Is hij in to me?
woensdag 18 februari 2009 om 01:07
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik ben 31 heel wat dates gehad. Ik weet dus echt wel wanneer een man not that in to you is! Maar dit voelt anders...
Ik heb zaterdag een date met een man gehad. En nog steeds niks van hem vernomen. Het was gezellig we gingen om 3 uur naar huis. Hij heeft mij (nadat ik hem een jaar niet heb gezien) mijn vriendin gebeld om te vragen of ik een vriendje had. Daarnaast ken ik hem al 10 jaar van het stappen hier in Adam. Dus hij weet goed wie ik ben, dus kan hij niet afknappen op hoe ik lach of met dingen omga.
Vandaar dat ik niet snap dat ik niks van hem hoor, of ben ik te vroeg met mijn conclusie? Toch weet ik als het gevoel goed is dat iemand op zijn minst een sms stuurt dat het gezellig was. Het kan natuurlijk zijn dat het niet helemaal was wat hij had verwacht, maar dan neem ik wel aan als je iemand zo lang kent, dat je toch op zijn minst een tweede date wil om die bevestiging te krijgen.
Hoe zien jullie dit, of hebben jullie hier ook ervaring mee...
Ik ben 31 heel wat dates gehad. Ik weet dus echt wel wanneer een man not that in to you is! Maar dit voelt anders...
Ik heb zaterdag een date met een man gehad. En nog steeds niks van hem vernomen. Het was gezellig we gingen om 3 uur naar huis. Hij heeft mij (nadat ik hem een jaar niet heb gezien) mijn vriendin gebeld om te vragen of ik een vriendje had. Daarnaast ken ik hem al 10 jaar van het stappen hier in Adam. Dus hij weet goed wie ik ben, dus kan hij niet afknappen op hoe ik lach of met dingen omga.
Vandaar dat ik niet snap dat ik niks van hem hoor, of ben ik te vroeg met mijn conclusie? Toch weet ik als het gevoel goed is dat iemand op zijn minst een sms stuurt dat het gezellig was. Het kan natuurlijk zijn dat het niet helemaal was wat hij had verwacht, maar dan neem ik wel aan als je iemand zo lang kent, dat je toch op zijn minst een tweede date wil om die bevestiging te krijgen.
Hoe zien jullie dit, of hebben jullie hier ook ervaring mee...
woensdag 18 februari 2009 om 20:29
Tja, misschien doet hij rustig aan, Je kent hem al heel lang, hij dwaalt rond in jouw vriendenkring dus ik begrijp dat je hem 'spontaan' ook wel weer tegen komt. Hij ziet je dus sowieso wel weer. Misschien wacht hij dat eerst weer af. Hij duikt er niet direct boven op, maar laat het misschien beetje bij beetje groeien. Volgens mij kan je nog geen conclusie trekken hoor, wacht de volgende ontmoeting gewoon af.
woensdag 18 februari 2009 om 21:36
novina, bedankt voor je reactie! Ik denk dat je me wel begrijpt inderdaad. Maar alsnog een sms-je vanuit hem als man, had ik op zijn minst wel verwacht, misschien juist omdat we(althans Ik) het netjes wil laten verlopen of aflopen. Daarom snap ik hem niet zo..... Het frustreert me namelijk omdat hij mij opzoekt, en dan niks meer laat horen! Vooral omdat het ook een grote stap is geweest aangezien hij 2 kinderen heeft, en ik nog nooit een man toegelaten heb om een man te daten met 2 kids. Dat heb ik ook gezegd tegen hem, en dat vind ik niet erg dat ik dat heb laten weten, hierdoor weet hij ook dat ik er serieus over nagedacht heb om met hem af te spreken......Ach ja, als hij dus niks laat horen is dat ook geen issue meer waar ik tegen aan moet hikken! Elk nadeel heeft zijn voordeel dacht ik toen. Misschien is het nadeel dat hij nu niet belt nu wel weer mijn voordeel, dat ik daar niet meer tegen aan hoef te hikken hahhahha....
woensdag 18 februari 2009 om 22:08
Als hij net bij zijn vriendin weg is en 2 kinderen heeft, dan denk ik dat zijn ritme echt héél anders is dan het jouwe. Jij wilt snel, hij heeft geen haast. Als je hem helemaal geweldig vindt, dan kun je je het beste aanpassen. Zelfs als hij toch snel blijkt te willen gaan, dan zou mijn advies zijn om hem daarin af te remmen (lijkt nu niet nodig maar ja, wie weet...) En weet je nu (nog) niet of je echt voor hem wilt gaan, laat het dan op z'n beloop en kijk ondertussen verder. Ik hoop dat je snel je grote liefde vindt, lijkt me erg gaaf voor je.
woensdag 18 februari 2009 om 22:23
Ja, het is zoals je het schrijft. Het maakt je alleen erg onzeker, want nu is er eindelijk een man die zijn best doet om een date met je te maken, en hij weet wie je bent. En nu is er toch iets wat hem weerhoudt, misschien moet ik het niet helemaal bij mezelf neerleggen, omdat hij nu veel doormaakt, maar juist kan ik zijn afleiding zijn! Het maakt met onzeker maar daarnaast heb ik je moet ook blij met mij zijn dat ik ervoor opensta allemaal, en dan heb ik weer dat wordt niet echt hartelijk ontvangen en moet ik ff weer sterk in mijn schoenen gaan staan, van weet wie ik ben en hij moet blij met mij zijn, ik heb geen rugzak!
woensdag 18 februari 2009 om 22:50
Sensy, ik belast hem niet met kinderen van mij. Iedereen heeft een rugzak, maar die dingen kun je verwerken of bij je houden zodat hij daar geen dagelijks van last ondervindt. Kinderen zijn een deel van hem, die krijg je er echt bij, daarnaast heeft hij ook zijn dingen zoals ieder mens zoals ik ook heb. Dus dan sta je kiet, maar kinderen heb ik niet. En ook geen co ouderschap, en hij wel en dat vind ik toch wel een grote belasting voor een jonge vrouw zonder kids, die nu kan gaan en staan waar ze wil. Hoe je het ook went of keert, moet je daar wel rekening mee houden als je een relatie met hem aangaat. Ben dan geen egoist die zegt, ik ben vanavond weer weg jij moet thuis blijven want dat zijn jouw kinderen, of wij gaan uit eten en haal voor de kids maar een frietje!
Maar tot op heden is dit geen issue want hij heeft niks laten horen hahahha, dus waar maak ik me druk over! Of ben ik nu al het negatieve aan het ophalen zodat, ik het niet als erg kan ervaren dat hij niet belt hahhahah.....Denk het wel hahaha
Maar tot op heden is dit geen issue want hij heeft niks laten horen hahahha, dus waar maak ik me druk over! Of ben ik nu al het negatieve aan het ophalen zodat, ik het niet als erg kan ervaren dat hij niet belt hahhahah.....Denk het wel hahaha
woensdag 18 februari 2009 om 22:58
Dat snap ik, dat je hem niet belast met een fysiek verleden
En dat bedoelde ik ook niet. Maar zoals de rest voor mij al aangaf: als jij 'm echt leuk vindt, wat doet het er toe wie er als eerst wat laat horen? Maar dan dien wel je echt zeker te weten dat je nog eens met hem uit wilt. Dan is het een kwestie van telefoon pakken/sms'en en dan zie je wel wat er van komt.
Zelf ben ik niet zo van de regeltjes. Denk dat gevoelens daar toch maling aan hebben. Ik weet liever meteen waar ik aan toe ben dan dat ik me zit op te vreten of 'ie me wel/niet leuk vindt.
Aan de andere kant....ik heb altijd vriendjes gehad die me tot op het ongezonde af op een voetstuk plaatsten en waar ik van af flikkerde als ik eenmaal 'binnen' was dus heb helaas niet alle wijsheid in pacht
You love you learn, zong Alanis. Dus bel/sms hem en zie wat er daarna komt als een extra ervaring
En dat bedoelde ik ook niet. Maar zoals de rest voor mij al aangaf: als jij 'm echt leuk vindt, wat doet het er toe wie er als eerst wat laat horen? Maar dan dien wel je echt zeker te weten dat je nog eens met hem uit wilt. Dan is het een kwestie van telefoon pakken/sms'en en dan zie je wel wat er van komt.
Zelf ben ik niet zo van de regeltjes. Denk dat gevoelens daar toch maling aan hebben. Ik weet liever meteen waar ik aan toe ben dan dat ik me zit op te vreten of 'ie me wel/niet leuk vindt.
Aan de andere kant....ik heb altijd vriendjes gehad die me tot op het ongezonde af op een voetstuk plaatsten en waar ik van af flikkerde als ik eenmaal 'binnen' was dus heb helaas niet alle wijsheid in pacht
You love you learn, zong Alanis. Dus bel/sms hem en zie wat er daarna komt als een extra ervaring
woensdag 18 februari 2009 om 23:17
Ik begin steeds minder de drang te krijgen om iets te laten horen en mijn gevoel blijft overheersen dat hij iets moet laten horen, waarom weet ik niet puur gevoel! Ik weet echt wel dat dit geen goed teken van zijn kant is, misschien is het allemaal wel te veel geweest voor hem, opeens weer met een andere vrouw te zijn. Er moet nog veel geregeld worden tussen zijn ex en kids, laat hem maar doen. Ik laat het maar even los, en zie wel wat er komt.....mannen zijn elastiekjes toch? Er nu bovenop te zitten, maakt hem denk ik nog meer in de war.... Ik had het anders verwacht, maar weet stiekem in mijn hart dat hij wel iets laat horen, al is het alleen maar uit beleefdheid en dat zie ik hem wel doen!! Misschien vergis en verwacht ik dit weer verkeerd nou, pech dan! Beter om helemaal geen verwachtingen te hebben. Want mijn motto is altijd verwacht niets van andere, want hiermee stel je alleen je zelf teleur......nou en nu doe ik het zelf.....

donderdag 19 februari 2009 om 13:57
pfff, ben t met sensy eens....al dat geanalyseer!Je moet tegenwoordig overal bij bij nadenken want stel je voor zus.....of stel je voor zo.......
Als t echt zo leuk was kun je hem gewoon een smsje sturen, gewoon omdat het zoooo leuk was dat je gewoon voelt dat je dat kunt doen!Als je er al helemaal over na moet denken of het wel kan want anders misschien..............hmm volgens mij zit t dan gewoon niet goed!Dan ben je ook niet echt op je gemak geweest bij m en ben je nu onzeker over wat hij over jou denkt!
Als t echt zo leuk was kun je hem gewoon een smsje sturen, gewoon omdat het zoooo leuk was dat je gewoon voelt dat je dat kunt doen!Als je er al helemaal over na moet denken of het wel kan want anders misschien..............hmm volgens mij zit t dan gewoon niet goed!Dan ben je ook niet echt op je gemak geweest bij m en ben je nu onzeker over wat hij over jou denkt!
donderdag 19 februari 2009 om 14:11
Ik ben helemaal mee eens, dat ik er te veel over nadenk! Maar dat komt juist omdat het gezellig en leuk was, niks van hem hoor waardoor ik dus onzeker ben geworden! Mijn gevoel laat me dus in de steek..........want als hij dat ook zo vond had hij natuurlijk al lang iets laten horen! Ik moet hier dus mijn conclusie uit trekken, wat ik al eerder zei, als ik hem een berichtje stuur dat het gezellig was, stuur hij natuurlijk niet terug dat hij dat niet zo vond, dus weet ik nu meer ipv als ik nu wel een sms-je stuur, dan ga ik daar hoop uit halen! Alleen dat frustreerde gevoel kan ik fijn met jullie delen!
Raar maar waar, naief of niet mijn gevoel blijft dat hij nog wel een keer iets van zich laat horen.....straks als hij zich een weekend verveelt.....want het was natuurlijk niet echt ongezellig, dat vind hij zeker ook!
Ik ken hem natuurlijk alleen uit de kroeg en heb normaal heel andere gesprekken met hem gevoerd, nu eens serieus gepraat en waarschijnlijk ben ik dus niet zijn type, en had hij er andere verwachtingen bij!
Raar maar waar, naief of niet mijn gevoel blijft dat hij nog wel een keer iets van zich laat horen.....straks als hij zich een weekend verveelt.....want het was natuurlijk niet echt ongezellig, dat vind hij zeker ook!
Ik ken hem natuurlijk alleen uit de kroeg en heb normaal heel andere gesprekken met hem gevoerd, nu eens serieus gepraat en waarschijnlijk ben ik dus niet zijn type, en had hij er andere verwachtingen bij!
donderdag 19 februari 2009 om 14:34
donderdag 19 februari 2009 om 14:43

donderdag 19 februari 2009 om 18:18
Maar als je niet smst dan speel je dat stomme spelletje playing hard to get.. pfffff.
Als jij hem nou eens laat weten dat je hem echt leuk vindt..?
Dan kan je een blauwtje lopen, maar dan weet je gelijk dat hij het niet is toch?
En als hij zo laf is om te zeggen dat hij jou ook leuk vindt maar het eigenlijk niet vindt, dus jou niet wil kwetsten ofzo...? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, als ie je aardig wilt afwijzen heeft ie vast een mooi verhaaltje klaar! dat hij nog niet toe is aan daten bijvoorbeeld? Je hebt veel ervaring zeg je, dus dat heb je dan ook snel door.
En als hij jou écht leuk vindt, dan vind hij het vast ook erg leuk dat jij hem nog eens wil zien!
Als jij hem nou eens laat weten dat je hem echt leuk vindt..?
Dan kan je een blauwtje lopen, maar dan weet je gelijk dat hij het niet is toch?
En als hij zo laf is om te zeggen dat hij jou ook leuk vindt maar het eigenlijk niet vindt, dus jou niet wil kwetsten ofzo...? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, als ie je aardig wilt afwijzen heeft ie vast een mooi verhaaltje klaar! dat hij nog niet toe is aan daten bijvoorbeeld? Je hebt veel ervaring zeg je, dus dat heb je dan ook snel door.
En als hij jou écht leuk vindt, dan vind hij het vast ook erg leuk dat jij hem nog eens wil zien!
donderdag 19 februari 2009 om 18:33
Inderdaad hard to get spelen heb ik geen zin in....
Maar als ik hem sms hoef ik toch niet gelijk te zeggen dat ik hem leuk vind.....Kan toch ook een luchtige tekst zijn, dan laat ik toch ook blijken dat ik aan hem denk..... Ik kan namelijk niet echt zeggen dat ik hier met vlinders in mijn buik zit.....
Ik ga er toch vanavond een goed overnadenken, want dit schiet inderdaad niet echt op...... Maar mijn gevoel blijft, misschien moet ik daar toch maar eens overheen stappen!! En maar eens iets luchtigs verzinnen om te sms-en!
Maar als ik hem sms hoef ik toch niet gelijk te zeggen dat ik hem leuk vind.....Kan toch ook een luchtige tekst zijn, dan laat ik toch ook blijken dat ik aan hem denk..... Ik kan namelijk niet echt zeggen dat ik hier met vlinders in mijn buik zit.....
Ik ga er toch vanavond een goed overnadenken, want dit schiet inderdaad niet echt op...... Maar mijn gevoel blijft, misschien moet ik daar toch maar eens overheen stappen!! En maar eens iets luchtigs verzinnen om te sms-en!

donderdag 19 februari 2009 om 19:39
Weet je wat het is: ik heb ook vaak gesms't naar mannen etc en heel vaak had ik zoiets van " had ik het maar niet gedaan".
Ik begrijp je wel. Maar denk gewoon diep na: denk je dat deze vent wat is qua relatiemateriaal of niet????? En alleen jij weet dat hè......zo niet zou ik geen moeite verspillen.....
Succes!!!
Ik begrijp je wel. Maar denk gewoon diep na: denk je dat deze vent wat is qua relatiemateriaal of niet????? En alleen jij weet dat hè......zo niet zou ik geen moeite verspillen.....
Succes!!!
It's 5 o'clock somewhere
donderdag 19 februari 2009 om 19:44
donderdag 19 februari 2009 om 19:47
Ik weet het niet of het relatiemateriaal is, daar wil ik toch wel achter komen, en dat kan ik niet zeggen na 1 date, vandaar dat ik niet snap dat hij het er hier wel bij laat zitten. Je hebt mijn topic gelezen en deze date is niet zomaar tot stand gekomen!!
Moet ik het nu wel of niet doen pffffffffffffffff..... ik weet het niet...
Moet ik het nu wel of niet doen pffffffffffffffff..... ik weet het niet...

donderdag 19 februari 2009 om 19:52
quote:Marahbloem schreef op 19 februari 2009 @ 16:13:
Dan is het toch simpel: niet sms'en als je gevoel dat aangeeft en de onzekerheid dragen.
Ik krijg steeds meer een zweverig gevoel bij je postings...ik lees nog net niet over chakra's, aura's en buitenaardse wezens die je vanalles influisteren.
Gewoon, voeten op de grond en bellen.
Dan is het toch simpel: niet sms'en als je gevoel dat aangeeft en de onzekerheid dragen.
Ik krijg steeds meer een zweverig gevoel bij je postings...ik lees nog net niet over chakra's, aura's en buitenaardse wezens die je vanalles influisteren.
Gewoon, voeten op de grond en bellen.