Mee reizen met ov
woensdag 1 november 2017 om 16:14
Hee ik heb vorige week vrijdag een prijs gewonnen op vakantie veiling 1 overnachting voor 2 personnen in een hotel in groningen
Ik zelf woon in veenendaal en wil met de trein daarnaar toe reizen alleen ik heb een studente ov maar de gene die mee gaat niet kan die gene met korting mee reizen of is er 2 dagkaarten voor heen en volgende dag terug ik heb overal op internet gekeken en snap het niet zo goed haha
Ik zelf woon in veenendaal en wil met de trein daarnaar toe reizen alleen ik heb een studente ov maar de gene die mee gaat niet kan die gene met korting mee reizen of is er 2 dagkaarten voor heen en volgende dag terug ik heb overal op internet gekeken en snap het niet zo goed haha
woensdag 1 november 2017 om 16:42
woensdag 1 november 2017 om 17:10
Precies dit. Je moet dit bij een automaat doen op het station, staat ergens bij het keuzemenu. Je hebt dan je eigen ov nodig en de ov kaart van degene die met je meereist. Zo gepiept!
woensdag 1 november 2017 om 18:04
donderdag 2 november 2017 om 20:47
Je eigen OV heb je alleen nodig voor het reizen, niet om de meereiskorting op de andere chipkaart te zetten. En TO denk erom dat het alleen in de daluren kan. En dat je voor de terugweg de korting er weer op moet zetten.