Wat nu...
zondag 5 november 2017 om 22:21
Ik date sinds kort een leuke man. Heel fijn en leuk. Vanaf het begin af aan zijn we eerlijk tegen elkaar geweest. Met van alles, familie, stomme acties en dergelijke. Hij was ook eerlijk, vertelde dat hij niet makkelijk verliefd wordt. Nu snap ik dit wel, bij mij gebeurd dat ook niet zomaar. Maarrrrr.... het begint te kriebelen. Ik kan totaal niet aflezen aan hem of hij ook zoiets voelt en ernaar vragen vind ik heel moeilijk. De dingen zijn er, knuffelen op de bank, zomaar een kus, sex... Ik weet het echt niet.
Wat denken jullie!!!
Wat denken jullie!!!
zondag 5 november 2017 om 22:23
Há! Ik ben niet gek
seks/voelt-hij-ook-wat-voor-mij/list_me ... #p27751079
seks/voelt-hij-ook-wat-voor-mij/list_me ... #p27751079
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 5 november 2017 om 23:41
Ik snap niet dat mensen wel seks hebben maar dubbele posts op een forum plaatsen met dezelfde vraag die ze eigenlijk aan de persoon in kwestie moeten vragen.
zondag 5 november 2017 om 23:55
Nou wat een mindere reacties van mensen zeg! Ik snap jou onzekerheid heel goed!
Niemand weet welke signalen hij af geeft naar jou ! Maar ik weet dat als je eenmaal bed gedeeld hebt met een man hij je snel in de seks zone zet. Als een man elke dag jou aandacht zoekt en elke moment dat het kan bij je kan zijn! Weet je dat het goed zit! Als jij degene bent die meer vraagt en praat en ze “aandacht moet trekken “ dan ben je niet zo belangerijk voor hem #girlcode ! Succes meid
Niemand weet welke signalen hij af geeft naar jou ! Maar ik weet dat als je eenmaal bed gedeeld hebt met een man hij je snel in de seks zone zet. Als een man elke dag jou aandacht zoekt en elke moment dat het kan bij je kan zijn! Weet je dat het goed zit! Als jij degene bent die meer vraagt en praat en ze “aandacht moet trekken “ dan ben je niet zo belangerijk voor hem #girlcode ! Succes meid
maandag 6 november 2017 om 00:49
Geef hem even tijd. Misschien moet dat gevoel echt groeien bij hem.
Wees zelf dapper, trek de stoute schoenen aan, doe iets moois aan en zeg hem jouw gevoel zonder een reaktie van hem terug te verwachten. Zeg hem dat je hem leuk vindt.
Misschien vindt hij juist dat soort gedrag wel heel aantrekkelijk.
Wees zelf dapper, trek de stoute schoenen aan, doe iets moois aan en zeg hem jouw gevoel zonder een reaktie van hem terug te verwachten. Zeg hem dat je hem leuk vindt.
Misschien vindt hij juist dat soort gedrag wel heel aantrekkelijk.