Reactie- en Bugtopic 4
donderdag 2 november 2017 om 22:40
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
zaterdag 4 november 2017 om 10:43
Ik ben nog niet achter de logica (als die er al is) waar ik in een topic terecht kom wanneer ik naar een topic ga.
Soms op pagina 1, soms naar mijn eerst post, soms naar de eerste post die ik gelezen heb in dat topic, soms naar de laatste post, soms willekeurig ergens.
Zal er vast mee te maken hebben vanuit waar ik naar het topic ga. (gereageerd, mijn topics, actieve, nieuwe, via de pijlers)
Soms op pagina 1, soms naar mijn eerst post, soms naar de eerste post die ik gelezen heb in dat topic, soms naar de laatste post, soms willekeurig ergens.
Zal er vast mee te maken hebben vanuit waar ik naar het topic ga. (gereageerd, mijn topics, actieve, nieuwe, via de pijlers)
zaterdag 4 november 2017 om 10:47
Ja, het lijkt wel een speurtocht, of een dronken dropping ergens in vreemd gebied, tegenwoordig.Corona67 schreef: ↑04-11-2017 10:43Ik ben nog niet achter de logica (als die er al is) waar ik in een topic terecht kom wanneer ik naar een topic ga.
Hier : overig/stoom-afblazen-over-de-fijne-nie ... #p27745241 zijn we aan het rebussen geslagen. Misschien kom je op een idee ?
nounou
zaterdag 4 november 2017 om 10:59
Ik ga aan de TD doorgeven dat ze het kwooten van afbeeldingen moeten aanpassen, zodat de afbeeldingen niet steeds meegekwoot worden... Ik scroll me rot!zazamaenade schreef: ↑04-11-2017 10:47Ja, het lijkt wel een speurtocht, of een dronken dropping ergens in vreemd gebied, tegenwoordig.
Hier : overig/stoom-afblazen-over-de-fijne-nie ... #p27745241 zijn we aan het rebussen geslagen. Misschien kom je op een idee ?
maandag 6 november 2017 om 10:59
Bij het aanklikken vd topics thuis/schoonfamilie-van-broer-bij-ons-m ... ges/394489
en
psyche/zal-ik-mijn-oma-nog-een-kans-gev ... ges/394504
kwam ik terecht bij relaties/militair-als-partner/list_messages/9/19
Na mijn wachtwoord gewijzigd te hebben, gebeurt dit niet meer.
en
psyche/zal-ik-mijn-oma-nog-een-kans-gev ... ges/394504
kwam ik terecht bij relaties/militair-als-partner/list_messages/9/19
Na mijn wachtwoord gewijzigd te hebben, gebeurt dit niet meer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 6 november 2017 om 11:09
Nou ja, nieuw wachtwoord aanmaken? Niet echt natuurlijk.
De activatiecode die je krijgt is je wachtwoord, daarmee word je meteen ingelogd en dit is niet te wijzigen.
De activatiecode die je krijgt is je wachtwoord, daarmee word je meteen ingelogd en dit is niet te wijzigen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 6 november 2017 om 21:49
Zij hebben nu jouw wachtwoord.simbalabimba schreef: ↑06-11-2017 11:09Nou ja, nieuw wachtwoord aanmaken? Niet echt natuurlijk.
maandag 6 november 2017 om 23:02
dinsdag 7 november 2017 om 13:40
Ach wat leuk
Ik heb weer mijn wachtwoord gewijzigd, k dacht, laat me s kijken of ik zelf al kan kiezen welke ik neem: nee dus.
Nu kom ik weer ( das dus een bug die in elk geval ontstaat als je je wachtwoord wijzigt) bij dit topic "Militair als partner?" (thuis/schoonfamilie-van-broer-bij-ons-m ... r=1&p=9#p9 da's de link die er boven staat).
7MCMWDEZACGWS
Dat is mijn wachtwoord nu, die kan ik niet onthouden hoor.
Ik heb weer mijn wachtwoord gewijzigd, k dacht, laat me s kijken of ik zelf al kan kiezen welke ik neem: nee dus.
Nu kom ik weer ( das dus een bug die in elk geval ontstaat als je je wachtwoord wijzigt) bij dit topic "Militair als partner?" (thuis/schoonfamilie-van-broer-bij-ons-m ... r=1&p=9#p9 da's de link die er boven staat).
7MCMWDEZACGWS
Dat is mijn wachtwoord nu, die kan ik niet onthouden hoor.
dinsdag 7 november 2017 om 13:58
dinsdag 7 november 2017 om 21:47
Nou zo zie ik de mods ook zitten hoor.simbalabimba schreef: ↑07-11-2017 13:58Toepasselijk?
Ik klik op het CM topic....... waar kom ik uit?
Topic "Persoonlijkheidsstoornis. Hoe ga je daar mee om?"
Ik zie dit voor me:
![]()
Forum werkt momenteel zo
dinsdag 7 november 2017 om 22:01
Corona, je hebt concurrentie!
overig/zo-maak-je-een-melding-van-een-b ... #p27758524
Eerst dacht ik dat jij dit topic geopend had, maar het was de moderator.
Eerst dacht ik dat jij dit topic geopend had, maar het was de moderator.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
dinsdag 7 november 2017 om 22:05
Ik schrok!!*Beeldig* schreef: ↑07-11-2017 22:01Corona, je hebt concurrentie!
Eerst dacht ik dat jij dit topic geopend had, maar het was de moderator.![]()
Tot ik het topic opende en dit las
Daarom vragen we jullie vanaf nu bugs te melden per mail.
dinsdag 7 november 2017 om 22:13
Het wordt je reinste slapstick intussen.
Ik ben benieuwd hoe veel dienstmededelingen, topics en gewiste posts in het moderatortopic het nog gaat kosten voor ze de conclusie trekken dat deze aanpak niet werkt. Ze denken misschien nu nog dat zij de langste adem hebben, maar wij zijn met méér.
dinsdag 7 november 2017 om 22:14
Als de CM en de mods zelf ff gaan forummen komen ze de bugs toch tegen?
Hoeven ze niet alle mails te lezen.
Welke browser: allemaal.
Welk hardware: alle.
Klaar.
Hoeven ze niet alle mails te lezen.
Welke browser: allemaal.
Welk hardware: alle.
Klaar.
dinsdag 7 november 2017 om 22:20
Als de CM en de mods zelf zouden forummen, dan zouden ze weten dat het waanzin is om ons stomme plista's op te dringen door een "Lees ook" of "Lees meer" button, omdat ze ook dan niet gelezen worden, terwijl het forum wel stil valt. En als de CM en de mods zelf zouden forummen, dan zouden ze misschien kunnen bedenken dat gebruik maken van de kracht van het forum handiger is dan het bestrijden ervan.
En dan zouden ze inderdaad ook alle bugs gewoon zelf tegenkomen en zich kapot irriteren. Waar wij dan op antwoorden "je kunt jezelf niet irriteren, je ergert je of iets irriteert je, leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voor je reageert!"
En dan zouden ze inderdaad ook alle bugs gewoon zelf tegenkomen en zich kapot irriteren. Waar wij dan op antwoorden "je kunt jezelf niet irriteren, je ergert je of iets irriteert je, leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voor je reageert!"