Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Drackie schreef:
26-10-2017 22:16
Ja, weet ik, maar we betalen al zoveel af per maand. Ergens houdt het een keer op. Ik heb echt het gevoel dat ik stik door dit. En we moeten eigenlijk een nieuwe koelkast (deze vriest als een malle @( ) en ik had voor volgende maand eindelijk weer een afspraak voor een kroon op mijn kies (al eerder afgezegd vanwege financiën), maar die afspraak moet ik wéér afzeggen.

En daar komt nog bij dat DUO en school hebben lopen kutten met mijn inschrijving waardoor ik opeens vet veel terug moet betalen. Dat hoeft niet nu, maar zolang ik nog stufi ontvang, houden ze een bedrag in op mijn stufi. :'(
Ajakkes, ze moeten je wel hebben zeg!
Alle reacties Link kopieren
Knallende ruzie met man. Over geld. :'(
Het is geloof ik weer goed... Maar ik ben wel heel erg verdrietig nog.
aviv_13 schreef:
26-10-2017 22:22
Dat is niet helemaal het idee wat bedoeld wordt met "een onvergetelijke dag"! Hoe kreeg je moeder het voor elkaar precies op de grote dag haar hand te breken?
Nou, eigenlijk deed ze dat die dag ervoor al, maar niemand dacht dat ie gebroken was tot de dag erna vroeg in de ochtend ik erop stond dat ze toch langs de hap/ha moesten...
Moeder reed op de fiets en toen knalde iemand een autodeur open zonder te kijken en knalde moeder er met volle vaart tegenaan... resultaat gebroken hand. Gewoon pech.
Knuffel drackie :hug:
aviv.hoop dat het verder goed gaat met je cavia.s niet leuk dit.

Drackie .vervelend ruzie met je man,en zeker over geld.hoop,dat je er uit komt met z.n tweeen . :hug:

Gezellige dag allen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Cateautje schreef:
26-10-2017 19:02
Ik heb die pasta's van Pataks, die moet je aanbraden met kokosmelk. Die zijn echt lekker, sowieso Pataks is het beste merk, want dat wordt gemaakt door Indiaase mensen, dus die gooien er in ieder geval geen suiker doorheen, maar werken met originele recepten.
De fabriek staat in Engeland.
Klopt, die currypasta's zijn over het algemeen wel goed, maar die tandoorisaus von ik een stuk minder, beetje flauw.

ik dacht trouwens dat cavia's gemiddeld maar 3 jaar werden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
aviv_13 schreef:
26-10-2017 21:29

Wat doet 't Vivaforum raar op Chrome en Opera browser, dan is het "Lees ook"-kader dwars over reacties heen en kan ik niet reageren. Bij Explorer lukt 't wel, maar die weet mijn wachtwoord niet en die ben ik zelf ook vergeten. Gelukkig wekt m'n mobiel wel, maar dat typt lastiger.
gewoon even klikken op wachtwoord vergeten en nieuw wachtwoord invoeren
Over dat kader hier naast is al n topic geopend ,erg vervelend heb maar n halve pagina.
Vroeger stond. lees ook..op n minder storende plek. Volgens mij willen ze ons hier weg hebben.zo ging het bij Libelle destijds ook. Steeds meer vervelende dingen.en op n gegeven moment zijn ze helemaal gestopt met het forum.
Zo ver komt het hier denk ik ook .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemiddag lieverds,

Ik heb vanmorgen een pijnstiller genomen en ben toen mijn rondje gaan doen. Boodschappen, tanken, apotheek. Het ging zowaar best redelijk. Het is vrijdag dus dan mag ik iets lekkers, had minisaucijzenbroodjes meegenomen en er 4 in de oven gedaan. Ze waren echt klein maar na 2 stuks had ik er alweer genoeg van dus die bewaar ik maar tot vanavond ofzo. De rest in de diepvries gedaan.

Edit, stuk verwijderd. 2 Roepers door elkaar gehaald.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 27-10-2017 13:14
29.29% gewijzigd
Hawelry schreef:
26-10-2017 14:09
Haha, trouwdag was een soort van ramp.
Moeders brak haar hand en zat tijdens mijn aankleden samen met vader in de gipskamer. (moeder was ook getuige en ze had haar schrijfhand gebroken... ze kon gelukkig wel tekenen en waren op tijd terug zodat mijn vader me kon weggeven :) )
Zus en visagiste hebben me aangekleed, met hulp van fotograaf.
Daarna foto's wezen nemen op locatie tot vlak voor ceremonie, dat was leuk :)
Ceremonie was ook mooi, al kreeg ik er niet echt veel van mee door alle prikkels maar wel ''ja'' gezegd en getekend enzo ;)
toen proost moment met taart. We waren net bezig toen iemand van de keuken kwam dat ze te weinig eten hadden voor het buffet? (later bleek dat diegene verkeerd gekeken had ofzo, weet niet precies hoe dat opgelost is). Op die opmerking ben ik gebarsten, ik zat al hoog in spanning en overprikkeling, en ben ik janken uitgebarsten. Moeder heeft me naar buiten begeleid en man erachteraan in paniek? Dunno. Daar ergens buiten op een bankje gaan zitten en ik bleef maar janken (het was echt niet charmant en daar ging mijn make-up) ik wilde locatie niet meer in. Uiteindelijk heeft fotograaf en mijn vader de leiding genomen en is er besloten daar buiten wat groeps/familie foto's te maken zolang ik het volhield. Dus een aantal belangrijke foto's gemaakt, de rest hebben we gelaten want ik bleef maar huilen.
Fotograaf/vader zei dat we naar huis moesten gaan want ik ging echt niet meer naar binnen.. Man heeft buffet geopend, verteld tegen de rest van de gasten dat ik onwel was en wij zijn naar huis vertrokken met mijn moeder en zus achter ons aan rijdend om mij te helpen met uitkleden.

Daarna heeft vader het kortgesloten met locatie? Ik weet niet, maar iedereen was boos op nalatigheid van locatie. Ik heb er niet veel van meegekregen.
thuis heb ik gedoucht etc en mezelf opgeknapt. Vader kwam en die heeft ons naar schiphol hotel gebracht waar ik lekker door ging met huilen
en dag erna zijn we gaan vliegen en KLM gaf ons champagne (om tien uur 's ochtends haha) en later nog een presentje. :)

Vakantie was geweldig. Resort was prachtig en uitstapjes waren leuk.

Proficiat met jullie huwelijk. :redrose:

Ik zou bijna willen zeggen 'beter een goede fotograaf dan een verre vriend'.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Prada, ik denk dat je twee mensen door elkaar haalt? :proud: Ik sprak over geldproblemen, niet Dare.
drackie wijzigde dit bericht op 27-10-2017 13:25
80.55% gewijzigd
Drackie schreef:
27-10-2017 13:10
Ik denk dat je twee mensen door elkaar haalt? :proud: Ik sprak over geldproblemen, niet Dare.
Ohh wat stom van mij. Ja nu zie ik het inderdaad. Sorry sorry sorry
Is er iets te regelen met het Duo en de opleiding Drackie?
Gelukkig heeft Dare nu een nieuwe nick zonder D, dat maakt het door elkaar halen wat minder!
Dat heb ik ook in boeken, als er figuren rondlopen met namen die met dezelfde letter beginnen, die haal ik vaak door elkaar.

Hawelry, wat een OEN in die auto zeg!

Dat je moeder niet direct aan een gebroken hand dacht, doet me een denken aan wat een collega van me vertelde, zijn dochter was gevallen met paardrijden en had een zere arm. Vader vond dat dochter maar moest gaan zwemmen, goed tegen stijve armen van vallen. Maar dat zwemmen deed wel erg zeer. Bleek haar arm gebroken. En dat terwijl vader ook bedrijfshulpverlener op ons werk was, die wel het een en ander van kwetsuren dient te weten!
Had je moeder niet veel meer pijn dan haar arm alleen? Je kan behoorlijk beurs worden van vallen zelfs zonder je iets breekt.
nlies schreef:
27-10-2017 11:36
gewoon even klikken op wachtwoord vergeten en nieuw wachtwoord invoeren
Dan moet ik weer op tig plekken mijn nieuwe wachtwoord invoeren (en dus onthouden). Maar ik heb ontdekt dat met een breder window die "lees meer" naar de zijkant springt en ik wel gewoon kan forummen in mijn lunchpauze.
prada schreef:
27-10-2017 13:13
Is er iets te regelen met het Duo en de opleiding Drackie?
Geeft niet hoor. En ik weet het niet, ik ga het wel proberen. Misschien kan de school mijn inschrijfdatum aanpassen ofzo, geen idee. Ik moet na de vakantie maar even kijken.
Vandaag doe ik verder niks. Ik heb tot half 1 in bed gelegen, gewoon omdat ik daar zin in had. Net naar de winkel geweest, o.a. voor wormentabletjes want mijn kleinste monster kotste gisteravond een worm uit. :O Intussen zijn alle drie de poezen ontwormd. Nu ben ik op de bank geploft en ga ik zo lekker de tv aanzetten.

Er zit eindelijk weer wat beweging in de weegschaal lijkt het. En dat terwijl ik me gisteren best wel heb laten gaan. Zo raar! Misschien had mijn lijf even een cheatday nodig. :P
aviv_13 schreef:
27-10-2017 13:19
Gelukkig heeft Dare nu een nieuwe nick zonder D, dat maakt het door elkaar halen wat minder!
Dat heb ik ook in boeken, als er figuren rondlopen met namen die met dezelfde letter beginnen, die haal ik vaak door elkaar.

Hawelry, wat een OEN in die auto zeg!

Dat je moeder niet direct aan een gebroken hand dacht, doet me een denken aan wat een collega van me vertelde, zijn dochter was gevallen met paardrijden en had een zere arm. Vader vond dat dochter maar moest gaan zwemmen, goed tegen stijve armen van vallen. Maar dat zwemmen deed wel erg zeer. Bleek haar arm gebroken. En dat terwijl vader ook bedrijfshulpverlener op ons werk was, die wel het een en ander van kwetsuren dient te weten!
Had je moeder niet veel meer pijn dan haar arm alleen? Je kan behoorlijk beurs worden van vallen zelfs zonder je iets breekt.
Ja, ze had/heeft ook een giga blauwe plek op haar bovenbeen waarmee ze de val opving zeg maar. En aantal schaafwonden.
Het gaat nu gelukkig al stuk beter :)
Fleurtje_5 schreef:
27-10-2017 13:08
Proficiat met jullie huwelijk. :redrose:

Ik zou bijna willen zeggen 'beter een goede fotograaf dan een verre vriend'.
Dankjewel!

Ja, die fotograaf was/is een geschenk uit de hemel geweest uiteindelijk. :)
Heel blij dat ik erop stond dat we voor haar kozen.
Het is serieus al half vier. Wat gaat de tijd naar toe?

We hebben trouwens ons oude huis verkocht! 500 euro onder de vraagprijs. :yes: :cheer:
Ik ga mijn boek lezen. Nieuwe van Stephen King - Schone slaapsters
:)
Hawelry schreef:
27-10-2017 15:32

We hebben trouwens ons oude huis verkocht! 500 euro onder de vraagprijs. :yes: :cheer:
gefeliciteerd
Hawelry schreef:
27-10-2017 15:32

Wat een supergoed nieuws Hal. Ik juig me je mee. :cheer2: (ik kort het maar af naar Hal als je het goed vindt).
prada schreef:
27-10-2017 16:03
Wat een supergoed nieuws Hal. Ik juig me je mee. :cheer2: (ik kort het maar af naar Hal als je het goed vindt).
Ja, Hal is prima :)
ben dolblij met de verkoop, stond net twee weken op Funda! Markt trekt echt aan.
Op deze manier hebben we geen dubbele lasten, en heel veel zorgen minder. Dus wordt het echt genieten in nieuwe huis ook qua financiën :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven