Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 7 november 2017 om 15:24

dinsdag 7 november 2017 om 15:25
Goed planWilhetnietweten schreef: ↑07-11-2017 15:24Dan beter een topic: post-die-toch-gewist-gaat-worden-in-het-modstopic. Hoeft het maar 1 keer getypt te worden.
En dan aan de mods vragen of ze het sticky willen zetten.![]()

dinsdag 7 november 2017 om 15:30
MoirenPhae schreef: ↑07-11-2017 13:54Robomod:
Het topic is verwijderd omdat het was voor een onderzoek
Geen bijzonderheden

dinsdag 7 november 2017 om 18:17
Ja dat zou kunnen maar ik denk niet dat de Mods dat kunnen waarderen. Waarschijnlijk krijgt degene die dat doet een ban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 7 november 2017 om 21:40
Er is een 'nieuwe forummers stop' vlgs mij of de AIVD is mijn doopceel nog aan 't lichten.
Heb een nieuwe account aangemaakt om 's te kijken wat er dan gebeurt of er dan wel een nieuw topic aangemaakt kan worden bijv. maar 't wachten is nog op de activeringscode.
Heb een nieuwe account aangemaakt om 's te kijken wat er dan gebeurt of er dan wel een nieuw topic aangemaakt kan worden bijv. maar 't wachten is nog op de activeringscode.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 7 november 2017 om 21:43

dinsdag 7 november 2017 om 22:33
dinsdag 7 november 2017 om 22:35
dinsdag 7 november 2017 om 22:53
Welke telefoon heb je? Bij Samsung kun je ook je hand over het scherm bewegen voor een ss. Zie YouTube hoe je dat kunt doensimbalabimba schreef: ↑07-11-2017 22:35Schermafbeelding lukt me nog niet, moet twee knopjes tegelijk indrukken, maar das een hele toer. Alleen t belvolume schiet omhoog....

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 7 november 2017 om 22:54
dinsdag 7 november 2017 om 22:56
Vlgs Google ( en mn kinderen) moet het door Aan/uitknop + volumeknop.
Huawei.
Maar evengoed, bedankt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 7 november 2017 om 22:57
Even goed oefenen dussimbalabimba schreef: ↑07-11-2017 22:56Vlgs Google ( en mn kinderen) moet het door Aan/uitknop + volumeknop.
Huawei.
Maar evengoed, bedankt.

dinsdag 7 november 2017 om 23:01
Lieve moderator,
Ik wil graag een ban voor KyloRen.
Ze doet malle voorstellen.
Bij de forumvernieuwing is mijn instellingsmogelijkheid 50?100?(uit verdriet heb ik het juiste fijne hoge aantal wat ooit kon verdrongen) berichten per pagina verloren gegaan.
Ik heb mij neer moeten leggen bij een lullig laag vastgesteld aantal.
Nu wil KyloRen voorstellen om hier 10 van te maken.
Tsssss! En kssssssst!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 7 november 2017 om 23:04
Volgens mij bedoelt ze de 'toon meer' knop na 10 berichten, niet 10 berichten per pagina.feow schreef: ↑07-11-2017 23:01Lieve moderator,
Ik wil graag een ban voor KyloRen.
Ze doet malle voorstellen.
Bij de forumvernieuwing is mijn instellingsmogelijkheid 50?100?(uit verdriet heb ik het juiste fijne hoge aantal wat ooit kon verdrongen) berichten per pagina verloren gegaan.
Ik heb mij neer moeten leggen bij een lullig laag vastgesteld aantal.
Nu wil KyloRen voorstellen om hier 10 van te maken.
Tsssss! En kssssssst!