Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-11-2017 23:16
Vanmiddag begonnen met Midnight Sun en de hele serie in een ruk uitgekeken. Steengoed!
Oh dan ga ik die ook kijken.
Heb net vanmiddag de laatste 2 afleveringen van Broadchurch gezien. Geweldige serie.
Heb heerlijk veel van de Amerikaanse netflix gedownload, dus ik heb voorlopig genoeg te kijken. Vééél films die zich op ranches afspelen, dat genre is in NL ondervertegenwoordigd, dus verwacht ze niet snel op onze eigen netflix.
Mindhunter vond ik erg boeiend. Eerste aflevering wel even inkomen.
Gaat over een tak binnen de FBI die eind jaren 70 werd opgezet met als doel meer inzicht te krijgen in de psyche van seriemoordenaars doormiddel van interviews met ...
seriemoordenaars. Gebaseerd op een waargebeurt verhaal.
Ik kom niet echt door het 5de seizoen van Orphan Black heen.. maar wil het toch per se afkijken.

Als ik dan al zo ver ben, moet ik gewoon iets afkijken vind ik. Hebben jullie dat ook?
Gamba- schreef:
06-11-2017 00:45
Ik kom niet echt door het 5de seizoen van Orphan Black heen.. maar wil het toch per se afkijken.

Als ik dan al zo ver ben, moet ik gewoon iets afkijken vind ik. Hebben jullie dat ook?
Ik vond het 5e seizoen wel oké maar ze hadden er niet nog een 6e uit moeten persen.
En dan verder kijken ja ik kijk dan wel graag een serie uit, maar als het me echt de keel uit komt niet hoor, zo zonde voor de tijd er is nog zoveel meer te zien.
Frietmetmayo schreef:
05-11-2017 16:19
Heb gisteren 2 afleveringen gezien van elementary. Ben er nog niet over uit of ik hem heel goed vind. Dus vanavond nog 1 kijken.
Je moet er van houden natuurlijk. Ik heb hem gekeken na Dexter en dat vond ik wel een mooie overgang :-D
Ik zit voor m'n tv en verder nergens mee.
Net met een nieuwe serie begonnen, 'The Sinner'. Aanrader :)
Ik kijk Scorpion met mijn zoon. Wat een pracht van een serie over een club hoogbegaafde jongelui.
Ik kijk Alias Grace mooie historische serie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Yggdrasil- schreef:
07-11-2017 15:47
Ik kijk Scorpion met mijn zoon. Wat een pracht van een serie over een club hoogbegaafde jongelui.

Ja, dat vind ik ook zo’n mooie serie. Ik wacht met smart op het derde seizoen.
Ik ben vorige week begonnen met Sense8, na een ietwat moeilijke start vind ik de serie verslavend. Duurde wel een aflevering of 3 eer ik er helemaal inzat. En nu lees ik dat er geen derde seizoen komt :cry: . Ok, de losse eindjes en de giga-cliffhanger worden volgend jaar in een film opgelost, maar ik baal ervan. Nog eens een keer een serie waar je je aandacht bij moest houden en ook nog een origineel script. De personages hebben ze supergoed gecast en je ziet de groepsdynamiek goed terug. En ik hou van Wolfgang :heart:

Ik merk wel dat het aanbod me zozeer overweldigd dat ik soms helemaal niet meer weet wat ik wil kijken, hebben jullie dat ook?
Alias Grace afgekeken, aardig tussendoortje maar niet heel bijzonder.

Derde seizoen Broadchurch was weer genieten!

Verder The Fall afgekeken, erg spannende serie over een seriemoordenaar, heel beklemmend. Aanrader!
The sinner is zeker een aanrader maar guilt vond ik ook erg goed
C'est la vie
Net klaar met Guilt, vond hem erg goed..Helaas maar 1 seizoen. .
Afgelopen weekend het 1e seizoen van Slasher gekeken. Bleef kijken, wel spannend.
Yggdrasil- schreef:
Topserie! Enorm verslavend...
ruma1999 schreef:
07-11-2017 17:02

Ik merk wel dat het aanbod me zozeer overweldigd dat ik soms helemaal niet meer weet wat ik wil kijken, hebben jullie dat ook?
Absoluut. Daarom ben ik blij met de aanraders die Netflix zelf al geeft. Lang niet allemaal vind ik ze ook leuk, maar het geeft je alvast een idee. En ach, één aflevering kijken en je kunt besluiten om niet meer verder te kijken.

En ik ben natuurlijk blij met dit soort topics.

Verder vraag ik regelmatig wat vrienden kijken en wat ze aanraden enzo.
Yggdrasil- schreef:
Die gaat op mijn lijst!
Gisteren heb ik samen met mijn oudste zoon Flatliners bekeken, spannend! Volgende week gaan we samen de nieuwe versie in de bios bekijken, ik ben benieuwd.
Modus.
Alias Grace heb ik bij de 2e aflevering afgezet, het kon me geen seconde boeien.
Ben begonnen met The Sinner dat is meer mijn genre.
Ik ga Scorpion ook maar eens proberen nu ik nog een dag ziek thuis moet blijven. Toch niks beters te doen.

Wellicht Suits nog eens proberen. Of een aflevering Elementary, dat kan ik altijd kijken. Zo'n leuke serie vind ik dat, veel beter dan originele Sherlock van BBC als je het mij vraagt. Vind Johnny een zoveel betere acteur dan Benedict. Verder is Lucy Liu als Watson veel geloofwaardiger en minder 'dom' dan BBC's Watson.
Daar kan ik me kapot aan ergeren. Vind hem een geweldige acteur maar dat personage doet helemaal niks voor mij. Watson in Elementary is ook een geniaal persoon, net als Sherlock zelf. Kan goed deduceren, is duidelijk intelligent. Andere Watson is meer een pop waar Sherlock tegenaan praat maar die verder bijna niets zinvols bijdraagt.

Bovendien hebben alle personages in Elementary diepgang en zijn ze boeiend en geloofwaardig. BBC's Sherlock gaat vaak zo snel dat het voor geen enkel normaal mens te volgen of te snappen is. Ik moet mijn moeder de helft uitleggen na afloop omdat ze het niet kan volgen. Zijn gedachtenpaleis gaat te rap om de tekst te lezen.
Elementary's Sherlock veranderd zichtbaar door de seizoenen heen.

Nee ik heb eerst BBC Sherlock gezien en daarna Elementary maar ik kan nu nog amper naar BBC Sherlock kijken. Al moet ik zeggen dat Mycroft bij BBC's Sherlock mijn favoriet is en ik Elementary's Mycroft weer niet zo geweldig vind.
Dr. Foster van BBC seizoen 2 is ook echt goed!
Staat niet op Netflix, echter voor de geïnteresseerden. Seizoen 1 staat wel op Netflix en is dus ook een aanrader.
daj schreef:
08-11-2017 19:00
Net klaar met Guilt, vond hem erg goed..Helaas maar 1 seizoen. .
Ik las Gullit? Ik dacht meteen, is daar een serie van :-D ?
Broadchurch binnen een paar dagen uitgekeken. En nu ga ik Stranger Things seizoen 1 opnieuw kijken en dan seizoen 2. Zin in.
It's 5 o'clock somewhere
Hier ook Stranger Things. Vind het jaren 80 sfeertje echt fantastisch, maar het verhaal zelf...ik vind dat monster echt een beetje suf en weinig origineel. Wel leuk genoeg om seizoen 2 te gaan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven