Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja Xenia...ik weet inmiddels dat je niet meer into me bent en er erg in blijft hangen! Helaas.....

Ik ben een tijdje geleden wel ingegaan op alle kritische noten die er waren gezegd. Maar ik weet niet wat ik nog meer over VL moet neerzetten? We hebben het gewoon erg fijn samen en er is niet veel waar ik mij op het moment onzeker over voel of wat mij dwars zit. Ik heb laatst wel neergezet dat we een meningsverschil hadden.

Er wordt op mij gewoon niet meer zoveel gereageerd. Dat zie ik heus wel! Dus als Mozz dan zoiets zegt uit haarzelf dan vind ik dat fijn om te lezen en dat waardeer ik dan ook oprecht.

Ik hou daarbij niemand voor de gek. Het is zoals het is en kan het niet anders voordoen dan dat het is......

,,,,Ik vind het alleen heel erg jammer dat jij er zo in blijft hangen!
Miranda....dat mag je vinden! Ik ben er inderdaad hyper onder. Ik heb mij in tijden niet zo gevoeld en dat mag je zien (in dit geval lezen) ook!

Het is jammer dat er zoveel negativiteit heerst naar mij toe....ik kan er voor mijn gevoel ook niets aan veranderen. Want alles wat ik zeg wordt bekritiseerd door sommige van jullie.....
Hi all,

Ik val midden in de .....Geen ruzie maken op het forum hoor.
Tsja...Wuzzie, ik heb het liever ook niet

Alles goed met jou?
Twijfel of me ermee zal bemoeien maar aangezien of dankzij het feit dat ik een semi-buitenstaander ben ga ik mijn mening geven omtrent perikel wat nu speelt...

Wordt waarschijnlijk wel lang verhaal (goed polishen/woordkeus) so stay tuned...
quote:winkelmandje schreef op 19 februari 2009 @ 19:23:

Miranda....dat mag je vinden! Ik ben er inderdaad hyper onderDat heb je verkeerd gelezen dat gedeelte van mijn stukje ging over Vleertje
Ik ben benieuwd Wuzzie
WM, gelukkkig voor jou zijn t maar sommige van ons...net zoals sommige op het lonely xmas topic, dus stoor je niet aan ons. Het ligt allemaal aan die sommige, die overal in blijven hangen...
Ow wat makkelijk om dat erbij te halen.......Echt dit valt me echt tegen van je Xenia....
quote:winkelmandje schreef op 19 februari 2009 @ 19:42:

Ik ben benieuwd Wuzzie
quote:Miranda01 schreef op 19 februari 2009 @ 19:42:

[...]

Dat heb je verkeerd gelezen dat gedeelte van mijn stukje ging over VleertjeNu snap ik het niet meer.....
quote:Miranda01 schreef op 19 februari 2009 @ 19:44:

[...]

Tsja....ik moet het maar met een knipoog zien Miranda....

Want het doet me heus wel wat hoe er op mij wordt gereageerd!
tja, de waarheid is hard WM, ik wil alleen maar aangeven dat ik niet de enige ben die er in blijft hangen (anders zou ik echt de schuld volledig bij mijzelf leggen).
WM, Ik heb allen maar gezegd dat ik er niet op reageer (op VL), om de redenen die Xenia al paar keer uitgebreid heeft neergepent.

En daarbij schreef ik dat ik het niet eens ben met Xen mbt Vleer. En dat Vleer vroeger veel meer hyper was en nu niet.

Zo wel duidelijk? :-)
Haha Miran...maar die post is al oud hoor, dat ik schreef dat Vleer zo rustig is...

of verwar jij mij nu met iemand anders?
ja ik heb net 20 pagina's bijgelezen..............maar het stond in 1 post en is niet zo lang geleden. Offeh, last van je korte-termijn-geheugen
vroege dementie ben ik bang...of post ik gewoon teveel hier? haha inkopper
nl. 19.11 hedenavond

ohwww zie net dat ik dat verkeerd heb gelezen.....dat het iets is wat Vleer heeft ge-uit....ik snapt het al niet, naja heb ik Vleer toch even een veer gegeven, geeft niet.....
haha wie wordt er oud???
ik oud...
De waarheid is hard.....ja inderdaad. Maar ik vind het niet de waarheid. En het feit met SD ligt net even ietsje anders. Alleen dat weet jij niet. Dus oordelen over iets wat je niet weet is moeilijk.

Ik heb een moeilijke tijd gehad in de ontwikkeling in relatie met VM. Wat uiteindelijk nooit een relatie is geworden! Maar nu heb ik onverwachts wel iemand gevonden waar het ontzettend mee klikt en waar ik het fijn mee heb! Ik heb inderdaad in het begin niet veel gepost....daar hebben we het over gehad. Maar jij kan er klaarblijkelijk geen zand overgooien en is het iets wat maar blijft doorzeuren! Dat vind ik jammer.

Waarom kan de één wel blij zijn voor mij en de ander niet.......
Wuzz lekker op het klapstoeltje? Ook een wijntje erbij?
ik word nog steeds 10 jaar jonger geschat en jij?
Waarom is het met SD anders? Die reageerde ook teleurgesteld omdat ze zoveel energie erin had gestoken toch?
quote:Xenia66 schreef op 19 februari 2009 @ 19:55:

ik word nog steeds 10 jaar jonger geschat en jij?

Gelukkig geen 10 jaar (wel 5 jaar).........

als ik jouw leeftijd heb wel waarschijnlijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven