Aanschaffen voedingsbh
vrijdag 3 november 2017 om 10:30
Ik ben nu 36+2 weken zwanger en mijn borsten zijn vrij weinig gegroeid vanaf het begin (ben van een 70E naar een 75E gegaan). Op de uitzetlijst dat ik 2 voedingsbh's moet aanschaffen die 'aan het einde van de zwangerschap' goed passen. Nou heb ik ook wel eens gelezen/gehoord dat borsten enorm kunnen gaan groeien na de bevalling... is het wijsheid om nu 75E voedingsbh's aan te schaffen en zijn deze ook bestand tegen een eventuele groeispurt na de bevalling?
vrijdag 3 november 2017 om 10:49
Bij mij zijn ze zowel voor als na de bevallingen niet heel veel gegroeid. Als je een beetje op safe wilt spelen zou je bijvoorbeeld bij bonprix voedingsbh's kunnen bestellen, de beugelloze rekken wel mee (ze gaan niet tot mijn cupmaat maar kan ze wel aanhebben zonder dat het knelt) en ze zijn niet zo duur. Kun je later altijd nog fijnere aanschaffen.
vrijdag 3 november 2017 om 11:36
Ik had na de bevalling wel nog een cup erbij, maar als de ergste stuwing voorbij is slinkt het ook wel weer een beetje. Over het algemeen denk ik dat als je een bh zonder beugels neemt dat je wel je huidige cup kunt kopen.
Aangezien je niet veel gegroeid bent zal het wel meevallen. Ik ging gedurende de zwangerschap van 75a naar 80e
Aangezien je niet veel gegroeid bent zal het wel meevallen. Ik ging gedurende de zwangerschap van 75a naar 80e
vrijdag 3 november 2017 om 11:58
Ik zou nu niet al te veel aanschaffen. Na je bevalling heeft Wehkamp of Zalando na één dag passende beha’s bezorgd (ik had toen tijdens de stuwingsdagen na de bevalling inderdaad even een grotere maat nodig, maar dat geldt niet voor iedereen.)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 3 november 2017 om 12:13
Lastig in te schatten natuurlijk. Hier ook een paar dagen stuwing en dus grotere borsten, maar ook weer niet zoveel verschil dat de voedingsbh's (en van die sportbh's / topjes trouwens) niet meer pastten. Dus als je nu eventueel al wat beugelloze rekbare bh's koopt kun je daar in ieder geval mee vooruit, en later eventueel nog bij bestellen. Kortom, wat hierboven al gezegd wordt dus
.
happiness = reality - expectations
vrijdag 3 november 2017 om 13:04
Vooral niet te veel kopen idd. Ik zou 2 van die rekbare voedingsbh's (bijv van H&M hoewel deze qua omvang misschien te groot zijn voor jou) kopen en dan na de bevalling maar eens kijken hoe het gaat en welke maat je dan nodig hebt en wat voor bh je dan prettig vindt (met/zonder beugel etc). Succes met de laatste loodjes!