'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?

dinsdag 17 oktober 2017 om 22:34

woensdag 18 oktober 2017 om 11:14
Ze zagen er gelukkig uit samen op de vakantiefoto's in het begin van hun relatie. Van dat geluk heb ik echt 0,0 teruggezien in de aflevering en ik denk dat zij gewoon koudwatervrees had en vanaf het eerste moment er gewoon geen zin in had. Vooral zij leek vanaf het begin niet gelukkig met de situatie waardoor hij er ook steeds ongelukkiger uit zag.
Ik hoop dat ze beide los van elkaar een mooie toekomst hebben in Mexico!! Hij heeft er blijkbaar een leuke baan en leuke mensen ontmoet dus lekker blijven.
Ik hoop dat ze beide los van elkaar een mooie toekomst hebben in Mexico!! Hij heeft er blijkbaar een leuke baan en leuke mensen ontmoet dus lekker blijven.

woensdag 18 oktober 2017 om 12:41
Die sukkel denkt dat alles nog goed zit terwijl hij heel geleidelijk haar huis is uitgewerkt door haar.
Ik denk dat zij zich schuldig voelt dat hij helemaal voor haar naar Mexico is verhuisd en dat ze daarom niet wil zeggen dat ze niks meer met hem wil.
Ik vond haar een vals kreng en hem een lulletje rozenwater.
Ik denk dat zij zich schuldig voelt dat hij helemaal voor haar naar Mexico is verhuisd en dat ze daarom niet wil zeggen dat ze niks meer met hem wil.
woensdag 18 oktober 2017 om 13:35
Beter had ik het niet kunnen zeggen! Man man man, wat gênant is dit voor hem. Als hij de aflevering terugkijkt zal moeten huilen van schaamte denk ik. Wat een onaardige chick en wat een slappe gast. Sneu.emmetje2 schreef: ↑18-10-2017 12:41Die sukkel denkt dat alles nog goed zit terwijl hij heel geleidelijk haar huis is uitgewerkt door haar.

woensdag 18 oktober 2017 om 17:10
Maar ik vond het gedrag van die Nederlandse gemeenschap ook erg onbeschoft. Praten over de vrouwen in het Nederlands en ze uitlachen waar ze bijstaan. Dit vond ik erg vernederend overkomen en de vrouwen waren ook nog amused. Hij deed volgens mij niet veel moeite om te integreren of Spaans te spreken.

woensdag 18 oktober 2017 om 17:34
Het ging op een gegeven moment over huisgenoten en toen bleef zij maar doorgaan over een leuke Italiaan in zn huis

woensdag 18 oktober 2017 om 17:42
Er werd al aangegeven dat de Mexicaanse cultuur minder direct is. Blijkbaar gold dat ook voor naar, en dat is op zich niet gek natuurlijk als Mexicaanse met een Mexicaanse opvoeding.
Echter zegaf verl signalen dat het niet goed zat meen ik gezien te hebben. In dit geval geeft iemand alles op in eigen land en zou directheid wel prettig geweest zijn.
Hoewel hij wel blijft.
Echter zegaf verl signalen dat het niet goed zat meen ik gezien te hebben. In dit geval geeft iemand alles op in eigen land en zou directheid wel prettig geweest zijn.
Hoewel hij wel blijft.
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:35
Ik viel pas na een tijdje in maar ik heb zelden zo weinig binding laat staan passie gezien tussen 2 mensen. Tenenkrommend gewoon. Moet moedertjelief dààrvoor nou zo haar zoon missen?
Hij reageerde ook echt verbolgen toen zij het maar over die Italiaan bleef hebben
Nee, dit was echt niks die twee.
Hoe oud is zij trouwens? Ze leek wel 14.
Hij reageerde ook echt verbolgen toen zij het maar over die Italiaan bleef hebben

Nee, dit was echt niks die twee.
Hoe oud is zij trouwens? Ze leek wel 14.
Poep, wie heeft jou gescheten?