Weer hetzelfde verhaal: daten
dinsdag 7 november 2017 om 19:13
Hoeveel pech kan je hebben in je liefdesleven.. nou heel veel dus. Iedere keer begin ik vol goede moed aan een nieuwe date. Ik verwacht vrij weinig en vaak vinden de mannen mij de eerste paar dates heel leuk.
Nu ook. 1 exemplaar getroffen en echt super leuke dates mee gehad. Hij gaf al snel aan dat ie me zag zitten. Het voelde super goed. Ik had het idee dat er geen dubbele agenda was. Iedere keer na een date kwam een voorstel om weer af te spreken. Op date 5 met elkaar in bed beland en de dag erna ook nog met elkaar gespendeerd. Super leuk ook. Dit was afgelopen weekend.
Maarja daar komt het weer. Ik merk dat ie minder berichtjes stuurt. Het is aanders dan voor de seks. Ik stelde weer voor om af te spreken en hij kon niet. Nu werkt hij in het uitgaansleven en we hadden dus vaak voor z'n werk een leuke date gehad. Maar nu opeens stelde hij alleen een dag voor waarop hij niet moest werken 's nachts. Oftewel zodat ie ook kan seksen. Maar niet vrijdag of zaterdag voor z'n werk. Terwijl we eerder lekker snel afspraken. En nu staat er dus geen afspraak. Hij pakt niet niet door terwijl hij dat eerst wel deed.
Als ik dit typ weet ik het eigenlijk ook wel. Maar ik baal hier zo weer van. Dacht echt een leuke vent te hebben ontmoet. Dat denk ik iedere keer. Totdat ik seks heb gehad en dan verandert het. Opeens daten ze een ander of opeens dit zoals nu. En of ik nou op de 10e date seks of de 3e. Het is altijd hetzelfde verhaal.
Ik typ dit om even te luchten en misschien wat opbeurende berichtjes te krijgen. Ik snap het serieus niet. Zijn alle mannen dan zulke goeie toneelspelers? En ben ik zo dom dat ik er werkelijk iedere keer in trap? Het lijken echt normale, oprechte mannen.
Nu ook. 1 exemplaar getroffen en echt super leuke dates mee gehad. Hij gaf al snel aan dat ie me zag zitten. Het voelde super goed. Ik had het idee dat er geen dubbele agenda was. Iedere keer na een date kwam een voorstel om weer af te spreken. Op date 5 met elkaar in bed beland en de dag erna ook nog met elkaar gespendeerd. Super leuk ook. Dit was afgelopen weekend.
Maarja daar komt het weer. Ik merk dat ie minder berichtjes stuurt. Het is aanders dan voor de seks. Ik stelde weer voor om af te spreken en hij kon niet. Nu werkt hij in het uitgaansleven en we hadden dus vaak voor z'n werk een leuke date gehad. Maar nu opeens stelde hij alleen een dag voor waarop hij niet moest werken 's nachts. Oftewel zodat ie ook kan seksen. Maar niet vrijdag of zaterdag voor z'n werk. Terwijl we eerder lekker snel afspraken. En nu staat er dus geen afspraak. Hij pakt niet niet door terwijl hij dat eerst wel deed.
Als ik dit typ weet ik het eigenlijk ook wel. Maar ik baal hier zo weer van. Dacht echt een leuke vent te hebben ontmoet. Dat denk ik iedere keer. Totdat ik seks heb gehad en dan verandert het. Opeens daten ze een ander of opeens dit zoals nu. En of ik nou op de 10e date seks of de 3e. Het is altijd hetzelfde verhaal.
Ik typ dit om even te luchten en misschien wat opbeurende berichtjes te krijgen. Ik snap het serieus niet. Zijn alle mannen dan zulke goeie toneelspelers? En ben ik zo dom dat ik er werkelijk iedere keer in trap? Het lijken echt normale, oprechte mannen.
woensdag 8 november 2017 om 12:16
roderoosje85 schreef: ↑08-11-2017 12:07Nee hij gaf aan dat het misschien wel op "dag" kon. Maar waarom opeens nu vaag ipv ja leuk laten we dan doen.
Nou, dan spreek je toch op die dag af. Doe eens gek, kijk of het wat wordt. Je lijkt het zelf ook niet veel kans te geven.
woensdag 8 november 2017 om 13:31
Het nadeel van je zo'n voorgevoel hebben dat hij je niet leuk vindt is dat je alle acties van hem daarop gaat toetsen, als je gaat zoeken naar signalen dan vind je ze altijd wel. Of het nou waar is of niet.
Hij kan natuurlijk zijn interesse verloren zijn, maar hoeft niet per se. Misschien ga je hem wat te snel, misschien heeft hij gewoon weg wat anders aan zijn hoofd. je weet het niet, gissen heeft geen zin. En je hebt elkaar van het weekend nog gezien!
Waarom laat je het niet gewoon op zijn beloop? Het komt allemaal een beetje geforceerd over. Alsof iemand per se 'dit', 'dat' en 'zus' moet doen om je de bevestiging te geven waarvan je vind dat je die nodig hebt om door te gaan. Terwijl je voordat je hem ontmoette die bevestiging toch ook niet nodig had van een ander dat je wel leuk genoeg bent? Je kan het gedrag van een ander toch niet controleren, alleen hoe jij zelf met de situatie omgaat.
Hij kan natuurlijk zijn interesse verloren zijn, maar hoeft niet per se. Misschien ga je hem wat te snel, misschien heeft hij gewoon weg wat anders aan zijn hoofd. je weet het niet, gissen heeft geen zin. En je hebt elkaar van het weekend nog gezien!
Waarom laat je het niet gewoon op zijn beloop? Het komt allemaal een beetje geforceerd over. Alsof iemand per se 'dit', 'dat' en 'zus' moet doen om je de bevestiging te geven waarvan je vind dat je die nodig hebt om door te gaan. Terwijl je voordat je hem ontmoette die bevestiging toch ook niet nodig had van een ander dat je wel leuk genoeg bent? Je kan het gedrag van een ander toch niet controleren, alleen hoe jij zelf met de situatie omgaat.
woensdag 8 november 2017 om 13:51
Ja afwachten het wel zien ga ik doen. Doordat ik in het verleden vaak ook voorgevoel heb gehad bij een date die vaak klopte, ben ik nu dus een beetje bezorgd. Dat dat gevoel opeens er weer is. En dat ik gewoon bang ben dat het echt te vroeg seks was.
Maarja. Laat ik idd maar niet paniekerig doen en afwachten. En dan weet ik het snel genoeg.
Maarja. Laat ik idd maar niet paniekerig doen en afwachten. En dan weet ik het snel genoeg.
woensdag 8 november 2017 om 14:02
woensdag 8 november 2017 om 14:11
woensdag 8 november 2017 om 14:17
Je schrijft: Totdat ik seks heb gehad en dan verandert het. Opeens daten ze een ander of opeens dit zoals nu. En of ik nou op de 10e date seks of de 3e. Het is altijd hetzelfde verhaal.
Als het steeds zo is dat ze direct na de 1e keer seks afhaken, zou ik zelf over mijn bedprestaties gaan twijfelen, niet over hoe leuk ik verder ben...
Als het steeds zo is dat ze direct na de 1e keer seks afhaken, zou ik zelf over mijn bedprestaties gaan twijfelen, niet over hoe leuk ik verder ben...
woensdag 8 november 2017 om 14:19
tarataz schreef: ↑08-11-2017 08:22Probeer de volgende man die je echt heel leuk vind eens wat beter te leren kennen door eerst een vriendschap op te bouwen. Dat betekend zeker een maand of drie/vier niet zoenen en niet met elkaar naar bed gaan. Blijkt het na die tijd niet te klikken op het intieme vlak maar wel vriendschappelijk dan heb je samen in ieder geval een leuke tijd gehad.
Wat heb je te verliezen ? Je weet in ieder geval zeker dat jou methode tot nu toe niet werkt.
Ik vind het sowieso raar dat je eerst wil weten hoe hij in bed is. Je wil toch een relatie met een compleet mens en niet alleen met een seksueel wezen ? En het liefst een mens waar je je fijn bij voelt. Seks is een belangrijk onderdeel van een relatie maar als het goed is is het niet het hoofdbestanddeel.
Seks is zo'n belangrijk deel van de relatie dat vele relaties daarop stranden.
Wat is volgens jou het hoofdbestanddeel? En als een man verder echt overal super in is, zou jij dan genoegen nemen met slechte seks of een totale mismatch op seksgebied?
woensdag 8 november 2017 om 14:20
roderoosje85 schreef: ↑08-11-2017 14:19Mijn scharrels die ik gehad heb voor lang leve de lol konden geen genoeg krijgen. Dus bedkunsten.. daar zal het niet aan liggen.
Zoek je voor een relatie een ander soort man dan voor je scharrelarij?
woensdag 8 november 2017 om 14:21
Dit is ook wat ik dacht toen ik dat las, is misschien wel confronterend, maar wellicht iets om uit te zoeken? Ben je bijv. heel afwachtend of moet alles met het licht uit, etc. etc. Dat is niet erg, maar dan is het dus of afwachten tot je iemand vindt die het ook op die manier wil en dus op dat gebied bij je past, of kijken of je daar nog iets in kunt veranderen._Marana_ schreef: ↑08-11-2017 14:17Je schrijft: Totdat ik seks heb gehad en dan verandert het. Opeens daten ze een ander of opeens dit zoals nu. En of ik nou op de 10e date seks of de 3e. Het is altijd hetzelfde verhaal.
woensdag 8 november 2017 om 14:23
Ik begrijp je wel; je hebt het gevoel dat zijn houding tov jou veranderd is na de seks, en dat kan ook zo zijn.
Ik zou nochtans verwachten dat als het gevoel voor hem nog goed zit, dat hij minstens evenveel - zoniet meer - interesse zou moeten tonen in een date met jou.
Ik vermoed dat seks dan wel degelijk zijn streefdoel was, wat niet wil zeggen dat hij niet meer in jou zou geïnteresseerd zijn. Tracht het wantrouwen wat weg te cijferen tov hem, en wacht wat af; ik zou hem verder het initiatief laten nemen.
Ik zou nochtans verwachten dat als het gevoel voor hem nog goed zit, dat hij minstens evenveel - zoniet meer - interesse zou moeten tonen in een date met jou.
Ik vermoed dat seks dan wel degelijk zijn streefdoel was, wat niet wil zeggen dat hij niet meer in jou zou geïnteresseerd zijn. Tracht het wantrouwen wat weg te cijferen tov hem, en wacht wat af; ik zou hem verder het initiatief laten nemen.
woensdag 8 november 2017 om 14:36
Dat is echt zo'n bullshit-gedachte. Je hebt seks wanneer jullie dat beiden willen dus niet omdat er voldoende dates zijn geweest.
Als het klikt en jullie zijn beiden verliefd of op z'n minst geïnteresseerd in elkaar dan komt het echt wel goed en maakt het niets uit wanneer de volgende date is of wie het voorstel doet.
woensdag 8 november 2017 om 14:57
Maar dat is het juist. Jij hebt alleen scharrels... Meer willen ze niet van je.roderoosje85 schreef: ↑08-11-2017 14:19Mijn scharrels die ik gehad heb voor lang leve de lol konden geen genoeg krijgen. Dus bedkunsten.. daar zal het niet aan liggen.
woensdag 8 november 2017 om 15:06
Ik snap die gedachtengang nooit. Waarom wordt er toch zoveel gedacht dat het blijkbaar een doel is voor een man om 1x seks met je te hebben. Wat is nu 1x seks? De eerste keer seks is vaak niet de beste keer, het is elkaar verkennen, je voelt elkaar nog niet automatisch aan. Waarom zou dat een doel zijn voor iemand?
woensdag 8 november 2017 om 15:13
Ook nooit begrepen, nee. Precies om de reden die je noemt._Marana_ schreef: ↑08-11-2017 15:06Ik snap die gedachtengang nooit. Waarom wordt er toch zoveel gedacht dat het blijkbaar een doel is voor een man om 1x seks met je te hebben. Wat is nu 1x seks? De eerste keer seks is vaak niet de beste keer, het is elkaar verkennen, je voelt elkaar nog niet automatisch aan. Waarom zou dat een doel zijn voor iemand?
woensdag 8 november 2017 om 15:18
Oké ervan uitgaande dat iemand dan niet voor 1 keer seks gaat.. wat zou dan de reden kunnen zijn dat iemand van heel enthousiast en vaak willen afspreken omslaat? Was ie dan eigenlijk toch al niet zo geïnteresseerd? Is het nieuwe eraf? Is de "jacht" voorbij? Is er iets verkeerds gezegd?
Trouwens.. lief dat jullie reageren! Ik stel alle reacties in ieder geval zeer op prijs en laat me weer iets meer met beide benen op de grond staan.
Trouwens.. lief dat jullie reageren! Ik stel alle reacties in ieder geval zeer op prijs en laat me weer iets meer met beide benen op de grond staan.
woensdag 8 november 2017 om 15:20
nou moet ik persoonlijk zeggen dat ik nogal verschillende bedprestaties lever, afhankelijk van de soort (seksuele) relatie die ik ambieer
dus vind ik hem geschikt voor een scharrel dan durf ik alles en ben ik ontspannen en spannend en hangen we in de kroonluchter
vind ik hem relatiemateriaal dan durf ik ineens niks, hou ik mijn shirt aan en mijn mond dicht, moet het licht zoveel mogelijk gedimd en zou je niet zeggen dat ik normaal gesproken de professionele lapdances uit mijn rode kanten bodystocking schud
dus vind ik hem geschikt voor een scharrel dan durf ik alles en ben ik ontspannen en spannend en hangen we in de kroonluchter
vind ik hem relatiemateriaal dan durf ik ineens niks, hou ik mijn shirt aan en mijn mond dicht, moet het licht zoveel mogelijk gedimd en zou je niet zeggen dat ik normaal gesproken de professionele lapdances uit mijn rode kanten bodystocking schud
Lorem Ipsum
woensdag 8 november 2017 om 15:24
turquasi schreef: ↑08-11-2017 15:20
Echt waar? Waar zit dat in dan? (oprechte vraag)