Discussie over relaties
zaterdag 4 november 2017 om 18:44
Vandaag had ik een discussie met mijn beste vriend over hoe ik mijn relaties "probeer" te krijgen. Ik heb verschillende mannen met issues gehad en daar was nooit meer van gekomen dan een paar leuke dates.
Nu date ik een man die ik erg leuk vind en hij mij ook. Maar zoals in mn vorige topic al beschreven komt er voor hem een zware periode aan waar we eerst even voorbij moeten voor het echt iets kan worden. Ik heb gezegd dat dat geen probleem moet zijn maar mijn beste vriend denkt dat het niet gaat lukken imdat we elkaar 2 maanden niet kunnen zien. Ik denk dat als we beide echt willen we hier wel overheen komen. En we kunnen iedere dag appen, wat we nu ook al doen, dus zie het probleem niet zo.
Graag hoor ik jullie mening hierover, zou het problemen geven nu we elkaar 2 maanden niet zien maar wel appen, of zou het niet uit moeten maken?
Nu date ik een man die ik erg leuk vind en hij mij ook. Maar zoals in mn vorige topic al beschreven komt er voor hem een zware periode aan waar we eerst even voorbij moeten voor het echt iets kan worden. Ik heb gezegd dat dat geen probleem moet zijn maar mijn beste vriend denkt dat het niet gaat lukken imdat we elkaar 2 maanden niet kunnen zien. Ik denk dat als we beide echt willen we hier wel overheen komen. En we kunnen iedere dag appen, wat we nu ook al doen, dus zie het probleem niet zo.
Graag hoor ik jullie mening hierover, zou het problemen geven nu we elkaar 2 maanden niet zien maar wel appen, of zou het niet uit moeten maken?
zaterdag 4 november 2017 om 19:36
zaterdag 4 november 2017 om 19:37
Hij moet een zware operatie ondergaan en gaat daarna 8 weken naar zn ouders om te herstellen en mag dan niet alleen zijn. Helpen kan ik hem alleen op afstand door hem te steunen via ap e.d.Rocket1984 schreef: ↑04-11-2017 18:48Echte liefde komt wel bij elkaar. Waarom twee maanden die afstand dan? Misschien kun je elkaar helpen in deze periode. Als het echt niet kan komt het wel goed via app of andere mogelijkheden waarbij je in contact blijft. Succes.
zaterdag 4 november 2017 om 19:38
Ik ga het ook gewoon zien, geen focus op een relatie. Het loopt zoals het loopt toch....prinsesmaxima schreef: ↑04-11-2017 18:51Je focust veel te veel op het hebben van een relatie. Jullie kennen elkaar sinds een paar weekjes. Ga het gewoon zien. Je komt erg om zelfstandig over.
zaterdag 4 november 2017 om 19:45
Nu al steunen... Terwijl jullie nog niet eens iets hebben.
Je kan ook gewoon iets minder steunen. Gewoon vragen hoe het gaat. Als kennissen. Ken je plek.
En wanneer hij weer op de been is, doen jullie weer dates en kijkt of het wat is.
Steunen doe je als je elkaar heel goed kent, iets van elkaar bent. Niet als je elkaar nog maar net kent en je ook nog niet eens weet wat het gaat worden. Laat die man gewoon herstellen, zonder dat jij op de achtergrond staat te zwaaien van 'hee, ik steun je hoor! Dan kunnen we straks een relatie hebben, trouwen en kinderen krijgen hoor!'.
Laat het steunen over aan de mensen die hij al veel langer kent.
zaterdag 4 november 2017 om 19:57
Zo bedoel ik het ook, steunen als in de zin van vragen hoe het gaat enzo. Dat is ook steun. Is toch fijn als je weet dat er met je meegeleefd wordt. Zou ik wel vinden iig.Doreia schreef: ↑04-11-2017 19:45Nu al steunen... Terwijl jullie nog niet eens iets hebben.
Je kan ook gewoon iets minder steunen. Gewoon vragen hoe het gaat. Als kennissen. Ken je plek.
En wanneer hij weer op de been is, doen jullie weer dates en kijkt of het wat is.
Steunen doe je als je elkaar heel goed kent, iets van elkaar bent. Niet als je elkaar nog maar net kent en je ook nog niet eens weet wat het gaat worden. Laat die man gewoon herstellen, zonder dat jij op de achtergrond staat te zwaaien van 'hee, ik steun je hoor! Dan kunnen we straks een relatie hebben, trouwen en kinderen krijgen hoor!'.
Laat het steunen over aan de mensen die hij al veel langer kent.
zaterdag 4 november 2017 om 20:19
Is het ondenkbaar dat je als gewone vriendin op bezoek komt bij zijn ouders thuis?
Als ik zou moeten revalideren na een operatie dan komen mijn vrienden mij echt wel opzoeken, waar ik ook ben. En andersom uiteraard ook. Zeker als het 8 weken duurt.
Uiteraard in overleg met de ouders, maar ik denk dat het meerdendeel van de ouders het leuk vindt om de vrienden van hun kind te ontmoeten.
Als ik zou moeten revalideren na een operatie dan komen mijn vrienden mij echt wel opzoeken, waar ik ook ben. En andersom uiteraard ook. Zeker als het 8 weken duurt.
Uiteraard in overleg met de ouders, maar ik denk dat het meerdendeel van de ouders het leuk vindt om de vrienden van hun kind te ontmoeten.
zaterdag 4 november 2017 om 20:50
Ik ben ook al uitgenodigd om te komen, maar weet nog niet of het lukt. Ov wat vreselijk is. Daarnaast zit ik met hond die nogal panisch id van vuurwerk wat in deze periode steeds meer wordt afgestoken. Hond kan ik niet meenemen. Dus daar ook eerst even over nadenken. Dat heb ik ook gezegd.Ananas schreef: ↑04-11-2017 20:19Is het ondenkbaar dat je als gewone vriendin op bezoek komt bij zijn ouders thuis?