Uitgerekend (half) juni 2018

11-10-2017 14:46 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die net weten dat ze zwanger zijn? Ik ga zelf echt stuk van de zenuwen! Het was nogal een traject om zover te komen. Bij de eerste twee ICSI pogingen had ik maar twee eicellen en werd er steeds maar eentje bevrucht. Beide pogingen zijn mislukt. De derde ICSI poging is zelfs afgebroken omdat er maar één eiblaasje groeide (ondanks maximale dosis Menopur). Ik ben uiteindelijk zwanger geraakt van de escape-IUI met dat ene eiblaasje! Ik kan het nog steeds bijna niet geloven en ik vind het doodeng!

Ik heb afgelopen zondag positief getest en maandag een goede bloedtest gehad (hCG was 246 op 15 dagen na IUI). Op 30 oktober heb ik mijn eerste echo.
Gefeliciteerd Lou28

Echt spannend straks!! En zo leuk dat het gelukt is. Ik duim voor je. Hou je ons op de hoogte.
ja ook herkenbaar hoor bugaboo! maar goed, het is bij mij ook nog maar heel pril natuurlijk, maar voel me echt zo normaal... Ik probeer er van te genieten, maar betrap me er toch iedere keer op dat ik ergens hoop dat ik ineens misselijk ben oid, omdat dat me toch meer bevestiging geeft. Maar goed, het zegt allemaal niks, dus we moeten het ons ook maar niet te veel aantrekken.
Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! hoe oud is je andere kindje?
Vandaag voel ik dus ook helemaal niets, dus dat onzekere gevoel is heel herkenbaar...

Bugaboo, wanneer ben je uitgerekend? Wat fijn dat je deze week al een echo hebt!
brianne85 schreef:
30-10-2017 14:43
ja ook herkenbaar hoor bugaboo! maar goed, het is bij mij ook nog maar heel pril natuurlijk, maar voel me echt zo normaal... Ik probeer er van te genieten, maar betrap me er toch iedere keer op dat ik ergens hoop dat ik ineens misselijk ben oid, omdat dat me toch meer bevestiging geeft. Maar goed, het zegt allemaal niks, dus we moeten het ons ook maar niet te veel aantrekken.
Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! hoe oud is je andere kindje?

Jij ook gefeliciteerd Brianne85. Ik denk precies zo. Alhoewel ik geen zin heb in die misselijkheid hoop ik stiekem dat ik dat wel wordt. Geeft zo een bevestiging van ja.. ik ben zwanger!! Wat erg Haha

Hoe ver ben jij nu? Mijn ander kindje is 15 maanden.
Dajka schreef:
30-10-2017 14:54
Vandaag voel ik dus ook helemaal niets, dus dat onzekere gevoel is heel herkenbaar...

Bugaboo, wanneer ben je uitgerekend? Wat fijn dat je deze week al een echo hebt!
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk! Al een echo gehad? Want dat zou zoveel meer rust geven. Ik leef zelf gewoon naar donderdag toe. Volgens mijn eigen berekening ben ik eind juni uitgerekend en jij?
Voel me zo verdrietig. Heb nu krampen en bruinvervlies.
Echo was niet goed. Het vruchtje is al vroeg gestopt met groeien. Ik krijg een miskraam. Als die niet vanzelf op gang komt, wordt hij opgewekt met medicatie. Baalmomentje...
Lou wat erg! :hug: ga je nu alsnog een ICSI poging doen? Mocht je willen, we hebben een heeeeele fijne groep "zwanger worden met IVF of ICSI". Zulke lieve meiden, allemaal in hetzelfde schuitje. Heel veel sterkte met het verwerken. Het zit je niet mee en gun het iedereen zo om zwanger te raken.

Bugabo ik hoop dat het niets ergs is voor je...

Hier helaas ook weer een vroege miskraam. Gisteren is bloedverlies begonnen en test is bijna wit. Ik ga weer verder met cryo terugplaatsingen. Ik hoop dat alle andere zwangerschapprn goed gaan meiden, geniet ervan! :heart:
:cry: meiden wat een tegenslagen.

Lilly en lou :hug: :hug:

Hopelijk komt het nu spontaan op gang

Bugaboo ik hoop dat dit geen MK wordt :hug:
Wat een slecht nieuws hier al...

Ik heb spijtig genoeg ook niets goeds te melden. Ook een miskraam hier, welke dit weekend op gang is gekomen :cry:

Twee vroege miskramen op rij dus en 15 november intake bij fertiliteitsarts.

Ik hoop voor de rest dat alles goed mag blijven gaan :hug:
nee meiden wat is dit!!! wat een droevenis hier!! :'(

Lou, wat ontzettend erg voor je!! 'baalmomentje' is wel zacht uitgedrukt hoor! pff vind het echt zo naar voor je, het was je zo gegund, deze zwangerschap vd escape-IUI... Hoe voel je je nu? Weet je al wat hierna de opties zijn, of is dat nog te vroeg om hierover na te denken? dikke knuffel van mij, ik had het je zo anders gegund :hug:

oo bugaboo wat verdrietig en wat een onzekerheid voor jou ook! Ik hoop dat je weet dat bloedverlies niet altijd een miskraam betekent (slechts in 50% en ik ken ook echt veel meiden die echt dachten dat het helemaal mis was omdat ze veel bloed verloren, maar bij wie het toch nog goed bleek te zijn!), maar kan me voorstellen dat je toch helemaal van slag bent nu. Dikke knuffel ook voor jou en ik hoop dat het niet doorzet :hug:

he lilly jij ook :( :( wat jammer zeg, dat ook deze niet is blijven plakken. Hoeveel cryo's hebben jullie nog? En zou je daarna nog een ronde ivf/icsi doen of niet? Ik hoop van harte dat het snel weer raak is, ik zal voor je duimen. :rose:

ahhh appelflappie, voor jou ook zo verdrietig :'( Hoe ben je eronder? En die afspraak bij de fertiliteitsarts, vind je dat fijn dat ie nu zo snel staat? Ik hoop voor je dat ze iets kunnen doen voor je en dat je snel wel succesvol zwanger bent. knuffel! :hug:
Nou ja appelflappie, wat verdrietig :hug: Ik hoop dat de fertiliteitsarts iets voor je kan doen.

Dikke knuffel
Bugaboo hoe gaat het nu?

Appelflappie wat verdrietig jij ook al 2 vmk. Hopelijk kan de fertiliteits arts je helpen en is het "gewoon" botte pech.

Brianne dank je! Wij zitten in de luxe positie dat we nog 5 cryo's hebben nu. Hele goeie vraag vwb nieuwe poging. Ene moment denk ik; hierna laat ik het voor wat het is. Ben altijd bang geweest kinderloos te blijven en toch mijn dochter gekregen. Aan de andere kant denk ik dat de wens voor een tweede, alles nog een keer meemaken en gevoelsmatig een compleet gezin, ook heel sterk nog is. Na ja, gelukkig hoef ik daar nog niet over na te denken.
Wanneer heb jij je echo? En inderdaad wel of geen kwaaltjes zegt helemaal niets, maar begrijp heel erg dat je iets van zekerheid zoekt!

Lou hoe gaat het met jou? Wat zal je verdrietig zijn :hug:
lilly1980 schreef:
31-10-2017 09:04
Bugaboo hoe gaat het nu?

Appelflappie wat verdrietig jij ook al 2 vmk. Hopelijk kan de fertiliteits arts je helpen en is het "gewoon" botte pech.

Brianne dank je! Wij zitten in de luxe positie dat we nog 5 cryo's hebben nu. Hele goeie vraag vwb nieuwe poging. Ene moment denk ik; hierna laat ik het voor wat het is. Ben altijd bang geweest kinderloos te blijven en toch mijn dochter gekregen. Aan de andere kant denk ik dat de wens voor een tweede, alles nog een keer meemaken en gevoelsmatig een compleet gezin, ook heel sterk nog is. Na ja, gelukkig hoef ik daar nog niet over na te denken.
Wanneer heb jij je echo? En inderdaad wel of geen kwaaltjes zegt helemaal niets, maar begrijp heel erg dat je iets van zekerheid zoekt!

Lou hoe gaat het met jou? Wat zal je verdrietig zijn :hug:

Wat ben ik geschrokken van al die droevige berichten na de mijne. Alsof het niet erger kan.. Aan alle meiden veel sterkte. Wat dijn dat we dat allemaal even kwijt kunnen hier en steun aan elkaar hebben.
Ik heb de hele avond door menstruatieachtige krampen gehad. Net roodbloed verlies gehad en gelijk de verloskundige gebeld en kon langskomen. Ze zagen helaas niets op de echo ( ook omdat het nog veels te vroeg is) we hebben nu een vervolgafspraak gemaakt. Echt baalen..
Lig nu rustig in bed( verdrietig :cry: )
He gatverdamme meiden, wat een klotenieuws! Ik vind het allemaal zo enorm rot voor jullie! Hele dikke virtuele knuffel!
ahh bugaboo wat een verdriet he, als je die blijdschap van een positieve test al gevoeld hebt. Zo niet eerlijk... Ik hoop voor je dat het alsnog goed komt. Wanneer mag je weer voor echo? en hoeveel weken zou je nu zijn?'Nu maar even rustig aan. Knuffel!

@lilly: oo wat fijn dat jullie idd nog 5 cryo's hebben! dat zijn toch nog 5 goede pogingen in het vooruitzicht. Ik hoop van harte dat daar 'the one' tussen zit die je dochter een broertje of zusje gaat geven, dat zou toch mooi zijn. En over zo'n volgende ronde kun je altijd nog nadenken. Sterkte hoor komende tijd!

Hoe is het met de andere dames na het slecht nieuws? Gaat het een beetje? knuffel!
@evolet had jij niet vandaag echo? Weet niet of je nog mee leest...

Desperatechilli, jij morgen? Spannend! Dit topic heeft behoefte aan goed nieuws, breng jij het ons morgen?
@Brianne, inderdaad morgen, einde van de middag! Ik knijp em wel na alle nare berichten en voel me haast schuldig als alles goed is. Dat gun ik iedereen zo!
snap je zenuwen en ook je schuldgevoel! Ik had bij m'n vorige zwangerschap een paar vriendinnen in omgeving die veel moeite hadden met zwanger worden. Voelde me zo schuldig te zeggen dat ik wel zwanger was... Maar jij kan er ook niks aan doen en het is jou net zo goed gegund! Ik ga duimen voor een mooie echo.
Hoe was de echo desperatechilli?

Hier alles z'n gangetje, begin steeds moe-er te worden.

Hoe gaat het met de andere dames?
ja hoe was het desperatechili?

hier ook moeier dajka. en steeds meer dat knagende/misselijke/hongerige gevoel de hele dag, maar nergens trek in..
Ik ben harstikke zwanger! Wel wat teruggezet, 3 dagen. Over 2.5 week weer een echo, dan de termijnecho. Ik mocht ook kiezen of ik in het ziekenhuis wilde blijven of naar een verloskundigepraktijk wilde, ik denk dat ik voor het ziekenhuis kies.

Ik ben zo opgelucht! Echo duurde niet lang, was even hoppa, opmeten, hartje checken en klaar. Dit weekend gaan we het onze ouders en broers vertellen, zo benieuwd!
oo wat fijn desperatechilli! lijkt me heerlijk om het bevestigd te zien! en hoever ben je dan nu zwanger? Leuk om het dit weekend te kunnen vertellen, geniet ervan!
Wat fijn desperatechilli! Leuk dat je het dit weekend gaat vertellen. Is het jullie eerste? Denk je dat je familie zoiets verwacht of niet?
@Brianne, ik ben nu 7+4 zwanger!
@Dajka, al een zoon van ruim 3.5. Geen idee of de familie het verwacht, het is in iedergeval geen geheim omdat we wel open zijn over de lastige weg die het zwanger worden was!

Was leuk om iedereen te vertellen! Wel gek dat je dan zo gespannen kan zijn, hahaha.

Hoe is het verder bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven