Botox
zaterdag 4 november 2017 om 14:56
Dat is idd altijd een optie idd.
zaterdag 4 november 2017 om 15:05
zaterdag 4 november 2017 om 18:53
Dat is een goede omschrijving van het gevoel idd !Charlie82 schreef: ↑04-11-2017 15:05Botox bindt zich de eerste twee uur. Er bestaat niet zoiets als: het moet zich nog verdelen.
Ik heb soms de eerste weken een soort stijf gevoel. Vooral in mijn voorhoofd kan ik dat soms hebben. Gaat altijd over, bij mij meestal na twee-drie weken.
En bij twijfel: contacteer je arts.
Het is nu 1 week geleden ik zie het gewoon nog even aan en anders trek ik aan de bel.
zaterdag 4 november 2017 om 21:58
Je kunt er niet veel tegen doen, alleen afwachten tot het wat minder stijf aanvoelt.
Maar misschien heb je wel te veel gekregen en dan weet je arts dat voor de volgende keer.
En je moet sowieso altijd 2 weken wachten voor het maximale effect. Pas dan kun je uitspraken doen over het resultaat.
Een beetje stijfheid vind ik wel een prettig gevoel. Geeft me op één of andere manier het gevoel van: ik zorg voor mezelf oid. Maar het gevoel mag niet te heftig zijn en je moet wel nog je wenkbrauwen kunnen bewegen ed...
Maar misschien heb je wel te veel gekregen en dan weet je arts dat voor de volgende keer.
En je moet sowieso altijd 2 weken wachten voor het maximale effect. Pas dan kun je uitspraken doen over het resultaat.
Een beetje stijfheid vind ik wel een prettig gevoel. Geeft me op één of andere manier het gevoel van: ik zorg voor mezelf oid. Maar het gevoel mag niet te heftig zijn en je moet wel nog je wenkbrauwen kunnen bewegen ed...