Wat moet ik doen?

05-11-2017 17:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb hulp nodig. Ik heb al 3 jaar een relatie met m'n vriend, maar nu heeft hij toegegeven vreemd te zijn gegaan. Scharrel is nu zwanger van hem. Ik wil schreeuwen, slaan, schoppen... Maar ik kan het niet.
Lieve schat toch.

Verlaat hem.
Hij gaat je nog veel meer pijn doen.
Dat moet je ook niet doen.
Wat je wel moet doen is hem eruit gooien.
Koffers pakken en wegwezen.

Dan wijn en chocola, en uithuilen, eventueel met een goede vriendin samen.

oftewel, in het kanaal ermee.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Wat je moet, is helemaal niets. Je moet helemaal niets. Ieder verwerkt dit op een andere maner.

Neem nu geen overhaaste beslissing.

Het kan helpen om rationeel bezig te zijn. Zet alles eens op een rijtje, wat zijn je opties en mogelijkheden. Kan en wil je in het huis blijven. Wil je hem nu wel/niet je buurt hebben. Hebben jullie een samenlevingscontract? Hebben jullie samen een huur- / koophuis? Etc etc.

En wees vooral lief voor jezelf. Dit is een klote situatie, en alleen jij kan weten hoe jij je voelt en wat voor jou het beste is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
ik zou hier persoonlijk niet mee kunnen leven denk ik.
vreemd gaan is al erg, een baby hebben met een ander ... dan moet je relatie wel al heel sterk zijn. Meteen buiten schoppen is drastisch natuurlijk maar ik zou echt niet weten hoe je als koppel zoiets overleeft.
wat heeft ie zelf te vertellen?
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Hoe oud ben je?
Wonen jullie samen?
Waarom heeft hij het toegegeven? Omdat het nu toch wel uit gaat komen of omdat hij spijt heeft van zn vreemdgaan en eerlijk wil zijn naar jou toe?
Ik gok optie 1.
Je verdient beter..
Wat je doen moet? Ook een baby met hem maken! Dat zal m leren.
De pijn wordt alleen maar erger als je volhoudt dat jullie een relatie hebben. Als je het uitmaakt doet het alleen maar even pijn, zoals bij het weghalen van een pleister, maar daarna voelt het al gauw veel beter. Bij hem blijven tast je eigenwaarde alleen maar verder aan, je gevoelens respecteren geneest jouw eigenwaarde. Wees sterk, meisje!
snelhulpnodig schreef:
05-11-2017 17:59
Hoi,

ik heb hulp nodig. Ik heb al 3 jaar een relatie met m'n vriend, maar nu heeft hij toegegeven vreemd te zijn gegaan. Scharrel is nu zwanger van hem. Ik wil schreeuwen, slaan, schoppen... Maar ik kan het niet.
Neem aan dat je je vriend buiten hebt gezet? Je bent meer waard dan dit. Hij wil rondneuken? Prima dan mag dat bij haar. Kun jij mooi verder met je leven en een échte vent vinden. Wat een eikel.
Nou, dat is een schop in de tieten zeg. Hou voor nu je hoofd koel en red wat er te redden valt, op financieel/ huisvestinggebied dan. De relatie is kapot, dat komt nooit meer goed.

Laat je niet naaien, gebruik zijn schuldgevoel om het voor jezelf goed te regelen.
Waar heb jij hulp bij nodig? Jou tippen hoe je hem wel kan slaan en schoppen? Jij hebt alleen geen hulp nodig om hem vriendelijk te verzoeken de deur uit te stappen. Kan die naar zijn scharrel toe om schoon schip te maken en jij kan je leven zonder hem op de rit zetten :there:
Afstand nemen.
Boos zijn.

Maar echt afscheid van hem nemen.
Ik snap je pijn, je ongeloof en je verdriet.
Ik ben 25, vriend is 27. Wonen net een jaar samen. Ik kan gelukkig altijd nog terug naar mijn ouders, maar ik vind dat hij mag oprotten, naar z'n kutscharrel.
You go girl! Pleur zn spullen de straat op.
Spullen bij elkaar pakken, van hem dus, en buiten gooien. Wat een loser. Waarschijnlijk vertelt hij nu pas dat hij vreemdgaat omdat zijn scharrel zwanger is. Van hoeveel andere keren weet je het dus niet? Zo'n goorlap die het nog niet eens veilig doet met een ander zet ik bij het grofvuil. Je bent nog te jong om met deze klootzak door te gaan. Boek desnoods een vakantie voor afleiding maar dump hem vanavond nog. Klootzak.
Gooi hem het huis uit, mag hij lekker bij zijn zwangere scharrel gaan wonen.
Scharrelen met iemand terwijl je een relatie hebt... Ontzettend kansloos. Je kunt veel beter krijgen. Ik zou ook medelijden hebben met de scharrel, zij snapt waarschijnlijk niet van wat voor een sneue kerel ze zwanger is geworden. Goed dat dit is gebeurd, nu kun je opzoek naar iemand die je wel waard is.
kies voor jezelf

sterkte meis
Ik kan z'n spullen wel slopen nu. ik weet wie z'n scharrel is. Hij zei telkens een grietje van werk... Maar het is iemand van onze vriendengroep. Ze stuurde me net een appje met sorry, was niet de bedoeling, dat ze ook niet weet wat ze moet doen

JA AMMEHOELA KUTWIJF! Je bent willens en wetens met m'n vriend naar bed gegaan, en nu ben je zwanger! Je weet verdomme precies wat je deed. Heb me ingehouden om een hele tirade naar haar te sturen, maar oooh... Ze moet d'r bek niet laten zien hier.
Zij stuurt jou een berichtje met 'sorry, ik weet ook niet wat ik moet doen'? Wat een lef!! Erg knap dat je je in hebt gehouden, ik weet niet of mij dat gelukt was.

De deur uit met de vent, laat ze het lekker uitzoeken samen! En heel veel sterkte voor jou natuurlijk..

Wees blij dat je er nu achter komt dat het een kansloze eikel is in plaat van dat je een paar kinderen met hem hebt.
Gelukkig is zij zwanger en jij niet...
Gelukkig wel, ja! We hadden het laatst over samen voor een kindje proberen :( Klap in m'n gezicht dit.
Hoe houd ik het beste vriend buiten ons huis? Ik weet dat hij nu bij scharrel is, maar ik weet zeker dat ie vannacht hierheen komt om spullen te halen. Ik wil hem niet in huis.
Ik heb z'n spullen op de galerij gepleurd, kan ie ze daar vandaan halen. Maar hoe zorg ik ervoor dat ie niet in huis kan?
Nieuwe sloten op de deur. En doe een SOA test. Heel veel sterkte! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven