Aanschaffen voedingsbh

03-11-2017 10:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 36+2 weken zwanger en mijn borsten zijn vrij weinig gegroeid vanaf het begin (ben van een 70E naar een 75E gegaan). Op de uitzetlijst dat ik 2 voedingsbh's moet aanschaffen die 'aan het einde van de zwangerschap' goed passen. Nou heb ik ook wel eens gelezen/gehoord dat borsten enorm kunnen gaan groeien na de bevalling... is het wijsheid om nu 75E voedingsbh's aan te schaffen en zijn deze ook bestand tegen een eventuele groeispurt na de bevalling?
Ik lees mee, zit met hetzelfde dilemma :-]
Of het nou moet of niet, ik heb er veel plezier van gehad. Ik had er twee van Anita en ik heb ze tijdens de borstvoedingsperiode ook nog gebruikt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Bij mij zijn ze zowel voor als na de bevallingen niet heel veel gegroeid. Als je een beetje op safe wilt spelen zou je bijvoorbeeld bij bonprix voedingsbh's kunnen bestellen, de beugelloze rekken wel mee (ze gaan niet tot mijn cupmaat maar kan ze wel aanhebben zonder dat het knelt) en ze zijn niet zo duur. Kun je later altijd nog fijnere aanschaffen.
Ik had na de bevalling wel nog een cup erbij, maar als de ergste stuwing voorbij is slinkt het ook wel weer een beetje. Over het algemeen denk ik dat als je een bh zonder beugels neemt dat je wel je huidige cup kunt kopen.
Aangezien je niet veel gegroeid bent zal het wel meevallen. Ik ging gedurende de zwangerschap van 75a naar 80e ;-)
Ik heb toen ik zwanger was een voedingtopje gekocht. Die heb je in S / M / L enz

En na zes weken heb ik vier mooie voedings bh's gekocht ( toen zijn mijn borsten ook gelijk gebleven)
Belle73 schreef:
03-11-2017 10:39
Ik had er twee van Anita en ik heb ze tijdens de borstvoedingsperiode ook nog gebruikt.

Ook nog? Dat is toch juist de periode waarin je ze gebruikt?
Ik zou nu niet al te veel aanschaffen. Na je bevalling heeft Wehkamp of Zalando na één dag passende beha’s bezorgd (ik had toen tijdens de stuwingsdagen na de bevalling inderdaad even een grotere maat nodig, maar dat geldt niet voor iedereen.)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik had een voedingsbeha van Anita en daarin zat in de cups zoveel rek dat die de extra groei van de stuwing wel opving.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Lastig in te schatten natuurlijk. Hier ook een paar dagen stuwing en dus grotere borsten, maar ook weer niet zoveel verschil dat de voedingsbh's (en van die sportbh's / topjes trouwens) niet meer pastten. Dus als je nu eventueel al wat beugelloze rekbare bh's koopt kun je daar in ieder geval mee vooruit, en later eventueel nog bij bestellen. Kortom, wat hierboven al gezegd wordt dus :D .
happiness = reality - expectations
Ik ging na de bevalling 2 volle cupmaten omhoog. Dus ik zou even wachten.
Vooral niet te veel kopen idd. Ik zou 2 van die rekbare voedingsbh's (bijv van H&M hoewel deze qua omvang misschien te groot zijn voor jou) kopen en dan na de bevalling maar eens kijken hoe het gaat en welke maat je dan nodig hebt en wat voor bh je dan prettig vindt (met/zonder beugel etc). Succes met de laatste loodjes!
Ik had geloof ik 1 van de h&m gekocht, en na de bevalling man na de h&m gestuurd om de goede maat te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven