Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 19 februari 2009 om 09:58
donderdag 19 februari 2009 om 10:16
Hi meiden!!! Alles goed hier??
Afspraak met ex was best apart. Ik wilde hem niet zoenen en of bespringen. Had het gevoel van nee dit is niet mijn man. Nu daar best zwaar van in de war. Sowieso zit ik in een rollercoaster van emoties de laatste tijd! Het was gezellig en vertrouwd maar dus ook meerf dan niet. had ik me dan niet anders moeten voelen ofzo? Bleh!
Nu mezelf klaarmaken voor caranval. Is sinds verleden jaar een traditie geworden van mijn beste din en ik dat we samen 2 dagen er uit gaan en carnaval vieren.
Verleden jaar als roodkapje en tiroler meisjes en dit jaar een piraten pakje gekocht met een lorre op de schouder!!
Indi: wat heb je die leuke meneer gestuurd?
to vleer: Wel goed uitzieken die griep! Ik heb 2 maanden echt last gehad en ook omdat ik gestopt was met roken. Lichaam heeft tijd gehad nodig om te herstellen hiervan. Maar ik rook nog steeds niet!
to winkelmandje: Wow lijkt me een heerlijk gevoel met iemand op vakantie te gaan waarop je verliefd bent!!!! Geniet er van!
Hi pop: Hyves ik kom er al niet eens op! Te confronterend nog! Knap van je!
To Ingelke nice shoes!
To Xenia hahahahah heerlijk hoe je schrijft!!
De rest allemaal fijne donderdag!!!
Afspraak met ex was best apart. Ik wilde hem niet zoenen en of bespringen. Had het gevoel van nee dit is niet mijn man. Nu daar best zwaar van in de war. Sowieso zit ik in een rollercoaster van emoties de laatste tijd! Het was gezellig en vertrouwd maar dus ook meerf dan niet. had ik me dan niet anders moeten voelen ofzo? Bleh!
Nu mezelf klaarmaken voor caranval. Is sinds verleden jaar een traditie geworden van mijn beste din en ik dat we samen 2 dagen er uit gaan en carnaval vieren.
Verleden jaar als roodkapje en tiroler meisjes en dit jaar een piraten pakje gekocht met een lorre op de schouder!!
Indi: wat heb je die leuke meneer gestuurd?
to vleer: Wel goed uitzieken die griep! Ik heb 2 maanden echt last gehad en ook omdat ik gestopt was met roken. Lichaam heeft tijd gehad nodig om te herstellen hiervan. Maar ik rook nog steeds niet!
to winkelmandje: Wow lijkt me een heerlijk gevoel met iemand op vakantie te gaan waarop je verliefd bent!!!! Geniet er van!
Hi pop: Hyves ik kom er al niet eens op! Te confronterend nog! Knap van je!
To Ingelke nice shoes!
To Xenia hahahahah heerlijk hoe je schrijft!!
De rest allemaal fijne donderdag!!!
donderdag 19 februari 2009 om 10:38
Goodmornin' !
Weer een beetje afgekoeld hiero? Al die verhitte fantasieen met Q als middelpunt, haha. Vraag me af waarom BM en BE zich hebben bedacht...... Goed plaatsje Appel, dekt de lading volkomen !
Pop; weer aan het internetdaten? Hoe bevalt het? En langzaam aan alles weg aan het doen van RP2 en jou? Tis indd niet makkelijk, maar dient een goed doel zullen we maar zeggen
Scorpia; begrijpelijk dat je in de war bent na je meeting met ex gister. Wat ik tussen de regels door lees ik dat je wel het gevoel hebt dat je de goede beslissing hebt genomen toch?
Nog een dagje.......ALAAF !
Het nummer wat maar in mijn hoofd blijft hangen.....
(doe de vingers in je oren!)
UT kriebelt !
Weer een beetje afgekoeld hiero? Al die verhitte fantasieen met Q als middelpunt, haha. Vraag me af waarom BM en BE zich hebben bedacht...... Goed plaatsje Appel, dekt de lading volkomen !
Pop; weer aan het internetdaten? Hoe bevalt het? En langzaam aan alles weg aan het doen van RP2 en jou? Tis indd niet makkelijk, maar dient een goed doel zullen we maar zeggen
Scorpia; begrijpelijk dat je in de war bent na je meeting met ex gister. Wat ik tussen de regels door lees ik dat je wel het gevoel hebt dat je de goede beslissing hebt genomen toch?
Nog een dagje.......ALAAF !
Het nummer wat maar in mijn hoofd blijft hangen.....
(doe de vingers in je oren!)
UT kriebelt !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 19 februari 2009 om 10:52
Ingel: als ik eerlijk ben, ben ik blij dat ik in het Noorden woon Ik versta ook helemaal niks van dat liedje.
Toffe schoenen trouwens!
Scorpia, in de war dus door ex? Lastig hoor...
Ja, ik ben zo langzamerhand RP2 aan het deleten. Langzaam maar zeker verdwijnt hij uit mn systeem. Ben nog niet aan het daten hoor, ben meer aan het kletsen.
Het sneeuwt hier!
En nu ga ik lekkere muziek opzetten en schoonmaken!
Toffe schoenen trouwens!
Scorpia, in de war dus door ex? Lastig hoor...
Ja, ik ben zo langzamerhand RP2 aan het deleten. Langzaam maar zeker verdwijnt hij uit mn systeem. Ben nog niet aan het daten hoor, ben meer aan het kletsen.
Het sneeuwt hier!
En nu ga ik lekkere muziek opzetten en schoonmaken!
donderdag 19 februari 2009 om 10:55
donderdag 19 februari 2009 om 10:56
donderdag 19 februari 2009 om 11:14
moet de pakken vanavond ff ophalen...Ik slaap echt uren achter elkaar.. Ben zojuist opgestaan en voor het eerst zit alles eens niet vol. Kuurtje slaat eindelijk een beetje aan.
Moet echt even naar de winkel toe , heb niets meer wat fruit heet in huis.
Pop als je klaar bent met schoonmaken en nog zin hebt .. mijn huis mag ook schoon gemaakt worden
Scorp: lijkt mij idd verwarrend om met je ex af te spreken.. Hopelijk wel t gevoel dat je de juiste keuze hebt gemaakt ?
Appeltje Leuk hoor je carnavalspakkie.. Wie weet volgend jaar voor vriendin en mij ook iets aparts..
Moet echt even naar de winkel toe , heb niets meer wat fruit heet in huis.
Pop als je klaar bent met schoonmaken en nog zin hebt .. mijn huis mag ook schoon gemaakt worden
Scorp: lijkt mij idd verwarrend om met je ex af te spreken.. Hopelijk wel t gevoel dat je de juiste keuze hebt gemaakt ?
Appeltje Leuk hoor je carnavalspakkie.. Wie weet volgend jaar voor vriendin en mij ook iets aparts..
donderdag 19 februari 2009 om 11:20
Morning!
Pop, wie is 'buurman' ?
Scorpia, fijn dat je toch nog goed gesprek hebt gehad, en het feit dat je geen behoefte had om 'm te zoenen of bespringen, is goed teken, denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, zoals Q zegt, een relatie zonder sex of passie is een Jip en Janneke relatie ( blijf 'm leuk vinden!;-))
Ing, stoere shoes!
Met mij gaat het wel, de momenten dat de "waarom" vraag opspeelt, worden al minder, alleen 'savonds als ik alleen thuis ben, en ik me beetje verveel, heb ik de neiging om een sms te sturen, maar tot nu toe niet gedaan, best goed van mezelf!
Vind het moeilijk, zonder woorden of ruzie, opeens geen contact meer, op deze manier blijft het soort van open einde, en heb ik nog steeds het gevoel dat hij binnenkort nog belt of een sms stuurt, om uitleg te geven....
Pop, wie is 'buurman' ?
Scorpia, fijn dat je toch nog goed gesprek hebt gehad, en het feit dat je geen behoefte had om 'm te zoenen of bespringen, is goed teken, denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, zoals Q zegt, een relatie zonder sex of passie is een Jip en Janneke relatie ( blijf 'm leuk vinden!;-))
Ing, stoere shoes!
Met mij gaat het wel, de momenten dat de "waarom" vraag opspeelt, worden al minder, alleen 'savonds als ik alleen thuis ben, en ik me beetje verveel, heb ik de neiging om een sms te sturen, maar tot nu toe niet gedaan, best goed van mezelf!
Vind het moeilijk, zonder woorden of ruzie, opeens geen contact meer, op deze manier blijft het soort van open einde, en heb ik nog steeds het gevoel dat hij binnenkort nog belt of een sms stuurt, om uitleg te geven....
donderdag 19 februari 2009 om 11:42
donderdag 19 februari 2009 om 12:09
Heb ook zin in carnaval... feesten en zuipen .. altijd al goed in geweest.. Morgen de laatste dag van mijn kuurtje dus morgen nog maar even rustig aan doen dan... Hoop zo dat ik mij niet zo moe voel.
Meeste waar ik tegenop zie is het ontmoeten van SB zijn familie. Die zijn nl ook in grote getale aanwezig. Vind dat best wel een beetje boel engig
Meeste waar ik tegenop zie is het ontmoeten van SB zijn familie. Die zijn nl ook in grote getale aanwezig. Vind dat best wel een beetje boel engig
donderdag 19 februari 2009 om 12:41
Woehoeee, wat zien jullie er allemaal mooi uit met de carnaval. Ja, QQ, het is echt superleuk. Voor mij begint het ook morgen, eerst nog even zwemmen met de kinderen en dan hopla, het feestgedruis in. Niet zuipen, wel spelen en lachen en kletsen.
Vleer, als je genoeg op hebt is de famile van SB toch alleen maar lief
Vleer, als je genoeg op hebt is de famile van SB toch alleen maar lief