Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-10-2017 21:05
Inderdaad Cateau, dat is zeker zonde van het geld. Ik heb s'nachts en s'morgens de radio aanstaan. Op radio 1, heerlijk dat gekeuvel.
Veel plezier met kijken Sonja.

Kun je dan wel slapen als de radio aanstaat?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
25-10-2017 23:31
Kun je dan wel slapen als de radio aanstaat?
Ja hoor, ik slaap als een blok er gewoon doorheen.
maan en storm.
Wat een overdreven en enge mensen met toepasselijke naam zeg.
(Algemeen dagblad show even aan het lezen.... :bunny: )
Goedemorgen allemaal, fijne donderdag al is mijn donderdag niet fijn want ben verkouden.. zucht kuch kuch.

Maar ja, mama's mogen niet ziek zijn dus kom op.. pijnstiller en gaan blijven :)

Vandaag een tja normaal dagje, oudste is naar school en jongste is hier weer druk bezig als Duracel batterij met haar speelgoed. Vanmiddag krijg ik een tweedehands laptop binnen, deze waar ik nu op tik is te oud en langzaam.. Bij de lokale pc winkel een nieuwe gekocht en ze komen hem brengen en voor de eerste keer opstarten. Ook een printer gekocht die ze installeren.. heb alles digitaal maar een printer is wel nodig en handig. Bij het knutselen :yes:
Gisteren heeeeeel voorzichtig met wat ochtendgym oefeningen gestart. Ik doe te weinig vind ik. En vanochtend gelukt om het ook weer te doen. 1 minuutje langer dan gisteren.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik las gisteren dit artikel:

https://decorrespondent.nl/7476/deze-ke ... 2-ee93dc29

En ik moet er nog steeds van bijkomen. Ik ben best wel betrokken bij deze stroming van de kerk, er staan dan ook namen in van sprekers die ik ken van conferenties. Mensen die ik best hoog in het vaandel had staan. Eerlijk gezegd doet het me twijfelen aan alles wat ik dacht te weten over de kerk. Ik ben vast vreselijk naïef, maar dit doet me echt wat omdat ik de kerk als een veilige plek beschouwde. En het is natuurlijk om te kotsen dit. Misbruik komt overal voor, maar ik heb het dan ook vooral over hoe God hierin betrokken wordt alsof het zo moet zijn, en de reactie van de kerk toen het naar buiten kwam. Afschuwelijk.
kwam vannacht thuis, denk wat is het koud hier. dacht eerst dat het kwam omdat ik uit een warme auto kwam, blik op thermostaat leerde dat batterijen leeg waren. Dus vannacht eerst batterijen en schroevendraaier zoeken voor ik naar bed kon
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
sonjavg schreef:
26-10-2017 09:04
Goedemorgen allemaal, fijne donderdag al is mijn donderdag niet fijn want ben verkouden.. zucht kuch kuch.

Maar ja, mama's mogen niet ziek zijn dus kom op.. pijnstiller en gaan blijven :)

Vandaag een tja normaal dagje, oudste is naar school en jongste is hier weer druk bezig als Duracel batterij met haar speelgoed. Vanmiddag krijg ik een tweedehands laptop binnen, deze waar ik nu op tik is te oud en langzaam.. Bij de lokale pc winkel een nieuwe gekocht en ze komen hem brengen en voor de eerste keer opstarten. Ook een printer gekocht die ze installeren.. heb alles digitaal maar een printer is wel nodig en handig. Bij het knutselen :yes:
Oei, dat is vervelend als je ziek wordt met 2 kleine kindjes. Beterschap!
Ik heb nieuw account, was Dare.
Iets met nieuwe fase in mijn leven enzo :)

Ik heb jetlag dag.
Verder alles prima.
Vakantie was een aanrader. Nu begint het echte leven weer.

Fijne dag!
Welkom terug lieverd, blij dat je niet helemaal weg bent gegaan. :)
Hawelry schreef:
26-10-2017 13:51

Ik heb jetlag dag.
Verder alles prima.

Fijne dag!
Fijn dat je terug bent! We wachten je verhalen ongeduldig af. :proud:
Drackie schreef:
26-10-2017 13:58
Fijn dat je terug bent! We wachten je verhalen ongeduldig af. :proud:
Haha, trouwdag was een soort van ramp.
Moeders brak haar hand en zat tijdens mijn aankleden samen met vader in de gipskamer. (moeder was ook getuige en ze had haar schrijfhand gebroken... ze kon gelukkig wel tekenen en waren op tijd terug zodat mijn vader me kon weggeven :) )
Zus en visagiste hebben me aangekleed, met hulp van fotograaf.
Daarna foto's wezen nemen op locatie tot vlak voor ceremonie, dat was leuk :)
Ceremonie was ook mooi, al kreeg ik er niet echt veel van mee door alle prikkels maar wel ''ja'' gezegd en getekend enzo ;)
toen proost moment met taart. We waren net bezig toen iemand van de keuken kwam dat ze te weinig eten hadden voor het buffet? (later bleek dat diegene verkeerd gekeken had ofzo, weet niet precies hoe dat opgelost is). Op die opmerking ben ik gebarsten, ik zat al hoog in spanning en overprikkeling, en ben ik janken uitgebarsten. Moeder heeft me naar buiten begeleid en man erachteraan in paniek? Dunno. Daar ergens buiten op een bankje gaan zitten en ik bleef maar janken (het was echt niet charmant en daar ging mijn make-up) ik wilde locatie niet meer in. Uiteindelijk heeft fotograaf en mijn vader de leiding genomen en is er besloten daar buiten wat groeps/familie foto's te maken zolang ik het volhield. Dus een aantal belangrijke foto's gemaakt, de rest hebben we gelaten want ik bleef maar huilen.
Fotograaf/vader zei dat we naar huis moesten gaan want ik ging echt niet meer naar binnen.. Man heeft buffet geopend, verteld tegen de rest van de gasten dat ik onwel was en wij zijn naar huis vertrokken met mijn moeder en zus achter ons aan rijdend om mij te helpen met uitkleden.

Daarna heeft vader het kortgesloten met locatie? Ik weet niet, maar iedereen was boos op nalatigheid van locatie. Ik heb er niet veel van meegekregen.
thuis heb ik gedoucht etc en mezelf opgeknapt. Vader kwam en die heeft ons naar schiphol hotel gebracht waar ik lekker door ging met huilen
en dag erna zijn we gaan vliegen en KLM gaf ons champagne (om tien uur 's ochtends haha) en later nog een presentje. :)

Vakantie was geweldig. Resort was prachtig en uitstapjes waren leuk.
Hawelry schreef:

Ik heb jetlag dag.
Verder alles prima.

Fijne dag!
Wat fijn dat je er nog bent :cheer2:
Ohhh Dare, wat een dramadag. Hopelijk komt er ooit een dag dat je er met een lach over kunt vertellen.
En fijn dat je vakantie een heel stuk heeft goedgemaakt. Een dikke proficiat met je huwelijk Mevrouw Daremanda :loveys:
@Hawelry; hoop dat jullie, over 10 jaar, tegen elkaar zeggen: Goh...dat was wel heel erg hilarisch. In het kader van 'later lachen we we erom"
Fijn te lezen dat je vliegreis en je huwelijksreis heerlijk waren. Hou dat vast!
Everything you see I owe to spaghetti!
Dat hoop ik ook. :)
Het was niet helemaal verschrikkelijk hoor, er zaten ook mooie dingen tussen, maar algemeen genomen was het niet wat ik verwacht had. :)

Thanks Prada.
Hawelry schreef:

Ik heb jetlag dag.
Verder alles prima.

Fijne dag!
Welkom terug.

Middag allemaal :)
Hawelry.fijn dat je genoten hebt van je vakantie.
Inderdaad later lachen we er om.moet je maar denken..
Tis n prachtige dag vandaag .even samen de boodschappen gedaan. Lekker weertje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Drackie schreef:
26-10-2017 11:05
Ik las gisteren dit artikel:

https://decorrespondent.nl/7476/deze-ke ... 2-ee93dc29

En ik moet er nog steeds van bijkomen. Ik ben best wel betrokken bij deze stroming van de kerk, er staan dan ook namen in van sprekers die ik ken van conferenties. Mensen die ik best hoog in het vaandel had staan. Eerlijk gezegd doet het me twijfelen aan alles wat ik dacht te weten over de kerk. Ik ben vast vreselijk naïef, maar dit doet me echt wat omdat ik de kerk als een veilige plek beschouwde. En het is natuurlijk om te kotsen dit. Misbruik komt overal voor, maar ik heb het dan ook vooral over hoe God hierin betrokken wordt alsof het zo moet zijn, en de reactie van de kerk toen het naar buiten kwam. Afschuwelijk.
Drackie wat zal je teleurgesteld zijn .
Zelf ben ik RK.opgevoed.daar is hetzelfde loos in de kerk en verhalen over de nonnen. Schandalig gewoon.en dan te bedenken wat ik oo de lagere school allemaal voor geschoteld kreeg tijdens de Godsdienst lessen.
Je moest braaf zijn .je moest naar de kerk. Kom al jaren niet meer in de kerk. alleen met n uitvaart .
Hoe durven ze zo schijnheilig te praten en te zeveren .en intussen kinder misbruik en mishandeling .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alles gelezen en kom er later op terug.

Nu lekker eten, aardappelen, sla en een eitje. Eet smakelijk :)
:O :'( Vergeten mijn eten uit de vriezer te halen en nu dus alleen maar brood en kaas. Wat een gedoe weer.
Cateautje schreef:
26-10-2017 17:28
:O :'( Vergeten mijn eten uit de vriezer te halen en nu dus alleen maar brood en kaas. Wat een gedoe weer.
Heb je niet een lekker eitje om te bakken? Plakje kaas erover et voila.
ik heb hier een grote pan gehaktballetjes in tandoorisaus staan, je kunt mee-eten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
26-10-2017 18:18
ik heb hier een grote pan gehaktballetjes in tandoorisaus staan, je kunt mee-eten
Hmm lekker Nlies. Ik heb de hele dag af en aan geslapen. Zodra ik ook maar 1 pijnstiller en 1 spierverslapper nam viel ik al om.
Nee Prada, het is beter dat ik geen eieren eet, dus die heb ik niet in huis.

Voor het eerst in meer dan 20 jaar heb ik eten in de magnetron ontdooit, niet helemaal, maar het kan vanavond klaargemaakt, dus ik heb te eten.

Die gehaktballetjes in tandoorisaus lijken me wel wat. Lekker hoor! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven