Disneyland hotel

05-11-2017 18:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Wij zijn van plan naar het Disneyland hotel in paris te gaan. Ik lees iets over de castle club. Wat is de meerwaarde behalve dat je een vip fast pass krijgt en het ontbijt met Disneyfiguren? En hoe moet je dat boeken want via de gewone site kan ik dit niet boeken. Ja ik weet dat het flink prijzig is maar ik heb geen zin in uren in de rij te staan.
Groetjes
Die fast pas kun je zelf ook gewoon bij de attracties printen en dan zien hoelaat je terug kunt komen.

Ik weet niet wanneer je wilt gaan?
Als je nu voor 14 november boekt krijgt je het diner en ontbijt er gratis bij in elk Disney hotel.
Voor iets van 15 euro per persoon extra kun je ook gewoon ontbijten met de disneyfiguren.

Ik vind het Disneyhotel zelf zeer overschat.
Je betaald drie keer zoveel en zo bijzonder is het allemaal niet.
Ik zou in een goedkoper hotel gaan bv New York. En dan voor 1 of 2 avonden een diner boeken in het Disneylandhotel. Daar komen dan ook de Disneyfiguren aan je tafel en nemen de tijd voor met ze op de foto te gaan. Veel goedkoper en proef je toch de sfeer.
Echt vergane glorie. Je betaald veel te veel geld voor hetgeen je krijgt.
Ja en?
ririanneke schreef:
05-11-2017 19:27
Ik zou in een goedkoper hotel gaan bv New York. En dan voor 1 of 2 avonden een diner boeken in het Disneylandhotel. Daar komen dan ook de Disneyfiguren aan je tafel en nemen de tijd voor met ze op de foto te gaan. Veel goedkoper en proef je toch de sfeer.
Hoeft niet eens in het disneyhotel.
Kan ook bij de Disney village in dat restaurant.

En zoals ik al zei krijg je als je nu boekt het ontbijt en dinter gratis.
En betaal je om hier te ontbijten 15 euro extra of om te dineren iets van 25 euro extra.
Bluesheep schreef:
05-11-2017 19:03
Die fast pas kun je zelf ook gewoon bij de attracties printen en dan zien hoelaat je terug kunt komen.

Ik weet niet wanneer je wilt gaan?
Als je nu voor 14 november boekt krijgt je het diner en ontbijt er gratis bij in elk Disney hotel.
Voor iets van 15 euro per persoon extra kun je ook gewoon ontbijten met de disneyfiguren.

Ik vind het Disneyhotel zelf zeer overschat.
Je betaald drie keer zoveel en zo bijzonder is het allemaal niet.

Vip fastpass is weer net iets anders dan de normale fastpass.
Vip heb je altijd voorrang, zit geen tijd aan gebonden

Ontbijt met disneyfiguren is nu €35 p.p in plaza gardens
Bluesheep schreef:
05-11-2017 19:32
Hoeft niet eens in het disneyhotel.
Kan ook bij de Disney village in dat restaurant.

En zoals ik al zei krijg je als je nu boekt het ontbijt en dinter gratis.
En betaal je om hier te ontbijten 15 euro extra of om te dineren iets van 25 euro extra.
In cafe Mickey's zijn er geen disney figuren meer. Dat is nu lunch en diner in inventions en ontbijt in plaza gardens met Disney figuren
De castle club is een bepaalde verdieping in het Disney hotel boven de ingang. Je hebt dan luxere kamers een lift naar de ingang van het park smiddags een high tea en inderdaad een vip fastpas voor de hele dag onbeperkt zonder tijd zones.
Je kan deze kamers alleen telefonisch boeken.
Uren in de rij valt ook wel mee. Wij waren in de herfstvakantie en hebben echt niet langer dan een half uur overal gestaan.
disney1 schreef:
05-11-2017 19:33
Vip fastpass is weer net iets anders dan de normale fastpass.
Vip heb je altijd voorrang, zit geen tijd aan gebonden

Ontbijt met disneyfiguren is nu €35 p.p in plaza gardens

Ja als je dit los boekt idd.
Maar met de nu lopende aanbieding zit ontbijt en diner bij je verblijf in en betaal je 15 euro voor ontbijt met de disneyfiguren.
Op magischenachten kun je het trouwens half boeken.
Je vult wel alles in en er word dan contact met je opgenomen over de beschikbaarheid.
Hotel NY , Sequoia Lodge en Newport Bay bieden ook mogelijkheden met luxere kamers en vip passen.
Newport Bay is al gerenoveerd en Hotel New York nog niet (Disneyland hotel trouwens ook nog niet).
In vergelijking met het Disneyland hotel zijn die 2 wel 1/3 goedkoper, Sequioa ligt kwa prijs nog weer iets lager gok ik...

Bovendien ligt Hotel New York naast Disney village en vlakbij het park.
Wij zijn deze keer voor NY gegaan (in een standaard kamer met uitzicht op Lake Disney/plaza)..
Live long and prosper
Bedankt allemaal. Ik heb gekeken voor de magische nachten. Er komen prijzen voorbij waarvan ik van mijn stoel val.... dus misschien moet ik gewoon op zoek naar een arrangement in een niet zon drukke periode.... weet iemand behalve de herfstvakantie wanneer dat is?
Ik vind de laatste week van onze voorjaarsvakantie (26 feb tot en met 2 mrt) goed te doen.

Ik heb dat kunnen boeken voor 1300 euro (5 dagen/4 nachten, Hotel New York plaza kamer/lake view, 4 personen waarvan 1 kind, geen ontbijt).
Dit is trouwens geen vip arrangement.
Ik heb het via de site zelf geboekt...
Live long and prosper
Hotel New York en boek dan een kamer/suite van de Empire State Club.

Incl. Vip fast pass en ontbijt op eigen verdieping met Disney figuren. Geld dubbel en dwars waard.

Iedereen die zegt dat het het geld niet waard is heeft het waarschijnlijk zelf nooit geboekt :lightbulb:
Weet je ongeveer waar de meerprijs is van de emire state club arrangementen? We hebben nu een plaza kamer met zicht overp het meer maar ik overweeg een upgrade (weet alleen niet of het nog beschikbaar is).
Live long and prosper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven