Netflix deel 3
zondag 5 november 2017 om 23:50
maandag 6 november 2017 om 05:38
Ik vond het 5e seizoen wel oké maar ze hadden er niet nog een 6e uit moeten persen.
En dan verder kijken ja ik kijk dan wel graag een serie uit, maar als het me echt de keel uit komt niet hoor, zo zonde voor de tijd er is nog zoveel meer te zien.
maandag 6 november 2017 om 19:28
Je moet er van houden natuurlijk. Ik heb hem gekeken na Dexter en dat vond ik wel een mooie overgangFrietmetmayo schreef: ↑05-11-2017 16:19Heb gisteren 2 afleveringen gezien van elementary. Ben er nog niet over uit of ik hem heel goed vind. Dus vanavond nog 1 kijken.
Ik zit voor m'n tv en verder nergens mee.
dinsdag 7 november 2017 om 16:56
Yggdrasil- schreef: ↑07-11-2017 15:47Ik kijk Scorpion met mijn zoon. Wat een pracht van een serie over een club hoogbegaafde jongelui.
Ja, dat vind ik ook zo’n mooie serie. Ik wacht met smart op het derde seizoen.
dinsdag 7 november 2017 om 17:02
Ik ben vorige week begonnen met Sense8, na een ietwat moeilijke start vind ik de serie verslavend. Duurde wel een aflevering of 3 eer ik er helemaal inzat. En nu lees ik dat er geen derde seizoen komt
. Ok, de losse eindjes en de giga-cliffhanger worden volgend jaar in een film opgelost, maar ik baal ervan. Nog eens een keer een serie waar je je aandacht bij moest houden en ook nog een origineel script. De personages hebben ze supergoed gecast en je ziet de groepsdynamiek goed terug. En ik hou van Wolfgang
Ik merk wel dat het aanbod me zozeer overweldigd dat ik soms helemaal niet meer weet wat ik wil kijken, hebben jullie dat ook?
Ik merk wel dat het aanbod me zozeer overweldigd dat ik soms helemaal niet meer weet wat ik wil kijken, hebben jullie dat ook?
woensdag 8 november 2017 om 22:02
Topserie! Enorm verslavend...Yggdrasil- schreef: ↑07-11-2017 15:47Ik kijk Scorpion met mijn zoon. Wat een pracht van een serie over een club hoogbegaafde jongelui.
woensdag 8 november 2017 om 22:03
Absoluut. Daarom ben ik blij met de aanraders die Netflix zelf al geeft. Lang niet allemaal vind ik ze ook leuk, maar het geeft je alvast een idee. En ach, één aflevering kijken en je kunt besluiten om niet meer verder te kijken.
En ik ben natuurlijk blij met dit soort topics.
Verder vraag ik regelmatig wat vrienden kijken en wat ze aanraden enzo.
woensdag 8 november 2017 om 22:06
Die gaat op mijn lijst!Yggdrasil- schreef: ↑07-11-2017 15:47Ik kijk Scorpion met mijn zoon. Wat een pracht van een serie over een club hoogbegaafde jongelui.
donderdag 9 november 2017 om 08:41
Ik ga Scorpion ook maar eens proberen nu ik nog een dag ziek thuis moet blijven. Toch niks beters te doen.
Wellicht Suits nog eens proberen. Of een aflevering Elementary, dat kan ik altijd kijken. Zo'n leuke serie vind ik dat, veel beter dan originele Sherlock van BBC als je het mij vraagt. Vind Johnny een zoveel betere acteur dan Benedict. Verder is Lucy Liu als Watson veel geloofwaardiger en minder 'dom' dan BBC's Watson.
Daar kan ik me kapot aan ergeren. Vind hem een geweldige acteur maar dat personage doet helemaal niks voor mij. Watson in Elementary is ook een geniaal persoon, net als Sherlock zelf. Kan goed deduceren, is duidelijk intelligent. Andere Watson is meer een pop waar Sherlock tegenaan praat maar die verder bijna niets zinvols bijdraagt.
Bovendien hebben alle personages in Elementary diepgang en zijn ze boeiend en geloofwaardig. BBC's Sherlock gaat vaak zo snel dat het voor geen enkel normaal mens te volgen of te snappen is. Ik moet mijn moeder de helft uitleggen na afloop omdat ze het niet kan volgen. Zijn gedachtenpaleis gaat te rap om de tekst te lezen.
Elementary's Sherlock veranderd zichtbaar door de seizoenen heen.
Nee ik heb eerst BBC Sherlock gezien en daarna Elementary maar ik kan nu nog amper naar BBC Sherlock kijken. Al moet ik zeggen dat Mycroft bij BBC's Sherlock mijn favoriet is en ik Elementary's Mycroft weer niet zo geweldig vind.
Wellicht Suits nog eens proberen. Of een aflevering Elementary, dat kan ik altijd kijken. Zo'n leuke serie vind ik dat, veel beter dan originele Sherlock van BBC als je het mij vraagt. Vind Johnny een zoveel betere acteur dan Benedict. Verder is Lucy Liu als Watson veel geloofwaardiger en minder 'dom' dan BBC's Watson.
Daar kan ik me kapot aan ergeren. Vind hem een geweldige acteur maar dat personage doet helemaal niks voor mij. Watson in Elementary is ook een geniaal persoon, net als Sherlock zelf. Kan goed deduceren, is duidelijk intelligent. Andere Watson is meer een pop waar Sherlock tegenaan praat maar die verder bijna niets zinvols bijdraagt.
Bovendien hebben alle personages in Elementary diepgang en zijn ze boeiend en geloofwaardig. BBC's Sherlock gaat vaak zo snel dat het voor geen enkel normaal mens te volgen of te snappen is. Ik moet mijn moeder de helft uitleggen na afloop omdat ze het niet kan volgen. Zijn gedachtenpaleis gaat te rap om de tekst te lezen.
Elementary's Sherlock veranderd zichtbaar door de seizoenen heen.
Nee ik heb eerst BBC Sherlock gezien en daarna Elementary maar ik kan nu nog amper naar BBC Sherlock kijken. Al moet ik zeggen dat Mycroft bij BBC's Sherlock mijn favoriet is en ik Elementary's Mycroft weer niet zo geweldig vind.
donderdag 9 november 2017 om 12:44
Ik las Gullit? Ik dacht meteen, is daar een serie van
Broadchurch binnen een paar dagen uitgekeken. En nu ga ik Stranger Things seizoen 1 opnieuw kijken en dan seizoen 2. Zin in.
It's 5 o'clock somewhere