Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat denk ik ook Prada.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
TVP
En de posts zijn gewist op het Modtopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
je zou ook een topic kunnen maken met gewiste post van het moderatortopic
En een (1) topic met alle klachten waar je elkaar kan helpen met eventuele bugs. Zoals het niet zien van de Toon meer knop, geen/wel/teveel PB's ontvangen, motto's zien en hoe mensen te negeren.
Robomod:
Het topic is verwijderd omdat het was voor een onderzoek
S-Meds schreef:
07-11-2017 11:50
Dan beter een topic: post-die-toch-gewist-gaat-worden-in-het-modstopic. Hoeft het maar 1 keer getypt te worden.
En dan aan de mods vragen of ze het sticky willen zetten. ;-D
Wilhetnietweten schreef:
07-11-2017 15:24
Dan beter een topic: post-die-toch-gewist-gaat-worden-in-het-modstopic. Hoeft het maar 1 keer getypt te worden.
En dan aan de mods vragen of ze het sticky willen zetten. ;-D
Goed plan :proud:
MoirenPhae schreef:
07-11-2017 13:54
Robomod:
Het topic is verwijderd omdat het was voor een onderzoek
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Geen bijzonderheden
Wat irritant dat je eigen gemaakt topic niet gewoon in de nomale lijst staat. Zo zie nog steeds niet in 1 oogopslag of er gereageerd is.
S-Meds schreef:
07-11-2017 11:50
Ja dat zou kunnen maar ik denk niet dat de Mods dat kunnen waarderen. Waarschijnlijk krijgt degene die dat doet een ban.
Er is een 'nieuwe forummers stop' vlgs mij of de AIVD is mijn doopceel nog aan 't lichten.
Heb een nieuwe account aangemaakt om 's te kijken wat er dan gebeurt of er dan wel een nieuw topic aangemaakt kan worden bijv. maar 't wachten is nog op de activeringscode.

:-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
En weer hebben de Mods zogenaamd geen mail gekregen. Het is zo triest da t het lachwekkend wordt.
Wordt er geloot wie op t CM topic mag posten en wie bij 't militaire topic uitkomt?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Loca_Loca schreef:
07-11-2017 21:49
Amalgaam maar als ik naar de mods/cm mail wikkel ik mezelf in alufolie dus dat heft de storing dan weer op zou je denken.
:rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Kan iemand hier een screenshot plaatsen met die Toon Meer knop, want ben nu wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet.
Heb ;m op mobiel, weet niet of ik handig genoeg ben, zit nu op laptop, zonder 'toon meer button.

Schermafbeelding lukt me nog niet, moet twee knopjes tegelijk indrukken, maar das een hele toer. Alleen t belvolume schiet omhoog....

Bruise schreef:
07-11-2017 22:27
Kan iemand hier een screenshot plaatsen met die Toon Meer knop, want ben nu wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet.
Alsjeblieft :) .

Afbeelding
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
simbalabimba schreef:
07-11-2017 22:35
Schermafbeelding lukt me nog niet, moet twee knopjes tegelijk indrukken, maar das een hele toer. Alleen t belvolume schiet omhoog....
Welke telefoon heb je? Bij Samsung kun je ook je hand over het scherm bewegen voor een ss. Zie YouTube hoe je dat kunt doen :) .
Bloody hell zeg, dat is toch niet te doen? :O

Ik forum nooit mobiel, nooit gedaan ook dus ik erger me alleen kapot aan die kut 'lees ook' artikeltjes die wegklikbaar zijn voor 1 pagina, maar die screenshot is bizar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
-Kia-Ora- schreef:
07-11-2017 22:53
Welke telefoon heb je? Bij Samsung kun je ook je hand over het scherm bewegen voor een ss. Zie YouTube hoe je dat kunt doen :) .
Vlgs Google ( en mn kinderen) moet het door Aan/uitknop + volumeknop.
Huawei.
Maar evengoed, bedankt.

simbalabimba schreef:
07-11-2017 22:56
Vlgs Google ( en mn kinderen) moet het door Aan/uitknop + volumeknop.
Huawei.
Maar evengoed, bedankt.
Even goed oefenen dus ;-D .
KyloRen schreef:
07-11-2017 22:50
En die zie ik dus al na 2 berichten. Pleur dat limiet gewoon op 10 of zo, of doe hem helemaal weg. Niemand heeft om die knop gevraagd.
Lieve moderator,

Ik wil graag een ban voor KyloRen.
Ze doet malle voorstellen.

Bij de forumvernieuwing is mijn instellingsmogelijkheid 50?100?(uit verdriet heb ik het juiste fijne hoge aantal wat ooit kon verdrongen) berichten per pagina verloren gegaan.
Ik heb mij neer moeten leggen bij een lullig laag vastgesteld aantal.

Nu wil KyloRen voorstellen om hier 10 van te maken.

Tsssss! En kssssssst!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
07-11-2017 23:01
Lieve moderator,

Ik wil graag een ban voor KyloRen.
Ze doet malle voorstellen.

Bij de forumvernieuwing is mijn instellingsmogelijkheid 50?100?(uit verdriet heb ik het juiste fijne hoge aantal wat ooit kon verdrongen) berichten per pagina verloren gegaan.
Ik heb mij neer moeten leggen bij een lullig laag vastgesteld aantal.

Nu wil KyloRen voorstellen om hier 10 van te maken.

Tsssss! En kssssssst!
Volgens mij bedoelt ze de 'toon meer' knop na 10 berichten, niet 10 berichten per pagina.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven