Mode & Beauty alle pijlers

Hoe draag ik dit?

30-10-2017 12:53 23 berichten
Beste viva'ers, ik heb mode advies nodig. Ik heb een blauwe jurk met rode strepen, alijn model (jintha dress van nikkie). Maar nu het kouder wordt vind ik het heel lastig om er iets passends onder te vinden. Wat zouden jullie eronder dragen qua panty, legging, schoenen oid? Welke kleuren? Alvast bedankt!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik draag dit soort dingen met een zwarte maillot en simpele zwarte Vans. Maar ik ben daar het 'type' voor, ik kan me voorstellen dat dit niet iedereen staat!
Internagelaktisch
Ik zou er een zwarte 20 denier panty onder dragen en zwarte enkellaarsjes. Wellicht een zwart leren jasje erop of anders een lange jas/mantel.
Zwart vind ik niet mooi bij donkerblauw. Ik vind donkerblauw dus lastig.
Maar ik zie het niet duidelijk, zitten er zwarte strepen tussen de rode strepen? En is de onderste rand dus ook zwart? Dan zou ik gaan voor een zwarte maillot of legging en zwarte laarzen. De Action heeft heel fijne thermoleggings zonder naad.
ik zou hem dragen met een dikke panty/maillot en dr Martens of een andere stoere veterboot. Net wat Maaique zegt het is ook een beetje wat voor type je bent.
Timetraveler schreef:
30-10-2017 12:59
Ik zou er een zwarte 20 denier panty onder dragen en zwarte enkellaarsjes. Wellicht een zwart leren jasje erop of anders een lange jas/mantel.
Dit, het liefst enkellaarsjes met een hak(je).
_Marana_ schreef:
30-10-2017 13:01
Zwart vind ik niet mooi bij donkerblauw. Ik vind donkerblauw dus lastig.
Maar ik zie het niet duidelijk, zitten er zwarte strepen tussen de rode strepen? En is de onderste rand dus ook zwart? Dan zou ik gaan voor een zwarte maillot of legging en zwarte laarzen. De Action heeft heel fijne thermoleggings zonder naad.

Metoo.

Ik zou donkerblauw combineren met cognac of net met heel felle kleuren.
Ev. grijs/antraciet kan misschien ook nog.

Los van de kleuren zie ik die jurk met weinig anders te combineren dan een 40D panty en enkellaarsjes/laarzen. Voor pumps en 20D panty lijkt hij me niet geschikt.
promesso schreef:
30-10-2017 13:01
Dit, het liefst enkellaarsjes met een hak(je).
Ik zat hier ook aan te denken, leuk met enkellaarsjes, maar kan ook zeker met een mooie pump als je daarvan houdt (en er op kunt lopen ;) )

Super leuk jurkje trouwens, ben echt fan van dit merk, heb er ook eea van.
Hey, dat jurkje heb ik ook. Inderdaad, staat perfect met suède pumps.
"There's no genius free from a tincture of madness." - Seneca
ik heb een donkerblauwe maillot met rode bolletjes.... ik denk dat ik die zou durven dragen ermee... ook met gympen overigens
Lorem Ipsum
Donkerblauwe panty in 40 denier en leuke enkellaarsjes. Ik zou zelf voor stoerder enkellaarsje gaan.
Hema heeft mooie donkere.

Als er zwart in zit kan zwart ook.

Verder geen poespas. Jurkje op zich is mooi genoeg.
Als donkerblauw de hoofdkleur is, een donkerblauwe ondoorzichtige panty (Hema).
Donkerblauwe schoenen (loafers, brogues) of laarsjes, liefst met een rood accentje.
Timetraveler schreef:
30-10-2017 12:59
dat, en zeker geen dikke legging of dikke panty
als hij kort valt is dan kunnen overknees ook wel heel gaaf zijn
Wat veel reacties! En zo snel! Bedankt allemaal! Ik ben meer van het type enkellaarsje/pumps :) geen vans in mijn assortiment :) staat mij niet (helaas!). Ik weet niet meer wie het vroeg, maar zitten inderdaad zwarte strepen door, maar de hoofdkleur is blauw. Maar met deze tips heb ik al keuze genoeg! Ik denk dat ik naar de hema ga voor een blauwe panty, en anders een zwarte. En dan nog even kijken voor welke schoenen ik ga :)
aangesloten laarzen tot de knie is ook een optie!
Oe handig die zwarte strepen want dan zou ik gewoon voor een zwarte panty gaan met zwarte enkellaarsjes. Dit omdat ik vooral dunnere blauwe panty’s niet zo mooi vind..
Ik zou voor matchende rode suede laarzen/enkellaarsjes gaan.
amarna schreef:
30-10-2017 13:47
Als donkerblauw de hoofdkleur is, een donkerblauwe ondoorzichtige panty (Hema).
Donkerblauwe schoenen (loafers, brogues) of laarsjes, liefst met een rood accentje.

Oeh ja, burgundy of aubergine gaat denk ik ook heel goed bij dit jurkje.
check de Zara eens

https://www.zara.com/nl/nl/leren-enkell ... &v2=288001
Allereerst: Wat een leuk jurkje!
Een blauw jurkje is altijd minder mooi te combineren met zwart vind ik. Maar omdat er in dit jurkje al zwart zit is dat probleem er helemaal niet meer!
Zwarte 20 den panty en zwarte schoenen voor als het niet te koud is.
Als het echt koud is, kan je voor een dikke zwarte panty gaan met een leuk (enkel)laarsje
Een jasje erop kan ook maar dat is echt proberen. Bij een a-lijn jurk staat het niet mooi als je jasje te lang is.
Zelf ben ik ook erg van a-lijn jurkjes en moet altijd al mijn jasjes proberen voor ik de goede heb gevonden voor dat ene jurkje. Maar als ik hem dan heb staat het wel heel leuk.
Rode schoenen kunnen ook erg goed mits je de juiste kleur kan vinden. Het scheelt wel dat als je er een zwarte panty onder aan hebt, eventueel verschil is rood wat minder opvalt.
Ik heb heel veel a-lijn jurkjes en kan ze eindeloos combineren. Deze is leuk!! Hij doet mij door de strepen denken aan Freddy Krueger. :rofl:

Ik zou dit jurkje dragen met een huidskleur panty (ik heb panty's van Falke en die zien er erg mooi uit) en zwarte overkneelaarzen, of zwarte pumps met zwarte kniekousen, of zwarte bikerboots of rode pumps. Zwarte panty eronder lijkt mij niet mooi,dat is voor mij te degelijk. Maar dat is vast niet jou smaak. ;-D
Overknee laarzen. Ik draag overigens donkerblauw en zwart gewoon samen. Kan prima mits je de accessoires aanpast. Bijvoorbeeld donkerblauwe jurk, zwarte laarzen en zwart jasje en een donkerblauwe tas. Krijg er juist veel positieve reacties op. Ik zou bij deze jurk geen rode schoenen doen of het moeten lange laarzen zijn. Korte laarsjes of pump in rood kunnen je korter laten lijken. Het breekt het totale beeld teveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven