zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Oeps dubbele post. Wel spannend vlammetje! Maar de eerste heb je ook overleefd. Komt vast goed :hug:
Alle reacties Link kopieren
@kashri ik hoop dat het strippen heeft geholpen. Mooi dat je kiest voor een thuisbevalling. Ik ben benieuwd hoe het bevalt :-D (mocht alles goed gaan).

@lala ik hoop ook weer voor je mee deze ronde. Loopt het overstappen van huisarts niet zo als gewenst?

Vlammetje leuk dat jullie voor een 2e gaan. Hopelijk kun je er ook van genieten en de spanning wat los laten.

@hier komt de uitgerekende data ook dichterbij. Op dit moment ruim 35 weken zwanger. Kleintje moet hier nog even blijven zitten.
Lala, balen dat je alweer in de volgende ronde zit. Hopelijk is het snel rond bij de huisarts en kunnen jullie doorverwezen worden.

Heb je gevraagd of ze je wilde strippen Kashri of bieden ze dat aan? Doet dat pijn? Ik hoop dat het helpt voor je.

Vlam wat leuk dat jullie er voor gaan ondanks de spanning die je er om hebt. Is het slaap ritme van jullie dochtertje nu wel constant? Want ik herinner me dat dat toen ook wel een dingetje voor jullie was.

Kaartje nog eventjes dan zit je ook al in de weken dat het mag! Heb je nog genoeg te doen of is de verveling al toegeslagen?
In the end we only regret the chances we didn't take.
Dookster, ze bood het zelf aan. Vanaf 41 weken doen ze het. Vandaag ben ik 40+6 maar dat ene dagje maakt niet uit. Ik heb het meer als druk ervaren en niet als pijn. En kreeg er het gevoel van van nodig moeten plassen. Wel een raar idee...ze heeft met haar vinger aan het hoofd van onze baby gezeten :biggrin:
@kashri je moet voor strippen toch sowieso 1cm ontsluiting hebben? Dus er is sowieso al iets gebeurd in je lijf. Hopelijk helpt het strippen voor de rest. Idd best gek idee dat zij al aan het hoofd van jullie baby heeft gezeten.

@dookster gelukkig is de verveling nog niet toegeslagen. Ik heb voor mijn gevoel bijna elke dag nog wel iets te doen.
Vraagje hebben jullie de enveloppen voor de geboorte kaartjes ook vooruit besteld? Ik heb ze net besteld. Dus binnenkort maar adressen op de enveloppen schrijven.
Ja ik heb de enveloppen vooruit besteld. Alleen heeft mijn man nog steeds niet "zijn" adressen aangeleverd dus een deel moet alsnog geschreven worden straks :biggrin:
Raar idee dat ze het hoofdje al heeft aangeraakt ja haha! Je leest echt heel veel verschillende verhalen over hoe het voelt en de uitkomst ervan enz. Gelukkig was het niet pijnlijk voor je, en nu hopen dat het niet voor niks is!

Enveloppen hebben wij ook vooruit besteld gehad. Ik heb op een aantal na alle adressen al er op staan :) scheelt straks weer. Had wel meer kaarten uiteindelijk dan dat ik in eerste instantie had verwacht.
Scheelt vast veel tijd als de enveloppen al geschreven zijn.

Kashri moet je ook nog naar de gynaecoloog als de baby morgen er nog niet is? (dan 41 weken).
@dookster, het slapen gaat sinds de buisjes eigenlijk heel goed. Af en toe een weekje onrust maar zoveel minder dan daarvoor! Als dat niet sterk verbeterd was hadden we zeker nog gewacht want dat was heftig. Ik ben ook wel bang voor een nieuwe periode weinig slapen maar we kunnen het wel aan. Dat hebben we bewezen. Maar zwaar gaat die babyperiode vast wel worden. Daar stap ik nu wel anders in. Maar goed, eerst maar eens zwanger worden..
kaartje1 schreef:
30-10-2017 18:25
Scheelt vast veel tijd als de enveloppen al geschreven zijn.

Kashri moet je ook nog naar de gynaecoloog als de baby morgen er nog niet is? (dan 41 weken).
Nee we hebben besproken dat mocht hij nu niet komen ze woensdag en vrijdag weer gaat strippen en dan volgende week maandag ziekenhuiscontrole (dan 41+6). Mocht hij het dan nog goed doen willen we het nog wel rekken tot 42+3 voordat ze me echt overdraagt aan de gyn. Maar ze ging er eigenlijk gewoon vanuit dat we de 42 niet gaan halen en dat hij deze week ergens komt.
@kashri ik ga er ook vanuit dat jullie kleine er dan wel is. Hup hup baby mamma Kashri is benieuwd.
Jeetje Kashri, heb je niet het gevoel dat je ontploft dan? Ik voel me nu echt al zo opgeblazen. Ze ligt dan ook echt door m’n hele buik (aldus de verloskundige) maar ik zou het echt niet zien zitten om nu nog bijna 3 weken te wachten! Ik vind twee al zo lang klinken :facepalm:

Vlammetje, ik ben blij te horen dat dat probleem is opgelost. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, maar de ene baby is de andere niet. Maar inderdaad, eerst maar in verwachting raken :)
Babynieuws! Gisterenavond ouders geworden van onze zoon R. Kind maakt het uitstekend, moeder iets minder maar dat is een kwestie van tijd ;)
Yay Kashri!!! Van harte gefeliciteerd!!! Fijn te horen dat jullie jongen gezond is en het goed doet.

Met jou gaat het niet goed door de bevalling of heb je echt complicaties gehad?

Ben wel heel benieuwd naar de naam eigenlijk :$ privé berichtje? :A:
Yes hij is er!! Gefeliciteerd Kashri!!
Gefeliciteerd Kashri!! Ik hoop dat jij je snel weer wat beter zult voelen. Door bevalling?
Jaaaa daar is hij dan!!! Gefeliciteerd kashri! :cheer2: Hopelijk heb je een goede bevalling gehad. Fijn dat het goed gaat met jullie mannetje! En ik hoop dat je zelf ook snel weer de oude bent. Ook stiekem erg benieuwd naar de naam..
Geniet geniet geniet! Die eerste momenten samen zijn zo bijzonder! :heart:
Dookster en Ri jullie hebben post!

Bevalling duurde vooral erg lang. Bijna 22 uur waarvan 2 uur persen. En een nacht doorgehaald. Dus ik was al moe en vervolgens fysiek ook nog gesloopt. Mijn linkerhand slaapt voor de druk van het persen en ik kan me slecht bewegen door de pijn in mijn benen, billen en natuurlijk is de rest van de onderkant ook niet ongeschonden. Ook nog best wat bloed verloren en als gevolg daarvan icm de vermoeidheid 2x flauwgevallen. Maar dat komt helemaal goed hoor. We genieten volop.
Gefeliciteerd kashri! Bevalling klinkt heftig hoor, nu rustig bijkomen en genieten!!!

@vlammetje, wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Spannend hoor!

Hier morgen de 20 weken echo, hopelijk is alles goed en morgen weten we dus ook het geslacht. Mijn gevoel zegt nu een meisje, ben heel benieuwd of ik gelijk heb.
@kashri bevalling klinkt inderdaad heftig. Wel fijn dat jullie kunnen genieten van jullie mooie zoon. Mocht je nog tijd hebben ik ben ook wel benieuwd naar de naam van jullie zoon.

@worteltaart 20 weken echo alweer. Ik ben benieuwd of je gevoel goed zit.
Kashri gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heerlijk dat hij er is, ik hoop dat je ondanks alles volop aan het genieten bent van hem en van elkaar, ook hier zeer benieuwd naar zijn naam!!

Bevalling klinkt inderdaad heel heftig, ik hoop dat het ondertussen al weer wat beter gaat met je.

Wauw worteltaart! 20 weken alweer. Hoe is het gegaan vandaag?

Spannend vlammetje! Zoals ik eerder al zei. Wie weet toch nog samen zwanger haha..

Dookster, your next. Zijn jullie er al helemaal klaar voor ?

Kaartje, jij schiet ook echt al op. Hoe gaat het nu met jou?

Wij hebben hier eindelijk even een lekker weekend vrij samen. Daar gaan we heerlijk van genieten. Zo ontzettend druk op het werk.
Hi Dames,

Laatste tijd super druk gehad! Daardoor had ik geen tijd om te reageren.

@Kashri, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt als een heftige bevalling. Fijn om te horen dat jullie er volop van genieten!

@Dookster, spannend, jij/jullie zijn ook bijna zover. Geniet nog even elkaar, voor je het weet, zijn jullie met z'n 3en!

@Worteltaart, zo 20 weken alweer. Wat gaat de tijd toch snel!

@Kaartje, nog een kleine maand voor jou. Zijn jullie er helemaal klaar voor?

@Lala, hoe gaat het met jou? Ben je al bij de huisarts geweest?

@Vlammetje, wat leuk dat jullie voor een 2e gaan!

@Hier, net mijn 2e menstruatie achter de rug. Gelukkig heb ik geen rare menstruatie gehad. Dus we gaan er weer voor!
@kashri, oh lang idd. En zolang persen lijkt me echt een uitputtingsslag. Nu goed uitrusten en genieten van de kleine man.

@worteltaart, spannend!! Jullie hebben een zoontje als ik het me goed herinner? Laat je het morgen even weten?

@lalameme, zou super leuk zijn als we nog samen zwanger zijn, ik hoop het! En hoop vooral dat jij heel gauw zwanger bent, ik ben natuurlijk nog niet eens begonnen.

@Ashkyla, jullie ook veel succes weer! Spannend!
Klinkt als een flinke bevalling kashri. 2 uur persen moet vreselijk intensief en uitputtend zijn geweest. Ik vond 1.5u bij de eerste ook zó vermoeiend!
Ik hoop dat je een fijne kraamweek hebt en je snel herstelt. Laat je lekker verwennen en doe rustig aan!

Ashkyla veel succes weer deze ronde! Ik duim voor je!

Worteltaart hoe was de 20wk echo?

Geniet van jullie weekend samen lalameme!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven