Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 19 februari 2009 om 19:21
Ja Xenia...ik weet inmiddels dat je niet meer into me bent en er erg in blijft hangen! Helaas.....
Ik ben een tijdje geleden wel ingegaan op alle kritische noten die er waren gezegd. Maar ik weet niet wat ik nog meer over VL moet neerzetten? We hebben het gewoon erg fijn samen en er is niet veel waar ik mij op het moment onzeker over voel of wat mij dwars zit. Ik heb laatst wel neergezet dat we een meningsverschil hadden.
Er wordt op mij gewoon niet meer zoveel gereageerd. Dat zie ik heus wel! Dus als Mozz dan zoiets zegt uit haarzelf dan vind ik dat fijn om te lezen en dat waardeer ik dan ook oprecht.
Ik hou daarbij niemand voor de gek. Het is zoals het is en kan het niet anders voordoen dan dat het is......
,,,,Ik vind het alleen heel erg jammer dat jij er zo in blijft hangen!
Ik ben een tijdje geleden wel ingegaan op alle kritische noten die er waren gezegd. Maar ik weet niet wat ik nog meer over VL moet neerzetten? We hebben het gewoon erg fijn samen en er is niet veel waar ik mij op het moment onzeker over voel of wat mij dwars zit. Ik heb laatst wel neergezet dat we een meningsverschil hadden.
Er wordt op mij gewoon niet meer zoveel gereageerd. Dat zie ik heus wel! Dus als Mozz dan zoiets zegt uit haarzelf dan vind ik dat fijn om te lezen en dat waardeer ik dan ook oprecht.
Ik hou daarbij niemand voor de gek. Het is zoals het is en kan het niet anders voordoen dan dat het is......
,,,,Ik vind het alleen heel erg jammer dat jij er zo in blijft hangen!
donderdag 19 februari 2009 om 19:23
Miranda....dat mag je vinden! Ik ben er inderdaad hyper onder. Ik heb mij in tijden niet zo gevoeld en dat mag je zien (in dit geval lezen) ook!
Het is jammer dat er zoveel negativiteit heerst naar mij toe....ik kan er voor mijn gevoel ook niets aan veranderen. Want alles wat ik zeg wordt bekritiseerd door sommige van jullie.....
Het is jammer dat er zoveel negativiteit heerst naar mij toe....ik kan er voor mijn gevoel ook niets aan veranderen. Want alles wat ik zeg wordt bekritiseerd door sommige van jullie.....
donderdag 19 februari 2009 om 19:41
donderdag 19 februari 2009 om 19:48
donderdag 19 februari 2009 om 19:54
De waarheid is hard.....ja inderdaad. Maar ik vind het niet de waarheid. En het feit met SD ligt net even ietsje anders. Alleen dat weet jij niet. Dus oordelen over iets wat je niet weet is moeilijk.
Ik heb een moeilijke tijd gehad in de ontwikkeling in relatie met VM. Wat uiteindelijk nooit een relatie is geworden! Maar nu heb ik onverwachts wel iemand gevonden waar het ontzettend mee klikt en waar ik het fijn mee heb! Ik heb inderdaad in het begin niet veel gepost....daar hebben we het over gehad. Maar jij kan er klaarblijkelijk geen zand overgooien en is het iets wat maar blijft doorzeuren! Dat vind ik jammer.
Waarom kan de één wel blij zijn voor mij en de ander niet.......
Ik heb een moeilijke tijd gehad in de ontwikkeling in relatie met VM. Wat uiteindelijk nooit een relatie is geworden! Maar nu heb ik onverwachts wel iemand gevonden waar het ontzettend mee klikt en waar ik het fijn mee heb! Ik heb inderdaad in het begin niet veel gepost....daar hebben we het over gehad. Maar jij kan er klaarblijkelijk geen zand overgooien en is het iets wat maar blijft doorzeuren! Dat vind ik jammer.
Waarom kan de één wel blij zijn voor mij en de ander niet.......