Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
05-11-2017 21:13
Kan toch dat ze niet aangesproken wil worden op haar daden en daarom maar zegt dat anderen dit gedaan hebben? Net als al die mensen die topics openen om dingen te vragen "voor een vriendin".

Die vriend van haar die contact heeft met een familielid op FB is misschien ook gewoon TO zelf. Want waarom zou je contact op gaan nemen via FB met iemand die een vriendin van jou heeft opgelicht? Dat zou ik niet doen hoor. Dat moeten mensen maar zelf oplossen.
Leuk he, beetje roddelen over anderen.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
05-11-2017 22:50
Als er van de ene bank naar een andere wordt overgestort duurt het toch altijd even voordat het er op staat?
Ze heeft teruggestort vanaf ing wat ik ook heb.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
05-11-2017 21:14
Die TO is me nu al te mal bezig. Als ze alle uren die ze nu al aan die oplichting besteed heeft (inclusief ruzies met familieleden via messenger) nu eens kroketjes had gefrituurd bij de plaatselijke snackbar, had ze haar tas al zo'n beetje teruggebakken.
Bedankt maar ik eet geen kroket.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens zelf helemaal geen Facebook zoals de meeste 19-jarigen dus ik zou niet weten hoe ik dan op de pagina van familieleden een bericht moet zetten. Dat kan niet eens zonder account.
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
05-11-2017 20:46
Ik geloof haar opzich wel maar ik vind dat ze nu gewoon te ver gaat, met Facebook enzo. Zo snijdt ze zichzelf in de vingers. Eng vind ik haar niet, ze is alleen eng voor oplichters. En dat ben ik niet (en jij ook niet volgens mij) dus dan hebben we niks te vrezen :mrgreen:
Als je niemand oplicht heb je ook niet veel te vrezen wat dat betreft. ;) Ergste dreigement die ik ooit heb gehad is "geld terug of ik doe aangifte want het is groen en niet zwart" stuur ik terug "mevrouw dat stond in de advertentie geschreven en kon u zien op de foto's"
Vervolgens nooit meer een reactie van gehad :rofl: Sneu persoon dat gewoon het artikel niet mooi vond of gewoon het achteraf gezien gratis wou hebben en dacht dat ik zo dom ben om erin te trappen.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
05-11-2017 21:28
en dr vriend zit nu met familieleden in gesprek via facebook.
zoals je kon lezen kreeg eentje een bericht met "TT is kwijt", vroeg die vriend om bewijzen van pinbetaling en wat de locatie van dat PostNL punt is, zegt dat familielid ok ga ik vragen, komt er ineens na enige tijd wachten een bericht dat het geld terug wordt gestort.
En ze had daarvoor al op MP die screens gekregen van mijn aangifte maar daar doet ze niks mee, eigen schuld dat familie wordt benadert.
Oudblond schreef:
05-11-2017 22:44
Ik heb me nog net in kunnen houden en niet geroepen ' een string' na het lezen van dat topic over die 7 jarige :-D
Ik associeerde het woord 'aandoen' niet met kleding... :$
Alle reacties Link kopieren
De marktplaatsverkoper gaat al op anoniem :rofl:
Alle reacties Link kopieren
DoodaandeMPtrollen schreef:
05-11-2017 22:51
Leuk he, beetje roddelen over anderen.
Daarvoor is dit topic dat weet jij net zo goed als ik! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-11-2017 23:23
Ik associeerde het woord 'aandoen' niet met kleding... :$
Ik zie ineens de dochter van de Addams Family voor me :twisted:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
:jump:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Oh. Je bent 19? Time to grow up then. Je bent officieel volwassen nu.

Verklaart wel veel trouwens. Nu vind ik dat topic weer iets geloofwaardiger.
Alle reacties Link kopieren
Trotter slaat de spijker op de kop in het modtopic. Het gaat ongetwijfeld gegumd worden;

JuniorModeratorViva schreef: ↑05-11-2017 20:00
Het lijkt erop dat dit een bug is waardoor er iets niet goed gaat in de routing en daarvoor zul je even moeten mailen.

Wat een onzin zeg. Dit is al een paar keer aan jullie doorgegeven. Ik snap dat jullie het geklaag zoveel mogelijk achter de schermen willen houden zodat adverteerders het niet meekrijgen, maar het is toch echt van den zotte dat wet ik hoeveel honderden of duizenden forummers allemaal persoonlijk de door hen opgemerkt bugs naar jullie zouden moeten sturen? 'Dan kunnen we het makkelijker doorsturen' is natuurlijk geen argument. Hoeveel moeite kost het om wat tekst van het forum in een mailtje te plakken?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
In het topic bug-en wensenlijst ( waar je niet kunt posten) staan ook heel veel bugs.

Dus dat mailen slaat echt nergens op.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
De posts staan er nog. Zouden de Mods in vergadering zíjn over die vreselijke kudforummers met hun ongegronde kritiek op het geweldig werkende forum?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige post net van Aeonofwinter. Spot on.

Zoeffff en weg.....
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
06-11-2017 14:44
Prachtige post net van Aeonofwinter. Spot on.

Zoeffff en weg.....
Wat stond er dan?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
06-11-2017 14:44
Prachtige post net van Aeonofwinter. Spot on.

Zoeffff en weg.....
Ik kon het nog net lezen wilde het kopiëren maar de Lange Tenen Brigade had het al gewist.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Droevig is het, dat beleid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet mijn post die ik op het Modtopic ook hier maar even neer voordat hij met de snelheid van het licht door de Lange Tenen Brigade wordt gewist.
ModeratorViva schreef:
06-11-2017 17:03
Beste MoirenPhae,

Dit kan waarschijnlijk een bug zijn, zou je het volgende kunnen mailen: device, browser, url en graag een screenshot zodat wij kunnen meekijken.
Graag mailen naar: communitymanager@viva.nl.

Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Jullie willen steeds dat er gemaild wordt welke device, browser, url de desbetreffende forummers hebben. Denken jullie nou echt dat wij zo onnozel zijn dat wij geloven dat het daaraan ligt. Het forum werkt gewoon niet goed en dat ligt niet aan de forummers maar aan jullie. En dat weten jullie maar al te goed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
[quote=charlottew88 post_id=27754360 time=1509987833 user_id=109412]
Ik zet mijn post die ik op het Modtopic ook hier maar even neer voordat hij met de snelheid van het licht door de Lange Tenen Brigade wordt gewist.



Jullie willen steeds dat er gemaild wordt welke device, browser, url de desbetreffende forummers hebben. Denken jullie nou echt dat wij zo onnozel zijn dat wij geloven dat het daaraan ligt. Het forum werkt gewoon niet goed en dat ligt niet aan de forummers maar aan jullie. En dat weten jullie maar al te goed.

Doe ik ook even mee voordat De Gum komt:


Juist en even zo vaak melden we dat we meerdere devices en browsers gebruiken. Vandaag op mijn werk op desktop was het allemaal heel anders dan nu op mijn iPhone. En dan heb ik thuis ook nog een iPad en een haast ongebruikte laptop. Wel logisch anno 2017 dat je mobiel forumt, of niet.
En op het mobiele gebeuren zijn de meeste problemen. Alles wat in dat topic “bug-en wensenlijst’ staat. Waar nooit gepost kon worden. Heeft alleen een OP.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
06-11-2017 20:31
:thumbsup:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dan zet ik de mijne hier ook maar even neer:

Mods, eerlijk gezegd denk ik dat er niets verandert. Jullie gaan echt niet alle mails lezen waarvan je weet dat er 100x een zelfde bug wordt gemaild. Dat kost veel te veel tijd en dan moeten jullie het forum ook nog in de gaten houden. Dat werkt natuurlijk niet. Dat het forum niet werkt, soit. Maar kunnen jullie nu eens openheid van zaken geven wat er werkelijk aan de hand is? Alsjeblieft :kneel:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
06-11-2017 21:20
Dan zet ik de mijne hier ook maar even neer:

Mods, eerlijk gezegd denk ik dat er niets verandert. Jullie gaan echt niet alle mails lezen waarvan je weet dat er 100x een zelfde bug wordt gemaild. Dat kost veel te veel tijd en dan moeten jullie het forum ook nog in de gaten houden. Dat werkt natuurlijk niet. Dat het forum niet werkt, soit. Maar kunnen jullie nu eens openheid van zaken geven wat er werkelijk aan de hand is? Alsjeblieft :kneel:
Gaan ze niet doen denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik denk dat de mods niets mogen zeggen. Maar dat ze al die mails gaan lezen is gewoon een farce natuurlijk. Dat is onbegonnen werk. 100 mails over pb bugs, 100 mails over verkeerde links enz.
Dat komt gewoon in de spambox die ze 1x per dag legen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven