Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
herfstappeltaart schreef:
24-10-2017 06:27
Ik heb Hendrik G ook opgenomen. Was wel van plan het te volgen.

Cateau helpt je stuk zeep nog steeds?
Yep! Werkt als een tierelier. :)
Cateautje schreef:
23-10-2017 22:10
Ik raad iedereen aan naar het geheime dagboek van Hendrik Groen te kijken. Begint om 22.20 op Nederland 1
Ik heb hem net teruggekeken. Het boek stond al een tijdje op mijn lijstje. Nu dan maar de serie kijken, ik vond het een leuke aflevering.
Ons Bruidje is op anoniem. :O :'(

Ik heb toch maar een afspraak voor morgen gemaakt bij de dokter want ik kon vanmorgen bijna niet mijn bed uitkomen van de pijn in mijn bil/kuit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Hendrik Groen opgenomen..nog niet gekeken .

Bruidje op anoniem .......begrijp ik niet :blond:

Beetje aan het rommelen hier.tis nog steeds grijs en vochtig buiten .ook kil. .kan best al wel n kaarsje aansteken .ga toch niet weg .
moet wel n rondje lopen ,geen zin. Doe in huis wel wat rek en strek oefeningen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Op het topic over hoeveel geld je per dag uitgeeft, sprak iemand bruidje aan 'dat ze nu wel wist van huwelijksreis in het warme land'. Ik denk daarom.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hendrik Groen ook opgenomen. Ga ik later vandaag rustig bekijken. Beide boeken gelezen en vond ze heerlijk, eerlijk en ook verontrustend (als in..is dit mijn toekomst?).

Vanochtend een flinke wandeling gemaakt door de druilregen en zeiknat thuisgekomen. Lekker om dan droge kleren aan te doen, verse kop koffie en weten dat ik - ondanks helemaal geen zin in - toch maar mooi 10.000 stappen heb gezet.

Nu warm vest aan.
Everything you see I owe to spaghetti!
Anna goed bezig .nu denk ik dat ik ook moet lopen .omdat jij zo.n doorzetter bent😢

Ach bruidje begint aan n nieuw leven.is op huwelijksreis ..mij stoort het niet. Ze verontschuldigd zich ook nog . sneu hoor .
Ik zie Dare gewoon nog staan met naam en avatar hoor. Dus waarom denken jullie dat ze op anoniem is?
Ze heeft het gevraagd in het cm topic.
Ah ik zie het, jammer hoor. Hopelijk komt ze nog terug.
Drackie schreef:
24-10-2017 19:44
Ah ik zie het, jammer hoor. Hopelijk komt ze nog terug.
Ik hoop het ook. Ik genoot van haar enthousiasme over haar bruiloft en de huwelijksreis. Is toch heerlijk dat iemand daar zo naar uitkijkt en al vertelde ze het tien keer (ik weet niet hoeveel hoor, ik noem maar een getal) dan genoot ik mee van de voorpret.
prada schreef:
24-10-2017 20:03
Ik hoop het ook. Ik genoot van haar enthousiasme over haar bruiloft en de huwelijksreis. Is toch heerlijk dat iemand daar zo naar uitkijkt en al vertelde ze het tien keer (ik weet niet hoeveel hoor, ik noem maar een getal) dan genoot ik mee van de voorpret.
Ja, ik genoot ook van haar, maar er is blijkbaar maar één gefrustreerde tuthola voor nodig om haar weg te jagen. Jammer hoor dat ze vergeet dat ze hier vrienden heeft.
Nou Anna .dat bedenk ik mij ook wel eens ..wat als je je zelf niet meer redden kunt.
Nou zijn lichamelijke klachten niet fijn . Maar als mijn geheugen mij in de steek zou laten.en ik zit daar maar te zitten .
Ben wel eens in zo.n verzorgings huis geweest. Dat van Hendrik Groen is n bejaarden huis toch. verzorgings huis is de volgende stap. Nou dat hoop ik echt niet mee te maken .

Denk en hoop dat Dare straks gewoon weer mee komt schrijven. Ze kan hier zeker nog berichtjes plaatsen.
Cateautje schreef:
24-10-2017 20:05
Ja, ik genoot ook van haar, maar er is blijkbaar maar één gefrustreerde tuthola voor nodig om haar weg te jagen. Jammer hoor dat ze vergeet dat ze hier vrienden heeft.
Ik denk dat ze dat wel weet maar dat het even "in the heat of the moment" was.
chrisjoh schreef:
24-10-2017 20:16
Nou Anna .dat bedenk ik mij ook wel eens ..wat als je je zelf niet meer redden kunt.
Nou zijn lichamelijke klachten niet fijn . Maar als mijn geheugen mij in de steek zou laten.en ik zit daar maar te zitten .
Ben wel eens in zo.n verzorgings huis geweest. Dat van Hendrik Groen is n bejaarden huis toch. verzorgings huis is de volgende stap. Nou dat hoop ik echt niet mee te maken .

Denk en hoop dat Dare straks gewoon weer mee komt schrijven. Ze kan hier zeker nog berichtjes plaatsen.
Verzorgingshuizen sluiten allemaal. Je moet thuis blijven tot je zo slecht bent dat je naar een verpleeghuis moet. Dat van Hendrik Groen is een verzorgingshuis, Andre van Duin zit in de aanleunwoning. Die krijgen geen zorg normaliter maar er wordt wel een beetje op je gelet door het personeel van het verzorgingshuis.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 22:20
0.06% gewijzigd
Ik bedoelde ook verpleeghuis Prada.zei het verkeerd.
Maar goed. voorlopig nog maar even niet aan denken.
chrisjoh schreef:
24-10-2017 21:14
Ik bedoelde ook verpleeghuis Prada.zei het verkeerd.
Maar goed. voorlopig nog maar even niet aan denken.
:thumbsup:
Meer dan 2 miljoen kijkers voor "het geheime dagboek van Hendrik Groen" hoor ik net. Benieuwd of dat zo blijft maar wel een mooi resultaat.
Ik heb 'm net gekeken, de sfeer van het boek is goed getroffen.
Het script is geschreven door Martin van Waardenberg. Bekend als acteur in De Marathon.
Hoihoi,

Ik kom even kijken. Is Dare weg? Jammer hoor.

Ik heb niks te roepen eigenlijk. Ben gewoon aan de was en de poets.
Fijne dag!
Goedemorgen allemaal,

Hier ook de was draaiende en straks ophangen (ik heb al jaren geen droger meer). Dan ruikt het extra lekker in huis. Al een stukje badkamer schoongemaakt dus dat voelt ook weer goed en zo direct een lekkere bak koffie maken. Met een beetje kaneel in het filterzakje.
Everything you see I owe to spaghetti!
Goedemorgen!

Ik heb besloten dat ik weer ga dampen. Ten eerste is het beter, ondanks de verslaving en ten tweede hoef ik van de winter niet in de kou op het balkon een blaas- of longontsteking op te lopen. Denk ook dat ik eerder en beter af kan kicken.
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens "hard" gelopen. Afwisselend stevig doorlopen en hardlopen. Ik wilde eerst naar fitness, maar buiten was het zo mooi herfst dat ik niet binnen kon blijven. Conclusie: ik kan het nog en ik moet het vaker doen. Maar wel met watjes in mijn oren, of met oorwarmers, want mijn oren doen nu zeer van de wind.
Goedemorgen. Geeft n goed gevoel aviv👍

Wat is dampen Cateautje ? Soort van nep sigaret met zo.n pijpje?

Ben nog niet zo snel. heb nog wel dingen die ik doen moet. Komt straks wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven