Word ik gebeld?!
vrijdag 3 november 2017 om 12:45
Hoi allemaal,
Afgelopen dinsdag ben ik op eerste gesprek geweest bij een mode winkel.
Het lijkt me echt super leuk om er te kunnen werken en hoop natuurlijk dat ze me dus zullen aannemen!
Misschien een beetje overdreven, maar nu zit ik met het volgende.
Dinsdag heb ik dus mijn eerste gesprek gehad en het liep super goed! Tenminste ze zei dat ze het een erg leuk gesprek vond. Zei ook dat ze het me vrijdag (vandaag) zou laten weten of ik aangenomen ben of niet.
Nu kan ik ook ergens anders aan het werk en heb dit ook aangegeven en daar had ik gisteren mijn laatste gesprek. Toen zei ze dat ze dan wellicht eerder zou kunnen bellen, maar heeft dit niet gedaan.
Is dit een slecht teken of??
Ik ben zo zenuwachtig en wil dit zo graag!!!
Misschien kunnen jullie me even een goed gevoel geven haha!
xx
Afgelopen dinsdag ben ik op eerste gesprek geweest bij een mode winkel.
Het lijkt me echt super leuk om er te kunnen werken en hoop natuurlijk dat ze me dus zullen aannemen!
Misschien een beetje overdreven, maar nu zit ik met het volgende.
Dinsdag heb ik dus mijn eerste gesprek gehad en het liep super goed! Tenminste ze zei dat ze het een erg leuk gesprek vond. Zei ook dat ze het me vrijdag (vandaag) zou laten weten of ik aangenomen ben of niet.
Nu kan ik ook ergens anders aan het werk en heb dit ook aangegeven en daar had ik gisteren mijn laatste gesprek. Toen zei ze dat ze dan wellicht eerder zou kunnen bellen, maar heeft dit niet gedaan.
Is dit een slecht teken of??
Ik ben zo zenuwachtig en wil dit zo graag!!!
Misschien kunnen jullie me even een goed gevoel geven haha!
xx