Mooie kerstafdelingen?
dinsdag 31 oktober 2017 om 07:48
Ik ben dol op tuincentra rond de kerstdagen. Vooral als ze van die kerstdorpjes hebben staan. En natuurlijk lekker veel versieringen en alles.
Alleen het tuincentrum hier in de buurt valt de jaren steeds meer tegen. Voorheen stonden er heel veel dorpjes uitgestald, maar dat wordt elk jaar minder.
Dus ik vroeg me af: welke tuincentra vinden jullie dat de moeite waard zijn rond de feestdagen?
Alleen het tuincentrum hier in de buurt valt de jaren steeds meer tegen. Voorheen stonden er heel veel dorpjes uitgestald, maar dat wordt elk jaar minder.
Dus ik vroeg me af: welke tuincentra vinden jullie dat de moeite waard zijn rond de feestdagen?
dinsdag 31 oktober 2017 om 08:01
dinsdag 31 oktober 2017 om 08:53
Mijn kringloopwinkel heeft de mooiste kerstafdeling. En de meest betaalbare ook
Compleet met lichtgevende kerststalletjes en flikkerende lichtjes all-over. Morgen gaat het open en dan moet je er op tijd bij zijn voor de mooiste vondsten.
Maar no way dat ik jullie ga tippen waar ik mijn mooiste kerstballen koop
Maar no way dat ik jullie ga tippen waar ik mijn mooiste kerstballen koop
dinsdag 31 oktober 2017 om 08:56
Vroeger hadden veel winkels geweldige uitstallingen De bijenkorf, v en d en zelfs de hema. De laatste jaren is het in en in triest. Ben echt alle winkels af geweest in de hoop leuke ornamenten tegen te komen maar verder als een paar ballen komen ze niet meer. Jammer hoor Dit jaar zit ik in de buurt van tuincentrum osdorp dus dan daar maar eens kijken. Heb wel ontdekt dat het online steeds meer en mooier word maar ik wil dat soort dingen toch altijd wel graag in het echt zien.
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:02
Die van ons is mooi maar sinds twee jaar telkens weer hetzelfde loopje. Eerst stond daar de tuinmeubelenafdeling, die is weggehaald en opgeslagen, dan zijn ze een maandje aan het timmeren (ze huren daarvoor een decoratiebedrijf in). Veel unieke kerstballen in de duurdere prijsklasse. Als je dan tóch zoveel moeite doet zou ik het elk jaar heel anders aanpakken.
De bomen- kransen- en takjesslingerafdeling stond er nog niet dus daarvoor ga ik terug.
De bomen- kransen- en takjesslingerafdeling stond er nog niet dus daarvoor ga ik terug.
retrostar wijzigde dit bericht op 31-10-2017 09:03
11.36% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:07
www.kerstversiering.nl/over-ons/kerstwinkels
In nijmegen komt er een kerstwinkel in de oude v&d, maar ze hebben meer locaties in Nederland. Ik ben er nog nooit geweest, maar misschien is het wat. Ga zelf sowieso in nijmegen kijken.
In nijmegen komt er een kerstwinkel in de oude v&d, maar ze hebben meer locaties in Nederland. Ik ben er nog nooit geweest, maar misschien is het wat. Ga zelf sowieso in nijmegen kijken.
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:09
Ik sluit me aan bij De Boet brigade! Ontzettend uitgebreid en mooi opgezet.
Hele busladingen dagjesmensen komen daar langs voor de kerstafdeling dus zeker een bezoekje waard als je enigsinds in de buurt woont.
Ik verbaasde mij vorig jaar over de Bijenkorf (Amsterdam). Normaal hebben ze een halve afdeling met prachtige unieke spullen maar het was vorig jaar maar een kwart van wat het was. Ik hoop dat ze dit jaar wat meer zullen hebben.
Hele busladingen dagjesmensen komen daar langs voor de kerstafdeling dus zeker een bezoekje waard als je enigsinds in de buurt woont.
Ik verbaasde mij vorig jaar over de Bijenkorf (Amsterdam). Normaal hebben ze een halve afdeling met prachtige unieke spullen maar het was vorig jaar maar een kwart van wat het was. Ik hoop dat ze dit jaar wat meer zullen hebben.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:36
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:49
In december hebben ze bij Vaarderhoogt in Soest (meen ik) ook een hele kerstmarkt met steeds wisselende kleine ondernemers met van alles en nog wat. Zelfgemaakte kaarsen, kaarten, kerstballen, je kan het zo gek niet bedenken! En binnen is er de “vaste” collectie kerstdecoraties. In het weekend zijn er kerstkoren...
Hmmm nu al zin om met oma daarheen te gaan!
Hmmm nu al zin om met oma daarheen te gaan!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig