Wat moet ik doen?

05-11-2017 17:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb hulp nodig. Ik heb al 3 jaar een relatie met m'n vriend, maar nu heeft hij toegegeven vreemd te zijn gegaan. Scharrel is nu zwanger van hem. Ik wil schreeuwen, slaan, schoppen... Maar ik kan het niet.
Heb je geen knip op de deur? Kan de klink eraf? Sleutel in het slot en kwartslag draaien?
Lege glazen flessen achter de deur voor de zekerheid.
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 05-11-2017 20:32
23.28% gewijzigd
Nee, geen knip op de deur. Sleutel erin is een goede, dankjewel.
Morgen ga ik meteen naar de huisarts bellen voor een soa-test. Hopelijk heb ik niets :(

Ik kan niet heel erg helder denken op dit moment, ben helemaal in de war.
Gewoon de deur op slot draaien en de sleutel in het slot laten aan de binnenkant.

Kan ie niet naar binnen.

En verder goed gedaan dat je zo een lamlul er gelijk uitdondert.
en nieuwe sloten regelen maar ja, dat kost wel een paar duiten.
Sterkte :redrose:
Bah wat een rot situatie.. Inderdaad vriend eruit en de sleutel in de deur laten zodat hij niet naar binnen kan.

Ook een rot streek van die vriendin zeg

Sterkte, je verdient beter dan zo iemand
Wat lief van je dat je zijn spullen nog buiten wil zetten. Hij zou het van mij lekker mogen uitzoeken, hij redde het voorheen zonder zijn spullen toch ook prima tijdens de momenten bij die scharrel? Lekker laten wachten, die spullen komen wel op een moment dat het jou uitkomt. Hop, slot erop, sleutel erin laten, telefoon uit en deurbel ontkoppelen. Eikel.

:hug:
Bizar!, sterkte! !
aatjuhh123 schreef:
05-11-2017 20:34
en nieuwe sloten regelen maar ja, dat kost wel een paar duiten.
Dat zal waarschijnlijk in het geval van TO nog meevallen, als ze de spullen op de galerij heeft gekiept, ga ik ervan uit dat ze in een flat/appartement woont, en dan gaat het maar om 1 slot.
Da's te doen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Hoe is t vandaag gegaan? En heeft je ex gisteravond nog geprobeerd binnen te komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven