Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Heftig Drackie, hopelijk biedt het corset wat steun en verlichting.

Twilight, fijn dat je in ieder geval gelijk door kunt gaan. Het kan wel minder worden of overgaan maar ik weet niet wat ik moet verwachten. Toen ik ooit de klachten die ik heb nu bij deze hernia had werd ik binnen 10 dagen geopereerd. Bij andere hernia;s waarbij ik ook veel rugpijn had hebben ze niets gedaan en is het vanzelf overgegaan.
Even afwachten dus, als de klachten blijven heb ik eind volgende maand een MRI.
Mensen met ernstige psychische ziektes zouden geen kinderen mogen krijgen.
Iedereen alweer lekker gegeten? Ik had sperziebonen/aardappelen en een stukje draadjesvlees. Wat aten jullie?
Alle reacties Link kopieren
Brownietaart schreef:
28-10-2017 22:35
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. :$ Ik voelde me zo rot dat ik helaas al een appje verstuurd had met dat ik echt niet kon.. Achteraf gezien ook niet zo erg, want ik lig nu met fikse migraine in bed.

Die tante was trouwens nog lang geen 80, maar een moderne vrouw van rond de 50-60. Als ze 80 was geweest, had ik het misschien wel gewoon langs me laten glijden onder het mom van ouderdom en verbitterd door het leven.

Ze is zelfs trouwens allerminst mager, alleen ik zou er nooit wat van zeggen en al helemaal niet roddelen erover in gezelschap. Ik pas overigens van bovenkleding gewoon in maat 34, alleen van onder ben ik meer een 36 nu, met korte benen en brede heupen. En ze noemde me niet een 'beetje' dik eigenlijk, maar gewoon dik. Terwijl er niks van klopt, dat weet ik zelf eigenlijk ook wel, maar het is zo kwetsend. :(
Jammer dat je niet gegaan bent. .nooit meer iets van aantrekken wat die tante zegt. Ze is denk ik jaloers op je jeugd en je mooie figuurtje. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
De verwarming slaat weer aan. Morgenochtend na het douchen hopelijk weer een lekkere warme handdoek. Als het dan toch koud moet zijn, kan ik me daar tenminste op verheugen.
Goedemorgen allemaal. Net meegedaan met Heel Nederland beweegt (of zoiets) dus ben helemaal 'los' ;)
Everything you see I owe to spaghetti!
Goedemorgen allen. Ha wat een energie Anna. Met die hernia lukt het me zelfs niet om dat te doen. Nu even wachten tot de pijnstilling inkickt en dan kan ik weer normaal gaan zitten.
Jee Prada, dan heb ik niets te klagen. Hoop dat je snel weer pijnloos bent vandaag.
Annapicobella schreef:
31-10-2017 10:10
Jee Prada, dan heb ik niets te klagen. Hoop dat je snel weer pijnloos bent vandaag.
Thanks.
Dare, ik hoop dat je dat bericht van Haaz niet op jezelf betrekt want die deed mee aan een andere discussie. Die wilde gewoon even roepen maar zover ik begreep heeft dat niets met jou te maken. :lips:
Ik roep even wat. ROEOEOEOEOEP!!!!
prada schreef:
31-10-2017 15:17
Dare, ik hoop dat je dat bericht van Haaz niet op jezelf betrekt want die deed mee aan een andere discussie. Die wilde gewoon even roepen maar zover ik begreep heeft dat niets met jou te maken. :lips:
Lief. Ik weet dat heel veel mensen er zo over denken, en dat ik dus onze keus dan steeds moet verantwoorden ofzo?
Terwijl ik:
- geen medicijnen slik
- al tijden stabiel ben
- al twee jaar geen crisisdienst of opnamecentrum van binnen heb gezien
- ik net zo verantwoord leef als mensen zonder klachten

Maar ja, dat wordt dan niet gezien he, alleen maar de diagnose en de gedachte ''wat als het mis gaat'' en ''je bent dan veel vatbaarder voor dingen dan ''normale'' zwangeren''
Tjongejongejonge.....wat is het koud vandaag! O_O
herfstappeltaart schreef:
31-10-2017 15:45
Tjongejongejonge.....wat is het koud vandaag! O_O
Doe je lekker een wolletje en de verwarming aan en neem een grote beker thee of koffie. Het is ook weer warme chocolademelktijd, dus ook een optie.
Steek wat kaarsjes aan en ga in de buurt van het raam zitten, kijken hoe iedereen vernikkeld buiten. Zo gezellig. :proud:
Heel koud is het .niks aan.ga de deur niet uit.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Tjonge, nu kan ik ook geen topic starten. Het wordt steeds armoediger.
chrisjoh schreef:
31-10-2017 16:07
Heel koud is het .niks aan.ga de deur niet uit.
Dacht dat het aan mij lag, die kou voelen. Maar net een grote kop thee gemaakt, zo lekker om je handen om die kop te houden :) En inderdaad naar buiten naar het druilweer te kijken.
Dare, ik dacht al dat je het op jezelf betrok en daarom niet meer schreef. Hier hoef je je niet te verantwoorden hoor. Jouw leven en jullie keus. Ik hoop dat het allemaal loopt zoals jij en je man willen/hopen.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 31-10-2017 18:08
18.31% gewijzigd
Ha wat leuk dat er weer Roepers zijn, ik begon jullie al te missen.
Ik roep ook weer even! Prada elke keer als ik je AVA zie bedenk ik dat ik echt rode hakken wil. Niet dat ik nog niet genoeg hakken heb ;-D Maar geen rode meer, dus dus dus...
Ik vond het niet zo koud vandaag, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik voor het eerst een hele dikke, lange, wijde trui aangetrokken had met nog een shirtje eronder.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
31-10-2017 18:15
Ik roep ook weer even! Prada elke keer als ik je AVA zie bedenk ik dat ik echt rode hakken wil. Niet dat ik nog niet genoeg hakken heb ;-D Maar geen rode meer, dus dus dus...
Ik vond het niet zo koud vandaag, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik voor het eerst een hele dikke, lange, wijde trui aangetrokken had met nog een shirtje eronder.
Doen! Rode hakken zijn een must.
Mijn voeten waren zoooooo koud vandaag! Lig nu ook heerlijk warm onder mijn kleedje. Over een half uur sporten, dan toch echt onder mijn kleed vandaan kruipen.
Cateautje schreef:
31-10-2017 15:48
Doe je lekker een wolletje en de verwarming aan en neem een grote beker thee of koffie. Het is ook weer warme chocolademelktijd, dus ook een optie.
Steek wat kaarsjes aan en ga in de buurt van het raam zitten, kijken hoe iedereen vernikkeld buiten. Zo gezellig. :proud:

:HA:
prada schreef:
31-10-2017 18:21
Doen! Rode hakken zijn een must.
:yes: Dat was het laatste zetje! Ik hoop na het weekend te kunnen melden dat ik ze aan heb!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
31-10-2017 19:22
:yes: Dat was het laatste zetje! Ik hoop na het weekend te kunnen melden dat ik ze aan heb!
:thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven