Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-11-2017 20:16
Ik zocht op 'tvp gif'. Ik begrijp em verder ook niet.

Afbeelding
:rofl:

Past precies bij je!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
05-11-2017 20:52
De prijzen zijn soms wel verleidelijk, ja! Of als iemand een product heeft dat bijna niet meer te krijgen is in Nederland. Maar ik ben dol op zoeken, dus ik vind altijd wel een webwinkel die het nog wel verkoopt :)
Voordeel van veel webwinkels is ook dat ze vaak geen verzendkosten vragen :) Win-winsituatie.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
05-11-2017 20:48
Ik zie haar niet schelden.
En een ander semi beleefd sarcastisch afzeiken telt niet? Kom nou toch!
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
05-11-2017 20:55
:yes: Of als je het laat bezorgen bij een afhaalpunt van de winkel zelf :D
Dat is mijn favoriete optie :cheer: Zeker als je het product direct weer kunt retourneren als het niet bevalt (bijvoorbeeld in het geval van een verkeerde schoenmaat).
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
meikebikker schreef:
05-11-2017 20:55
En een ander semi beleefd sarcastisch afzeiken telt niet? Kom nou toch!
Subtiel kun je Moi meestal niet noemen nee, maar de woorden die jij gebruikt vind ik niet kunnen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is TO helemaal niet met vrienden naar die oplichtster gegaan en doet ze alles alleen.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Mary-C schreef:
05-11-2017 21:10
Misschien is TO helemaal niet met vrienden naar die oplichtster gegaan en doet ze alles alleen.
Ze schrijft over haar denkbeeeldige vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga op voor de aparte nick die ze gebruikt. Daar staat het prima in.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
05-11-2017 21:11
Ze schrijft over haar denkbeeeldige vrienden?
Kan toch dat ze niet aangesproken wil worden op haar daden en daarom maar zegt dat anderen dit gedaan hebben? Net als al die mensen die topics openen om dingen te vragen "voor een vriendin".

Die vriend van haar die contact heeft met een familielid op FB is misschien ook gewoon TO zelf. Want waarom zou je contact op gaan nemen via FB met iemand die een vriendin van jou heeft opgelicht? Dat zou ik niet doen hoor. Dat moeten mensen maar zelf oplossen.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Die TO is me nu al te mal bezig. Als ze alle uren die ze nu al aan die oplichting besteed heeft (inclusief ruzies met familieleden via messenger) nu eens kroketjes had gefrituurd bij de plaatselijke snackbar, had ze haar tas al zo'n beetje teruggebakken.
Mary-C schreef:
05-11-2017 21:13
Kan toch dat ze niet aangesproken wil worden op haar daden en daarom maar zegt dat anderen dit gedaan hebben? Net als al die mensen die topics openen om dingen te vragen "voor een vriendin".

Die vriend van haar die contact heeft met een familielid op FB is misschien ook gewoon TO zelf. Want waarom zou je contact op gaan nemen via FB met iemand die een vriendin van jou heeft opgelicht? Dat zou ik niet doen hoor. Dat moeten mensen maar zelf oplossen.
Het kan ook dat ze 3 armen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
05-11-2017 20:59
Subtiel kun je Moi meestal niet noemen nee, maar de woorden die jij gebruikt vind ik niet kunnen.
En dan te bedenken dat ik me nog inhield op zoveel venijn. Ik voelde me oprecht geraakt door onverwachts op oude topics terecht te komen waarbij ik teksten en avas van overleden forummers tegen kwam. Ik post zelden op het modtopic maar kon het nu niet laten. Als je dan een antwoord krijgt in de trant van; stoer, wil je een lintje? Vind ik dat zeer ongepast en bijna nog erger dan schelden. Zeker als het van iemand komt die net een maandban achter de rug heeft om dit soort vileine en op de man opmerkingen. Dat jij je geroepen voelt om haar en haar opmerkingen te verdedigen geeft ook te denken. Maar veel plezier er verder mee!
Alle reacties Link kopieren
meikebikker schreef:
05-11-2017 21:16
En dan te bedenken dat ik me nog inhield op zoveel venijn. Ik voelde me oprecht geraakt door onverwachts op oude topics terecht te komen waarbij ik teksten en avas van overleden forummers tegen kwam. Ik post zelden op het modtopic maar kon het nu niet laten. Als je dan een antwoord krijgt in de trant van; stoer, wil je een lintje? Vind ik dat zeer ongepast en bijna nog erger dan schelden. Zeker als het van iemand komt die net een maandban achter de rug heeft om dit soort vileine en op de man opmerkingen. Dat jij je geroepen voelt om haar en haar opmerkingen te verdedigen geeft ook te denken. Maar veel plezier er verder mee!
Ik wist niet eens dat het daar over ging. Ik reageer uitsluitend op jouw post hier in napraat die ik niet netjes vind. Niks meer niks minder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat jij daar schrijft is helemaal jouw ding en heb ik geen mening over.
Dat je daar grof doet en het hierheen kopieert ‘want het zal zo wel weg zijn en zo kan iedereen het nog lezen’ vind ik ‘kijk mij eens stoer zijn’.

Dat jij er vervolgens een heel persoonlijk drama van maakt is aan jou.
Wat mijn maandban er mee van doen heeft is me niet duidelijk.

De enige die hier ooit op de man gedaan hebt ben jij, naar mij, al veel vaker dan nu net.
Alle reacties Link kopieren
Deel 93 wat een feest. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
en dr vriend zit nu met familieleden in gesprek via facebook.
Tvp :whoops:
hoi
Hommeltjes schreef:
05-11-2017 19:12
Ik lees telkens "vriend wil vriendin laten inslapen". Volgens mij kijk ik teveel criminal minds ofzo.
Hahaha, ik had exact 't zelfde!!! ;-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-11-2017 21:58
Hahaha, ik had exact 't zelfde!!! ;-D
Ik ook. Kan geen toeval meer zijn! Ik deel vast aluhoedjes uit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik meld maar even dat ik nu even geen tijd voor jullie heb. Zit in de laatste aflevering van een steengoede serie.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren
Heel apart dat topic van marktplaats.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
05-11-2017 22:10
Ik ook. Kan geen toeval meer zijn! Ik deel vast aluhoedjes uit!
'Wat baby 's nachts aandoen' óók zo'n pareltje! :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-11-2017 22:42
'Wat baby 's nachts aandoen' óók zo'n pareltje! :mrgreen:
Ik heb me nog net in kunnen houden en niet geroepen ' een string' na het lezen van dat topic over die 7 jarige :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Als er van de ene bank naar een andere wordt overgestort duurt het toch altijd even voordat het er op staat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven