Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
29-10-2017 20:47
Ghe zangles en talentenshows; na 'name-shaming' en 'neuken met een getrouwde man' blijkbaar dus de nieuwe hap-topics.
Je vergeet Zwemles en Traktaties en Het Bedroevende Niveau van het Onderwijs.
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 20:49
Oh ja.... ze hebben er wel een studie van gemaakt.
Lekker divers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Morgen iets met borstvoeding, bewust thuismoederschap of iemand die alleen mandarijntjes wil trakteren met Sint Maarten.
Ik weet echt bijna zeker dat dit forum wordt volgeschreven door een paar jaargangen Mediaredactiemedewerker van Aventus.
Ik heb een warm hart voor het onderwijs, dus mij hoor je niet.
vrouwjagersma schreef:
29-10-2017 20:52
Morgen iets met borstvoeding, bewust thuismoederschap of iemand die alleen mandarijntjes wil trakteren met Sint Maarten.
Die laatste maak ik compleet af. Ik ben mordicus tegen mandarijntjes met Sint Maarten.
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 20:54
Ik weet echt bijna zeker dat dit forum wordt volgeschreven door een paar jaargangen Mediaredactiemedewerker van Aventus.
:rofl:
Geen bijzonderheden
vrouwjagersma schreef:
29-10-2017 20:56
Ik heb een warm hart voor het onderwijs, dus mij hoor je niet.
Maar jij studeert dan ook niet voor mediaredactiemedewerker.
Vergeett niet de topics over instagram en twitter dat er iemand de berichten iet wil verwijderen van de vorige eeuw. :whip:
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 20:57
Die laatste maak ik compleet af. Ik ben mordicus tegen mandarijntjes met Sint Maarten.
Ik heb ze er wel altijd bij, op de schaal, uiteraard tussen allerhand suiker- en kleurstofhoudende wansmaak. Ik heb namelijk zelf een kind dat daadwerkelijk af en toe de mandarijn kiest. Serieus, het is dat ik aanwezig was bij de bevalling, maar ze is me soms echt een raadsel.
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 21:01
Maar jij studeert dan ook niet voor mediaredactiemedewerker.
Het is de overweging waard. Ik heb nog journalistiek gedaan als bijvak. Mijn beoordelingen waren niet denderend, maar dat hoeft hier geen bezwaar te zijn.
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 20:57
:HA:
Nou ja.. dat dus..
vrouwjagersma schreef:
29-10-2017 21:03
Ik heb ze er wel altijd bij, op de schaal, uiteraard tussen allerhand suiker- en kleurstofhoudende wansmaak. Ik heb namelijk zelf een kind dat daadwerkelijk af en toe de mandarijn kiest. Serieus, het is dat ik aanwezig was bij de bevalling, maar ze is me soms echt een raadsel.
Zulke kinderen heb je ja. Toen mijn dochter zeven werd had ik heel zorgzaam 23 snoepspiezen gemaakt, met spekkies en dropsleutels en zo, en die had ik voor de leuk in een halve appel geprikt. Gingen er toch echt twee gezonderiken in die klas ruzie zitten maken om die ene halve geperforeerde (en bruin uitgeslagen) appel :rofl:
Weet iemand trouwens of er nog ergens een lopend topic is waar je kunt posten wat je hebt gegeten/eet/gaat eten zonder dat je je meteen in een kletstopic moet begeven? Vroeger deden we dat gewoon hier, maar de anticampagne van Noes is succesvol geweest dus nou durf ik niet meer en ik voel een dringende behoefte om te vertellen wat ik vanavond heb gegeten.
Kan ik dan mijn punnik werk melden?
Ik verveel mij met max op tv
7102 schreef:
29-10-2017 21:19
Kan ik dan mijn punnik werk melden?
Ik verveel mij met max op tv
Ja natuurlijk. Niks mis met een goeie punnik.
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 21:17
Weet iemand trouwens of er nog ergens een lopend topic is waar je kunt posten wat je hebt gegeten/eet/gaat eten zonder dat je je meteen in een kletstopic moet begeven? Vroeger deden we dat gewoon hier, maar de anticampagne van Noes is succesvol geweest dus nou durf ik niet meer en ik voel een dringende behoefte om te vertellen wat ik vanavond heb gegeten.
eten/wat-eten-we-vandaag-telegramstijl- ... ges/193460
Ik ben een rebel; een patatje hier met een bamihapje erbij. #spijt.zoals altijd
Ik mag zeker ook niet zeggen dat ik Maestro kijk en dat dat een heel vreeeeemd programma is?
Wij hebben massaman curry gegeten en nu kijken we Max uiteraard 😬
Geen bijzonderheden
:yes:
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 20:49
Nou je wordt op je wenken bediend het traktatietopic is er al , te toevallig dit he :rofl:
Simitçi schreef:
29-10-2017 21:48
Nou je wordt op je wenken bediend het traktatietopic is er al , te toevallig dit he :rofl:
Ja. En ook precies een dochter die zeven wordt. Rara politiepet.
vrouwjagersma schreef:
29-10-2017 21:23
Ik mag zeker ook niet zeggen dat ik Maestro kijk en dat dat een heel vreeeeemd programma is?
Van mij wel hoor. Ik kan alleen niet meepraten want ik kijk geen tv.
Lady*Voldemort schreef:
29-10-2017 21:55
Ja. En ook precies een dochter die zeven wordt. Rara politiepet.
Ik zweer dat ik niet dubbelnick. Maar het is wel fijn dat ik het mandarijnenevangelie kan verspreiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven