zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
maandag 30 oktober 2017 om 16:45
@kashri ik hoop dat het strippen heeft geholpen. Mooi dat je kiest voor een thuisbevalling. Ik ben benieuwd hoe het bevalt
(mocht alles goed gaan).
@lala ik hoop ook weer voor je mee deze ronde. Loopt het overstappen van huisarts niet zo als gewenst?
Vlammetje leuk dat jullie voor een 2e gaan. Hopelijk kun je er ook van genieten en de spanning wat los laten.
@hier komt de uitgerekende data ook dichterbij. Op dit moment ruim 35 weken zwanger. Kleintje moet hier nog even blijven zitten.
@lala ik hoop ook weer voor je mee deze ronde. Loopt het overstappen van huisarts niet zo als gewenst?
Vlammetje leuk dat jullie voor een 2e gaan. Hopelijk kun je er ook van genieten en de spanning wat los laten.
@hier komt de uitgerekende data ook dichterbij. Op dit moment ruim 35 weken zwanger. Kleintje moet hier nog even blijven zitten.
maandag 30 oktober 2017 om 17:06
Lala, balen dat je alweer in de volgende ronde zit. Hopelijk is het snel rond bij de huisarts en kunnen jullie doorverwezen worden.
Heb je gevraagd of ze je wilde strippen Kashri of bieden ze dat aan? Doet dat pijn? Ik hoop dat het helpt voor je.
Vlam wat leuk dat jullie er voor gaan ondanks de spanning die je er om hebt. Is het slaap ritme van jullie dochtertje nu wel constant? Want ik herinner me dat dat toen ook wel een dingetje voor jullie was.
Kaartje nog eventjes dan zit je ook al in de weken dat het mag! Heb je nog genoeg te doen of is de verveling al toegeslagen?
Heb je gevraagd of ze je wilde strippen Kashri of bieden ze dat aan? Doet dat pijn? Ik hoop dat het helpt voor je.
Vlam wat leuk dat jullie er voor gaan ondanks de spanning die je er om hebt. Is het slaap ritme van jullie dochtertje nu wel constant? Want ik herinner me dat dat toen ook wel een dingetje voor jullie was.
Kaartje nog eventjes dan zit je ook al in de weken dat het mag! Heb je nog genoeg te doen of is de verveling al toegeslagen?
In the end we only regret the chances we didn't take.
maandag 30 oktober 2017 om 17:20
maandag 30 oktober 2017 om 17:59
@kashri je moet voor strippen toch sowieso 1cm ontsluiting hebben? Dus er is sowieso al iets gebeurd in je lijf. Hopelijk helpt het strippen voor de rest. Idd best gek idee dat zij al aan het hoofd van jullie baby heeft gezeten.
@dookster gelukkig is de verveling nog niet toegeslagen. Ik heb voor mijn gevoel bijna elke dag nog wel iets te doen.
@dookster gelukkig is de verveling nog niet toegeslagen. Ik heb voor mijn gevoel bijna elke dag nog wel iets te doen.
maandag 30 oktober 2017 om 18:14
Raar idee dat ze het hoofdje al heeft aangeraakt ja haha! Je leest echt heel veel verschillende verhalen over hoe het voelt en de uitkomst ervan enz. Gelukkig was het niet pijnlijk voor je, en nu hopen dat het niet voor niks is!
Enveloppen hebben wij ook vooruit besteld gehad. Ik heb op een aantal na alle adressen al er op staan
scheelt straks weer. Had wel meer kaarten uiteindelijk dan dat ik in eerste instantie had verwacht.
Enveloppen hebben wij ook vooruit besteld gehad. Ik heb op een aantal na alle adressen al er op staan
maandag 30 oktober 2017 om 19:40
@dookster, het slapen gaat sinds de buisjes eigenlijk heel goed. Af en toe een weekje onrust maar zoveel minder dan daarvoor! Als dat niet sterk verbeterd was hadden we zeker nog gewacht want dat was heftig. Ik ben ook wel bang voor een nieuwe periode weinig slapen maar we kunnen het wel aan. Dat hebben we bewezen. Maar zwaar gaat die babyperiode vast wel worden. Daar stap ik nu wel anders in. Maar goed, eerst maar eens zwanger worden..
maandag 30 oktober 2017 om 19:55
Nee we hebben besproken dat mocht hij nu niet komen ze woensdag en vrijdag weer gaat strippen en dan volgende week maandag ziekenhuiscontrole (dan 41+6). Mocht hij het dan nog goed doen willen we het nog wel rekken tot 42+3 voordat ze me echt overdraagt aan de gyn. Maar ze ging er eigenlijk gewoon vanuit dat we de 42 niet gaan halen en dat hij deze week ergens komt.
dinsdag 31 oktober 2017 om 14:43
Jeetje Kashri, heb je niet het gevoel dat je ontploft dan? Ik voel me nu echt al zo opgeblazen. Ze ligt dan ook echt door m’n hele buik (aldus de verloskundige) maar ik zou het echt niet zien zitten om nu nog bijna 3 weken te wachten! Ik vind twee al zo lang klinken
Vlammetje, ik ben blij te horen dat dat probleem is opgelost. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, maar de ene baby is de andere niet. Maar inderdaad, eerst maar in verwachting raken
Vlammetje, ik ben blij te horen dat dat probleem is opgelost. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, maar de ene baby is de andere niet. Maar inderdaad, eerst maar in verwachting raken
woensdag 1 november 2017 om 08:40
woensdag 1 november 2017 om 13:32
woensdag 1 november 2017 om 17:50
Dookster en Ri jullie hebben post!
Bevalling duurde vooral erg lang. Bijna 22 uur waarvan 2 uur persen. En een nacht doorgehaald. Dus ik was al moe en vervolgens fysiek ook nog gesloopt. Mijn linkerhand slaapt voor de druk van het persen en ik kan me slecht bewegen door de pijn in mijn benen, billen en natuurlijk is de rest van de onderkant ook niet ongeschonden. Ook nog best wat bloed verloren en als gevolg daarvan icm de vermoeidheid 2x flauwgevallen. Maar dat komt helemaal goed hoor. We genieten volop.
Bevalling duurde vooral erg lang. Bijna 22 uur waarvan 2 uur persen. En een nacht doorgehaald. Dus ik was al moe en vervolgens fysiek ook nog gesloopt. Mijn linkerhand slaapt voor de druk van het persen en ik kan me slecht bewegen door de pijn in mijn benen, billen en natuurlijk is de rest van de onderkant ook niet ongeschonden. Ook nog best wat bloed verloren en als gevolg daarvan icm de vermoeidheid 2x flauwgevallen. Maar dat komt helemaal goed hoor. We genieten volop.
woensdag 1 november 2017 om 18:48
Gefeliciteerd kashri! Bevalling klinkt heftig hoor, nu rustig bijkomen en genieten!!!
@vlammetje, wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Spannend hoor!
Hier morgen de 20 weken echo, hopelijk is alles goed en morgen weten we dus ook het geslacht. Mijn gevoel zegt nu een meisje, ben heel benieuwd of ik gelijk heb.
@vlammetje, wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Spannend hoor!
Hier morgen de 20 weken echo, hopelijk is alles goed en morgen weten we dus ook het geslacht. Mijn gevoel zegt nu een meisje, ben heel benieuwd of ik gelijk heb.
woensdag 1 november 2017 om 19:21
donderdag 2 november 2017 om 19:31
Kashri gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heerlijk dat hij er is, ik hoop dat je ondanks alles volop aan het genieten bent van hem en van elkaar, ook hier zeer benieuwd naar zijn naam!!
Bevalling klinkt inderdaad heel heftig, ik hoop dat het ondertussen al weer wat beter gaat met je.
Wauw worteltaart! 20 weken alweer. Hoe is het gegaan vandaag?
Spannend vlammetje! Zoals ik eerder al zei. Wie weet toch nog samen zwanger haha..
Dookster, your next. Zijn jullie er al helemaal klaar voor ?
Kaartje, jij schiet ook echt al op. Hoe gaat het nu met jou?
Wij hebben hier eindelijk even een lekker weekend vrij samen. Daar gaan we heerlijk van genieten. Zo ontzettend druk op het werk.
Bevalling klinkt inderdaad heel heftig, ik hoop dat het ondertussen al weer wat beter gaat met je.
Wauw worteltaart! 20 weken alweer. Hoe is het gegaan vandaag?
Spannend vlammetje! Zoals ik eerder al zei. Wie weet toch nog samen zwanger haha..
Dookster, your next. Zijn jullie er al helemaal klaar voor ?
Kaartje, jij schiet ook echt al op. Hoe gaat het nu met jou?
Wij hebben hier eindelijk even een lekker weekend vrij samen. Daar gaan we heerlijk van genieten. Zo ontzettend druk op het werk.
donderdag 2 november 2017 om 19:44
Hi Dames,
Laatste tijd super druk gehad! Daardoor had ik geen tijd om te reageren.
@Kashri, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt als een heftige bevalling. Fijn om te horen dat jullie er volop van genieten!
@Dookster, spannend, jij/jullie zijn ook bijna zover. Geniet nog even elkaar, voor je het weet, zijn jullie met z'n 3en!
@Worteltaart, zo 20 weken alweer. Wat gaat de tijd toch snel!
@Kaartje, nog een kleine maand voor jou. Zijn jullie er helemaal klaar voor?
@Lala, hoe gaat het met jou? Ben je al bij de huisarts geweest?
@Vlammetje, wat leuk dat jullie voor een 2e gaan!
@Hier, net mijn 2e menstruatie achter de rug. Gelukkig heb ik geen rare menstruatie gehad. Dus we gaan er weer voor!
Laatste tijd super druk gehad! Daardoor had ik geen tijd om te reageren.
@Kashri, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt als een heftige bevalling. Fijn om te horen dat jullie er volop van genieten!
@Dookster, spannend, jij/jullie zijn ook bijna zover. Geniet nog even elkaar, voor je het weet, zijn jullie met z'n 3en!
@Worteltaart, zo 20 weken alweer. Wat gaat de tijd toch snel!
@Kaartje, nog een kleine maand voor jou. Zijn jullie er helemaal klaar voor?
@Lala, hoe gaat het met jou? Ben je al bij de huisarts geweest?
@Vlammetje, wat leuk dat jullie voor een 2e gaan!
@Hier, net mijn 2e menstruatie achter de rug. Gelukkig heb ik geen rare menstruatie gehad. Dus we gaan er weer voor!
donderdag 2 november 2017 om 20:40
@kashri, oh lang idd. En zolang persen lijkt me echt een uitputtingsslag. Nu goed uitrusten en genieten van de kleine man.
@worteltaart, spannend!! Jullie hebben een zoontje als ik het me goed herinner? Laat je het morgen even weten?
@lalameme, zou super leuk zijn als we nog samen zwanger zijn, ik hoop het! En hoop vooral dat jij heel gauw zwanger bent, ik ben natuurlijk nog niet eens begonnen.
@Ashkyla, jullie ook veel succes weer! Spannend!
@worteltaart, spannend!! Jullie hebben een zoontje als ik het me goed herinner? Laat je het morgen even weten?
@lalameme, zou super leuk zijn als we nog samen zwanger zijn, ik hoop het! En hoop vooral dat jij heel gauw zwanger bent, ik ben natuurlijk nog niet eens begonnen.
@Ashkyla, jullie ook veel succes weer! Spannend!
vrijdag 3 november 2017 om 08:43
Klinkt als een flinke bevalling kashri. 2 uur persen moet vreselijk intensief en uitputtend zijn geweest. Ik vond 1.5u bij de eerste ook zó vermoeiend!
Ik hoop dat je een fijne kraamweek hebt en je snel herstelt. Laat je lekker verwennen en doe rustig aan!
Ashkyla veel succes weer deze ronde! Ik duim voor je!
Worteltaart hoe was de 20wk echo?
Geniet van jullie weekend samen lalameme!
Ik hoop dat je een fijne kraamweek hebt en je snel herstelt. Laat je lekker verwennen en doe rustig aan!
Ashkyla veel succes weer deze ronde! Ik duim voor je!
Worteltaart hoe was de 20wk echo?
Geniet van jullie weekend samen lalameme!