zijn minnares ..
zaterdag 4 november 2017 om 22:13
Nee, ik ben geen 13. Hij 28 en ik 22. Helaas, is het zo gelopen.
Hij gaf aan dat hij zijn ouders op de hoogte had gesteld van onze ''relatie'' , zijn vader was jarig dus ik stuurde hem een bericht via Facebook om hem te feliciteren en te zeggen dat ik hoopte dat ik hen snel zal ontmoeten. Hun reactie was erg verontwaardigd en zij vroegen om af te spreken, omdat ze mijn verhaal niet snapte. Dus vandaar, zo heb ik de situatie uitgelegd.
zaterdag 4 november 2017 om 22:16
Ze hebben al een schoondochter.m-love19 schreef: ↑04-11-2017 22:13Nee, ik ben geen 13. Hij 28 en ik 22. Helaas, is het zo gelopen.
Hij gaf aan dat hij zijn ouders op de hoogte had gesteld van onze ''relatie'' , zijn vader was jarig dus ik stuurde hem een bericht via Facebook om hem te feliciteren en te zeggen dat ik hoopte dat ik hen snel zal ontmoeten. Hun reactie was erg verontwaardigd en zij vroegen om af te spreken, omdat ze mijn verhaal niet snapte. Dus vandaar, zo heb ik de situatie uitgelegd.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 4 november 2017 om 22:17
Petje af. Je Kent je zelf goed. Jij bent geen man waard die echt voor jou gaat. Je kan een man niet genoeg boeien om een hele week met je door te brengen. Fijn voor je dat je iemand hebt gevonden die naast de liefde voor zijn vriendin nog een ver klein beetje liefde voor jou over heeft.
Zijn vriendin vindt het niet erg omdat ze toch wel weet dat ze 1000 x leuker is dan jou en hij dus toch niet bij haar weg gaat.
Zijn vriendin vindt het niet erg omdat ze toch wel weet dat ze 1000 x leuker is dan jou en hij dus toch niet bij haar weg gaat.
Wat wil je hiermee zeggen?
Wat een belachelijke actie.m-love19 schreef: ↑04-11-2017 22:13Nee, ik ben geen 13. Hij 28 en ik 22. Helaas, is het zo gelopen.
Kinderachtig ook. Wil je wraak nemen?
Hij zet je waarschijnlijk gewoon als een bakvisserige stalker weg. Maar hij is helemaal niet verantwoordelijk voor jouw rotgevoel. Jíj gaat een affaire met hem aan, jij gaat er mee door, jij trapt in zijn leugens, jij stopt er niet mee.
Toekomstmuziek is muziek die nog gecomponeerd moet worden.
zaterdag 4 november 2017 om 22:22
zaterdag 4 november 2017 om 22:23
Je hebt gelijk.. Het is ook mijn eigen fout, ik had er nooit aan moeten beginnen en ja ik wilde toen die tijd misschien wel wraak nemen. Maar het is gebeurd.. Ik kan het verleden niet veranderen.. maar wel werken aan mijn toekomst.. Ik wil zo niet zijn.. Ik wil mezelf terug.. en ik weet niet meer hoe..Panfluit schreef: ↑04-11-2017 22:17Wat een belachelijke actie.
Kinderachtig ook. Wil je wraak nemen?
Hij zet je waarschijnlijk gewoon als een bakvisserige stalker weg. Maar hij is helemaal niet verantwoordelijk voor jouw rotgevoel. Jíj gaat een affaire met hem aan, jij gaat er mee door, jij trapt in zijn leugens, jij stopt er niet mee.
zaterdag 4 november 2017 om 22:24
SilverShadow schreef: ↑04-11-2017 22:15Zijn vriendin ingelicht, zijn ouders. En nu, zijn bank, sportclub, energieleverancier?
zaterdag 4 november 2017 om 22:25
Klopt, als je het zo bekijkt heb ik nooit aan haar gedacht.. erg egoïstisch.. Ik dacht alleen aan mezelf toen ik eraan begon..Eslarealidad schreef: ↑04-11-2017 22:22Jij schrijft dat je ondertussen lak aan zijn vriendin hebt gekregen.
Dat had je vanaf het begin al.
Lak aan haar.
zaterdag 4 november 2017 om 22:26
Wraak nemen? Op wie?m-love19 schreef: ↑04-11-2017 22:23Je hebt gelijk.. Het is ook mijn eigen fout, ik had er nooit aan moeten beginnen en ja ik wilde toen die tijd misschien wel wraak nemen. Maar het is gebeurd.. Ik kan het verleden niet veranderen.. maar wel werken aan mijn toekomst.. Ik wil zo niet zijn.. Ik wil mezelf terug.. en ik weet niet meer hoe..
zaterdag 4 november 2017 om 22:28
Dankjewel voor je reactie! Hij liegt wel tegen haar over waar hij is of gebeurt dat ook bij een open relatie?redbulletje schreef: ↑04-11-2017 22:24Wellicht hebben ze wel een open relatie omdat zij geen zin heeft in seks en vindt zij het prima dat hij wat buiten de deur rommelt waardoor zij meer tijd voor zichzelf heeft thuis maar tevens kan profiteren van zijn financiele bijdragen aan het huishouden.
Gewoon kappen met die man dan.m-love19 schreef: ↑04-11-2017 22:23Je hebt gelijk.. Het is ook mijn eigen fout, ik had er nooit aan moeten beginnen en ja ik wilde toen die tijd misschien wel wraak nemen. Maar het is gebeurd.. Ik kan het verleden niet veranderen.. maar wel werken aan mijn toekomst.. Ik wil zo niet zijn.. Ik wil mezelf terug.. en ik weet niet meer hoe..
Kan ze niet
zaterdag 4 november 2017 om 22:29
Op hem, op deze rot situatie en dat hij toen weer tegen mij loog! Ik weet niet hoezo.. het is gebeurd helaas.
zaterdag 4 november 2017 om 22:31
Als je het zo zegt klinkt het makkelijk, ik heb het al meerdere keren geprobeerd, het gaat gewoon zo moeilijk, Ik hou van hem.. of ik hou van zijn aanwezigheid.. ik weet het niet.. Heb jij tips om te stoppen?