Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:07
Yep! Werkt als een tierelier.herfstappeltaart schreef: ↑24-10-2017 06:27Ik heb Hendrik G ook opgenomen. Was wel van plan het te volgen.
Cateau helpt je stuk zeep nog steeds?
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:23
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:01
Hier ook Hendrik Groen opgenomen..nog niet gekeken .
Bruidje op anoniem .......begrijp ik niet
Beetje aan het rommelen hier.tis nog steeds grijs en vochtig buiten .ook kil. .kan best al wel n kaarsje aansteken .ga toch niet weg .
moet wel n rondje lopen ,geen zin. Doe in huis wel wat rek en strek oefeningen.
Bruidje op anoniem .......begrijp ik niet
Beetje aan het rommelen hier.tis nog steeds grijs en vochtig buiten .ook kil. .kan best al wel n kaarsje aansteken .ga toch niet weg .
moet wel n rondje lopen ,geen zin. Doe in huis wel wat rek en strek oefeningen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:27
Hendrik Groen ook opgenomen. Ga ik later vandaag rustig bekijken. Beide boeken gelezen en vond ze heerlijk, eerlijk en ook verontrustend (als in..is dit mijn toekomst?).
Vanochtend een flinke wandeling gemaakt door de druilregen en zeiknat thuisgekomen. Lekker om dan droge kleren aan te doen, verse kop koffie en weten dat ik - ondanks helemaal geen zin in - toch maar mooi 10.000 stappen heb gezet.
Nu warm vest aan.
Vanochtend een flinke wandeling gemaakt door de druilregen en zeiknat thuisgekomen. Lekker om dan droge kleren aan te doen, verse kop koffie en weten dat ik - ondanks helemaal geen zin in - toch maar mooi 10.000 stappen heb gezet.
Nu warm vest aan.
Everything you see I owe to spaghetti!
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:40
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:03
Ik hoop het ook. Ik genoot van haar enthousiasme over haar bruiloft en de huwelijksreis. Is toch heerlijk dat iemand daar zo naar uitkijkt en al vertelde ze het tien keer (ik weet niet hoeveel hoor, ik noem maar een getal) dan genoot ik mee van de voorpret.
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:05
Ja, ik genoot ook van haar, maar er is blijkbaar maar één gefrustreerde tuthola voor nodig om haar weg te jagen. Jammer hoor dat ze vergeet dat ze hier vrienden heeft.
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:16
Nou Anna .dat bedenk ik mij ook wel eens ..wat als je je zelf niet meer redden kunt.
Nou zijn lichamelijke klachten niet fijn . Maar als mijn geheugen mij in de steek zou laten.en ik zit daar maar te zitten .
Ben wel eens in zo.n verzorgings huis geweest. Dat van Hendrik Groen is n bejaarden huis toch. verzorgings huis is de volgende stap. Nou dat hoop ik echt niet mee te maken .
Denk en hoop dat Dare straks gewoon weer mee komt schrijven. Ze kan hier zeker nog berichtjes plaatsen.
Nou zijn lichamelijke klachten niet fijn . Maar als mijn geheugen mij in de steek zou laten.en ik zit daar maar te zitten .
Ben wel eens in zo.n verzorgings huis geweest. Dat van Hendrik Groen is n bejaarden huis toch. verzorgings huis is de volgende stap. Nou dat hoop ik echt niet mee te maken .
Denk en hoop dat Dare straks gewoon weer mee komt schrijven. Ze kan hier zeker nog berichtjes plaatsen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:19
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:22
Verzorgingshuizen sluiten allemaal. Je moet thuis blijven tot je zo slecht bent dat je naar een verpleeghuis moet. Dat van Hendrik Groen is een verzorgingshuis, Andre van Duin zit in de aanleunwoning. Die krijgen geen zorg normaliter maar er wordt wel een beetje op je gelet door het personeel van het verzorgingshuis.chrisjoh schreef: ↑24-10-2017 20:16Nou Anna .dat bedenk ik mij ook wel eens ..wat als je je zelf niet meer redden kunt.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 22:20
0.06% gewijzigd
woensdag 25 oktober 2017 om 10:26
Goedemorgen allemaal,
Hier ook de was draaiende en straks ophangen (ik heb al jaren geen droger meer). Dan ruikt het extra lekker in huis. Al een stukje badkamer schoongemaakt dus dat voelt ook weer goed en zo direct een lekkere bak koffie maken. Met een beetje kaneel in het filterzakje.
Hier ook de was draaiende en straks ophangen (ik heb al jaren geen droger meer). Dan ruikt het extra lekker in huis. Al een stukje badkamer schoongemaakt dus dat voelt ook weer goed en zo direct een lekkere bak koffie maken. Met een beetje kaneel in het filterzakje.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 25 oktober 2017 om 10:50
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens "hard" gelopen. Afwisselend stevig doorlopen en hardlopen. Ik wilde eerst naar fitness, maar buiten was het zo mooi herfst dat ik niet binnen kon blijven. Conclusie: ik kan het nog en ik moet het vaker doen. Maar wel met watjes in mijn oren, of met oorwarmers, want mijn oren doen nu zeer van de wind.
woensdag 25 oktober 2017 om 10:57