Weer hetzelfde verhaal: daten

07-11-2017 19:13 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel pech kan je hebben in je liefdesleven.. nou heel veel dus. Iedere keer begin ik vol goede moed aan een nieuwe date. Ik verwacht vrij weinig en vaak vinden de mannen mij de eerste paar dates heel leuk.

Nu ook. 1 exemplaar getroffen en echt super leuke dates mee gehad. Hij gaf al snel aan dat ie me zag zitten. Het voelde super goed. Ik had het idee dat er geen dubbele agenda was. Iedere keer na een date kwam een voorstel om weer af te spreken. Op date 5 met elkaar in bed beland en de dag erna ook nog met elkaar gespendeerd. Super leuk ook. Dit was afgelopen weekend.

Maarja daar komt het weer. Ik merk dat ie minder berichtjes stuurt. Het is aanders dan voor de seks. Ik stelde weer voor om af te spreken en hij kon niet. Nu werkt hij in het uitgaansleven en we hadden dus vaak voor z'n werk een leuke date gehad. Maar nu opeens stelde hij alleen een dag voor waarop hij niet moest werken 's nachts. Oftewel zodat ie ook kan seksen. Maar niet vrijdag of zaterdag voor z'n werk. Terwijl we eerder lekker snel afspraken. En nu staat er dus geen afspraak. Hij pakt niet niet door terwijl hij dat eerst wel deed.

Als ik dit typ weet ik het eigenlijk ook wel. Maar ik baal hier zo weer van. Dacht echt een leuke vent te hebben ontmoet. Dat denk ik iedere keer. Totdat ik seks heb gehad en dan verandert het. Opeens daten ze een ander of opeens dit zoals nu. En of ik nou op de 10e date seks of de 3e. Het is altijd hetzelfde verhaal.

Ik typ dit om even te luchten en misschien wat opbeurende berichtjes te krijgen. Ik snap het serieus niet. Zijn alle mannen dan zulke goeie toneelspelers? En ben ik zo dom dat ik er werkelijk iedere keer in trap? Het lijken echt normale, oprechte mannen.
Je kiest ze toch echt zelf uit ;-D zijn genoeg mannen die wel op zoek zijn naar een relatie, die vind je alleen niet in de horeca denk ik
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Ze zijn niet allemaal zo. Als je de juiste tegenkomt zal het echt anders gaan. Denk maar gewoon dat het dus niet de man voor jou is.

En je bent niet dom. Het is gewoon geen match.
rotterdammert23 schreef:
07-11-2017 19:16
Je kiest ze toch echt zelf uit ;-D zijn genoeg mannen die wel op zoek zijn naar een relatie, die vind je alleen niet in de horeca denk ik
Oh? Hoe dat zo?
Poeh, erg lastig hè het dating circuit. Ik heb ook een vriendin midden dertig met nu al dikke periode de één na de andere lover. Als het dan eindelijk serieus lijkt te worden vluchten de mannen weg. Pech dus in de liefde...zo jammer...
Geen idee of je een juist voorgevoel hebt.

Maar afgaande op de feiten vind ik je conclusie een beetje overdreven. Juist leuk toch, lekker samen seksen in elkaars armen in slaap vallen, volgende dag fijn gezamenlijk wakker worden. Weer een dag met elkaar doorbrengen.

Wat is daar mis mee?

En misschien heeft hij deze week iets minder te vertellen/appen, kijkt hij vooral heel erg uit naar de volgende nacht met jou. Kan ook.

Maar als je zo wantrouwend tegenover hem staat, en zelf inmiddels ook niet overloopt van de verliefde gevoelens en graag een nacht met hem wilt doorbrengen, dan zou ik maar snel op zoek gaan naar de volgende.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Eerst eens een relatie aangaan, niet zo vlug het bed induiken.
SummerIsNear schreef:
07-11-2017 19:56
Geen idee of je een juist voorgevoel hebt.

Maar afgaande op de feiten vind ik je conclusie een beetje overdreven. Juist leuk toch, lekker samen seksen in elkaars armen in slaap vallen, volgende dag fijn gezamenlijk wakker worden. Weer een dag met elkaar doorbrengen.

Wat is daar mis mee?

En misschien heeft hij deze week iets minder te vertellen/appen, kijkt hij vooral heel erg uit naar de volgende nacht met jou. Kan ook.

Maar als je zo wantrouwend tegenover hem staat, en zelf inmiddels ook niet overloopt van de verliefde gevoelens en graag een nacht met hem wilt doorbrengen, dan zou ik maar snel op zoek gaan naar de volgende.
Het is meer een patroon wat ik regelmatig meemaak. Dat alles leuk en na een paar keer minder. Ik vind hem juist super leuk. En dacht dat hij echt oprecht was. Ik ben gewoon erg alert op gedragsverandringen. Eerst snel willen afspreken en veel berichtjes. En nu opeens een week niet afspreken en minder enthousiaste berichtjes.
Ksenija schreef:
07-11-2017 19:57
Eerst eens een relatie aangaan, niet zo vlug het bed induiken.
Ik ga geen relatie aan met iemand waarvan ik niet weet hoe het seksueel klikt. Dus seks vind ik erg belangrijk.
Dan moet je niet zeuren dat je nooit verder komt.
tja kijk eens hoeveel singels er zijn boven de dertig...meesten willen ook wel een leuke relatie maar kunnen ook niks vinden
Ik denk dat ik deze persoon ben bij mijn date.
Ik heb ook na de seks aangegeven liever af te spreken wanneer we beiden de ochtend vrij zijn. En dat gaat niet zozeer om seks. Maar het gewoon relaxt bij elkaar zijn; samen koken, cafétje pakken, knuffelen, tegen elkaar aan slapen, samen wakker worden, ontbijtje maken.. lekker alles op het dooie gemakje en gewoon genieten van elkaar. Niemand die ergens hoeft te zijn. Leuke bijeenkomst is dan wel dat ik meer zin en mogelijkheid tot seks heb.

Ik zou me eerder druk maken als hij na zijn werk om 05.00 nog wil komen slapen...
de buit is binnen..
Probeer de volgende man die je echt heel leuk vind eens wat beter te leren kennen door eerst een vriendschap op te bouwen. Dat betekend zeker een maand of drie/vier niet zoenen en niet met elkaar naar bed gaan. Blijkt het na die tijd niet te klikken op het intieme vlak maar wel vriendschappelijk dan heb je samen in ieder geval een leuke tijd gehad.
Wat heb je te verliezen ? Je weet in ieder geval zeker dat jou methode tot nu toe niet werkt.

Ik vind het sowieso raar dat je eerst wil weten hoe hij in bed is. Je wil toch een relatie met een compleet mens en niet alleen met een seksueel wezen ? En het liefst een mens waar je je fijn bij voelt. Seks is een belangrijk onderdeel van een relatie maar als het goed is is het niet het hoofdbestanddeel.
Brejules schreef:
07-11-2017 20:13
Ik denk dat ik deze persoon ben bij mijn date.
Ik heb ook na de seks aangegeven liever af te spreken wanneer we beiden de ochtend vrij zijn. En dat gaat niet zozeer om seks. Maar het gewoon relaxt bij elkaar zijn;

(...)

Ik zou me eerder druk maken als hij na zijn werk om 05.00 nog wil komen slapen...
Eens. Misschien niet van het slechtste uit gaan, kan een een self fulfilling prophecy zijn zo. Jij gaat ervan uit dat hij gek gaat doen en je niet meer zo interessant gaat doen. Daardoor ga jij je ook anders gedragen, waardoor hij op een gegeven moment denkt "ach, laat ook maar".

Hij doet iig een voorstel. En anders doe je toch een tegenvoorstel? "Ja laten we die lange date doen, maar heb eigenlijk zin om je lekker snel te zien, dan en dan voor je werk?"

Niet geschoten altijd mis. En als deze écht weer zijn interesse is verloren, dan kun je misschien eens nadenken over de types waar je op valt. Of wat je verder anders zou kunnen doen.
Drie, vier maanden niet zoenen? Dat werkt misschien als je elkaar “in real life” ontmoet maar als je online date dan denk ik dat de man wel een keer afhaakt?
Hello, can you hear me?
wat Merrick zegt,

je denkt nu al dat het niks meer wordt maar misschien is hij ook wel wat onzeker na jullie laatste date... wie weet hoe jij je gedraagt waardoor de ander gaat denken dat jij misschien niet erg geïnteresseerd meer bent, dus... blijf bij je niet te hoge verwachtingen maar blijf ook vooral kijken of hij wel is wat je wil. Dus dat je niet zo bezig bent met het hebben van een relatie dat dat je doel wordt in plaats van het genieten van het moment en aanvoelen wat bij je past... snap je?
Lorem Ipsum
tarataz schreef:
08-11-2017 08:22
Probeer de volgende man die je echt heel leuk vind eens wat beter te leren kennen door eerst een vriendschap op te bouwen. Dat betekent zeker een maand of drie/vier niet zoenen en niet met elkaar naar bed gaan.
3 à 4 maanden niet zoenen of met elkaar naar bed gaan, hallo ???

We zijn geen pubers, maar volwassenen.
Sex op date 5 is zeker niet te vroeg !
Ik zou het ook nog niet aan de wilgen hangen hoor.
Het is naar mijn idee ook niet zo erg dat hij graag samen wil slapen. Dat is toch juist fijn?

Als hij nu alleen maar laat op de avond af wil spreken, dan denk ik inderdaad dat je gelijk hebt, maar zo vlug zou ik nog geen conclusies trekken. En als dit wel het geval blijkt te zijn, dan kan je ook nog altijd zeggen; "hey pietje, ik vind het veel leuker om echt met je af te spreken dan alleen zo laat op de avond, dus je weet me te vinden als je een echte date met me wil ;)"

Er is niks mis met gewoon zeggen wat je vindt, dat is over het algemeen veel handiger dan voor de ander proberen te denken. Maar zover is het naar aanleiding van de info die je geeft nog niet.
Oké ik probeer wat positiever te blijven. Het was gewoon een super leuke avond en de seks waa een hele leuke afsluiting daarvan.

Maar wat ik jammer vindt is dat hij niet iets voorstelt om af te spreken. Ik heb wat voorgesteld hé. En hij kwam niet echt met een tegenvoorstel. Meer een ja dan kan het denk ik ook wel misschien. Terwijl eerder hij direct aan mij vroeg wanneer kan je? En er wat meer haast bij had. Nu heb ik het idee gekregen dat hij niet zo snel hoeft af te spreken. En ik heb dus al laten blijken dat ik wil afspreken door iets voor te stellen.
Jij klinkt zelf nu ook niet echt verliefd. Geeft niet natuurlijk, maar hem leuk vinden is wat anders dan verliefd op elkaar zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Mijn ervaring inmiddels, als mannen in die prille fase stoppen met contact zoeken hebben ze geen interesse, om wat voor reden dan ook.

Volgens mij hopen ze dan dat je zelf je conclusie wel trekt.
Het was afgelopen weekend gebeurd en het is nu woensdag,ik zou het nog even aankijken en vooral rustig blijven. Ga jezelf niet op zitten fokken, want dan ga je misschien naar hem toe ook over the top reageren.
En ondertussen wel doorgaan met je leven natuurlijk
Huh? HIj stelde toch juist een avond voor dat hij niet hoeft te werken? Sinds wanneer is dat slecht nieuws??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven