mogen aanhoren tijdens een gezamelijk etentje.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:10
Als ze echt van bil gaan, zijn ze allebei niet te vertrouwen.Annewil1234 schreef: ↑24-10-2017 11:01Ik vetrouw hem wel maar haar niet. En ik snap niet dat hij dat wil doen als hij weet dat ik het niet leuk vind
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:18
Hoe gaat ze dat doen dan?ouwewijsneus schreef: ↑24-10-2017 11:15
Na het weekend zal je er snel genoeg achter komen of hij het vertrouwen waard is.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:21
dat is zo´n dooddoener.Annewil1234 schreef: ↑24-10-2017 11:01Ik vetrouw hem wel maar haar niet. En ik snap niet dat hij dat wil doen als hij weet dat ik het niet leuk vind
als hij echt te vertrouwen is, kan ze naakt naast hem in bed kruipen en gebeurt er nog niks
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:22
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als hij niet wil, gebeurt er niets. Heeft vrij weinig met haar te maken. Wel makkelijk, want dan hoef je op hem niet boos te worden.....Annewil1234 schreef: ↑24-10-2017 11:01Ik vetrouw hem wel maar haar niet. En ik snap niet dat hij dat wil doen als hij weet dat ik het niet leuk vind
Find people who will make you better (M. Obama)
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:22
Makkelijk zat. Nu appt/chat hij met Studiegenoot terwijl hij bij Vriendin is. Als hij in dat weekend bij Studiegenoot zit en ballen heeft, appt/chat hij met Vriendin.
Doet hij dat niet, weet je genoeg.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:39
Dus je zou zeggen wat je ervan vind en als hij dan toch gaat het uitmaken?OKcomputer schreef: ↑24-10-2017 10:54vervelend en vervelend dat ie je niet serieus neemt! Ik vind dat hij moet begrijpen dat je dit moeilijk vindt en erover wil praten. Als hij daar niet voor open staat zou ik dat zien als een teken aan de wand...
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:56
Dan weet je gelijk hoe de vlag erbij hangt.Annewil1234 schreef: ↑24-10-2017 11:39Dus je zou zeggen wat je ervan vind en als hij dan toch gaat het uitmaken?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:36
de man die tegen mij zegt dat ik niet moet zeuren en dat hij het er niet over wil hebben als ik heel terecht aangeef iets niet leuk te vinden = niet meer mijn man
al ging ie niet eens meer weg met dinges van de studie, toch niet meer mijn man
het is je gewoon monddood maken dat 'zeuren' noemen en je afsluiten voor een gesprek, heel gemeen
al ging ie niet eens meer weg met dinges van de studie, toch niet meer mijn man
het is je gewoon monddood maken dat 'zeuren' noemen en je afsluiten voor een gesprek, heel gemeen
Lorem Ipsum
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:20
Dat er niet over willen praten zou voor mij een issue zijn. Er is pas een probleem als er dingen stiekem gaan, verborgen worden of onbespreekbaar zijn. Maar kom op zeg; hoe zou jij het vinden als je partner je iets verbood waar je veel zin in hebt? Bespreken betekent namelijk ook; accepteren dat niet alles gaat zoals jij wil, maar wel begrip hebben voor elkaar.
Als jullie relatie goed zit; niet te ingewikkeld doen. Dat jij je vriend de leukste vindt, betekent niet dat alle vrouwen er bovenop willen duiken hè?
Als jullie relatie goed zit; niet te ingewikkeld doen. Dat jij je vriend de leukste vindt, betekent niet dat alle vrouwen er bovenop willen duiken hè?
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:25
Toevoeging; als je mij zou proberen te verbieden zoiets te doen, is het sowieso einde relatie. En nee, ik ben nog nooit vreemd gegaan en ja, ik heb vanwege dit soort gedoe (jaloerse partner die niet wilde dat ik met bepaalde mensen omging, want ik was misschien wel te vertrouwen, maar die andere mensen niet) wel eens een relatie beëindigd.
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:26
Dit