Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Dat leest weer heerlijk weg Lovestar! :worship: Heb ik echt gemist!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Zo! Er zijn toch wel wat mensen die Rick niet zien zitten. Vandaag ook al weer zo'n discussie gehad!

Maar lekker puh :lmao: ik blijf toch lekker Rick fan!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik ben vooral Andrew Lincoln fan.
Ik moet altijd zo lachen om hem. Dat filmpje waarin hij vertelt hoe twd moet eindigen....Coralllll :rofl:
O ja...eigenlijk moet ik ook zeggen..Andrew Lincolnfan.!! Vind britse acteurs zo wie zo geweldig! Meestal dan :biggrin:
Saoghail schreef:
26-10-2017 23:01
Ik ben vooral Andrew Lincoln fan.
Ik moet altijd zo lachen om hem. Dat filmpje waarin hij vertelt hoe twd moet eindigen....Coralllll :rofl:
Ik lig weer :rofl: :rofl:

Hier ook even de link:
https://youtu.be/sitqPtSu5vI
Epic dat Rick herhaalt wat Negan in S07E01 deed.. Zo leuk die kleine dingen!
"Maybe that's the last thing I say" :rofl:
Norman Reedus was trouwens een paar dagen geleden bij Jimmy Kimmel
hier de filmpjes van youtube
https://www.youtube.com/watch?v=iiZktnng2dI
https://www.youtube.com/watch?v=tlM6rXSFjNo

en de cast in het smitsonian
https://www.youtube.com/watch?v=qHastejQkys
En vooruit, de bts van de EW-shoot

https://www.youtube.com/watch?v=jJg_o15IlNQ
Haat aan de nieuwe update. Ik krijg jullie gewoon niet bijgelezen omdat dat ding steeds terug springt.
Oeps
Ik blijf Sascha (echte naam kan ik niet onthouden) goed vinden in Star Trek!! Een paar goeie series dus te zien op maandag!

Inmiddels de aflevering van TWD een paar keer herkauwt en ja.....smaakt zeker naar meer! Ik heb er wel weer zin in maandag.

Zo te zien moet ik nog e.e.a. nakijken op youtube. Ga ik nu maar eens doen voordat ik teveel rosé op heb! Dan vergeet ik het namelijk allemaal en kan ik weer opnieuw kijken :geek:
Merlijne schreef:
24-10-2017 22:03

Tot slot, het kapot schieten van de ramen was juist onderdeel van een groot plot point deze aflevering? Hiermee hielpen ze alle zombies naar de Sanctuary te lokken.
Dat had ik dus echt niet door!
RikM schreef:
25-10-2017 16:23
Op zich wel goed om te zien dat ze blijkbaar kogels in overvloed hebben. Alsof het niks kost. :-P)
Net als sigaretten....
Ik blijf erbij dat me dat soort dingen nu stoort en eerdere seizoenen had ik dat niet. Gek is dat.
Je wil niet weten hoeveel voorraden er zijn. En de saviors eisten van iedereen spullen dus als je als onderdrukte groep een magazijn vol sigaretten vindt dan heb je de jackpot zogezegd.
En Rick en Michonne hadden in s7 veel wapens en munitie gevonden. En ze hadden ook nog wapens van Oceanside gestolen.
Ik denk dat ze voor deze actie wel wat munitie overhadden.
Wordt er zoveel gerookt dan trouwens?
hoi, waarschijnlijk een superstomme vraag maar kan iemand mij ajb vertellen waar de baby van Maggie is?. ik heb het niet goed gevolgd. vriendelijk bedankt.
Nieuwlid schreef:
28-10-2017 19:14
hoi, waarschijnlijk een superstomme vraag maar kan iemand mij ajb vertellen waar de baby van Maggie is?. ik heb het niet goed gevolgd. vriendelijk bedankt.
Aan het groeien in haar buik.
Merlijne schreef:
28-10-2017 20:09
:hihi:
Saoghail schreef:
28-10-2017 20:31
:hihi:
Dank je ik zit al steeds te kijken maar zie niks wat op een zwangerschap lijkt volgens mij is ze nu al heel lang zwanger. maar ik zal het ongetwijfeld verkeerd hebben.
Merlijne schreef:
28-10-2017 20:09
:proud:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ze suggereerde dat ze nog geen 12 weken ver was.
https://youtu.be/gVkThsZD_9I
Op 0.06
'They say you can wage war through the second trimester'
anoniem_357023 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 09:17
2.16% gewijzigd
>:-( :cry:
Ik had een heeeeeeel verhaal geschreven, druk op 'plaatsen' en......word van het forum gegooid.
En dat terwijl ik me zo had voorgenomen niet meer te lurken. Het wordt me wel moeilijk gemaakt zo :wtf: :wtf: :wtf:
verdwaald op het nieuwe forum
Maar goed....heel wat gemist. Slecht gelurkt, want heb alleen het laatste gedeelte van dit topic bijgelezen. Het goede nieuws is dat ik sinds het ' nieuwe ' forum blijkbaar nu niet meer opnieuw hoef in te loggen als ik eruit word gegooid. Vooruitgang :hyper:
Ik vond de afgelopen aflevering heel snel gaan. Dacht aan het eind " nu al afgelopen? " ik zat er gelijk weer helemaal in!
En ik miste ook een buik(je) bij Maggie, maar ze verklaarde het idd zelf al.
verdwaald op het nieuwe forum
Er is gewoon minder tijd verstreken dan je zou denken. De serie loopt natuurlijk al >7 jaar, maar er zijn maar 2 of 3 jaar verstreken, heb ik wel eens gelezen. Chandler Riggs (Carl) groeit gewoon door dus daardoor raak je in de war. Dat meisje dat Judith speelt lijkt ook wat te oud. Komt ook doordat ze hetzelfde meisje hebben gekozen voor dit seizoen.
Liadan schreef:
29-10-2017 08:48
Er is gewoon minder tijd verstreken dan je zou denken. De serie loopt natuurlijk al >7 jaar, maar er zijn maar 2 of 3 jaar verstreken, heb ik wel eens gelezen. Chandler Riggs (Carl) groeit gewoon door dus daardoor raak je in de war. Dat meisje dat Judith speelt lijkt ook wat te oud. Komt ook doordat ze hetzelfde meisje hebben gekozen voor dit seizoen.
ja zo had ik het ook bedacht, dat wij als het seizoen afgelopen is doorgaan in de tijd en bij TWD staat de tijd stil
Terwijl de andere personages wel doorgroeien, verwarrend hoor. bedankt
Liadan schreef:
29-10-2017 08:48
Er zijn pas een paar weken verstreken sinds de dood van Glenn en Abraham (wie?). Ik heb hierboven al eerder een 'spoiler' geplaatst van iets wat Kirkman heeft bevestigd over de zwangerschap.
Wow. I wish I could speak whale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven