Wraakactie?
vrijdag 10 november 2017 om 15:44
Saar8312 schreef: ↑10-11-2017 14:48Ho even! Ik krijg hier allerlei rotzooi over me heen. Ik realiseer me dat ik dit zelf heb toegelaten en dat vind ik echt enorm stom, zoals ik al meerdere keren zei. En ik realiseer me dat dit heel ver gaat en neigde al naar niet doen. Ik wilde alleen even bevestiging....omdat meerdere mensen zeiden dat ik hem even moest laten schrikken zodat hij niet nog meer meisjes "probeert zwanger te maken..". Ze vonden mij veel te soft. Ik begon aan mijzelf te twijfelen. Give me a break!
Terug in therapie moet je. Werk aan je eigenwaarde.
vrijdag 10 november 2017 om 15:45
Genezing begint bij erkenning. Doe d'r wat aan.Saar8312 schreef: ↑10-11-2017 15:43Nee, ik neem geen slachtofferrol aan, ik heb al een keer of vijftig benoemd dat ik zelf echt enorm stupide keuzes heb gemaakt en dat ik daar ook iets mee aan t doen ben en dat t in principe mn eigen schuld is - dat maakt echter hem nog geen aardige vent, en mensen die hier kutopmerkingen maken ook niet perse aardig.
Ja ik ga inderdaad een soa test laten doen.
Ja Karin (bedankt voor de fijne opmerking weer).. er zijn wel vrienden. En ik sta gewoon niet stevig in mn schoenen op het moment, dus als verschillende mensen zoiets roepen, ga ik aan mezelf twijfelen.
Dat is misschien stom. Maar niet iedereen is zo zelfverzekerd.
vrijdag 10 november 2017 om 15:48
Een zwangerschap is zo borderline-achtige streek dan moet je ook weer een miskraam verzinnen..zo ingewikkeld..... zeg gewoon....mijn huisarts zei dat ik al mijn exen moest appen dat zij ook even een soa-testje moeten doen.
en hem daarna meteen blokkeren op je al je media
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-11-2017 15:52
5.91% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 10 november 2017 om 15:51
Dat je er over fantaseert en praat om wraak te nemen prima kan een manier van verwerken zijn. Uitvoeren van dit plan vind ik echt een heel slecht idee.
Kijk eens wat je voor jezelf hier van heb moeten leren? Grenzen stellen geen seks zonder condoom. Geen seks als je al het vermoeden heb dat dit geen topper is die met jou verder wil. Als je vriendinnen gaan pushen dat je wraak moet nemen dan zijn ze er op uit om jou dingen te laten doen die ook voorbij jou grenzen gaan. Zie het als een wijze les om sterker en volwassener te worden. Good luck
Kijk eens wat je voor jezelf hier van heb moeten leren? Grenzen stellen geen seks zonder condoom. Geen seks als je al het vermoeden heb dat dit geen topper is die met jou verder wil. Als je vriendinnen gaan pushen dat je wraak moet nemen dan zijn ze er op uit om jou dingen te laten doen die ook voorbij jou grenzen gaan. Zie het als een wijze les om sterker en volwassener te worden. Good luck
you go girl
vrijdag 10 november 2017 om 15:57
Ja, doe ik al. Ik vind hem niet aardig, maar heb vooral moeite met dat ik dit zelf heb toegelaten. Voel me geen slachtoffer. Maar zou wel graag willen dat ie dit niet met andere vrouwen ook doet...weet dat hij dat hij wel eerder rare acties heeft gedaan. Maarja, is niet aan mij om daar iets aan te doen natuurlijk. Loslaten is beter.
anoniem_358546 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 16:05
44.21% gewijzigd
vrijdag 10 november 2017 om 16:04
Dankje!viva-amber schreef: ↑10-11-2017 16:00Komt vast goed Saar![]()
Je denkt er al beter over na dat is de eerste stap.
vrijdag 10 november 2017 om 16:06
Loslaten en nooit meer omkijken en lief zijn voor jezelf.Saar8312 schreef: ↑10-11-2017 15:57Ja, doe ik al, dankje. Ik vind hem niet aardig, maar heb vooral moeite met dat ik dit zelf heb toegelaten. Voel me geen slachtoffer. Maar zou wel graag willen dat ie dit niet met andere vrouwen ook doet...weet dat hij dat hij wel eerder rare acties heeft gedaan. Maarja, is niet aan mij om daar iets aan te doen natuurlijk. Loslaten is beter.
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 10 november 2017 om 16:09
Saar8312 schreef: ↑10-11-2017 15:57Ja, doe ik al. Ik vind hem niet aardig, maar heb vooral moeite met dat ik dit zelf heb toegelaten. Voel me geen slachtoffer. Maar zou wel graag willen dat ie dit niet met andere vrouwen ook doet...weet dat hij dat hij wel eerder rare acties heeft gedaan. Maarja, is niet aan mij om daar iets aan te doen natuurlijk. Loslaten is beter.
Zeker beter om los te laten. Heel lief van je dat je het voor andere vrouwen wil voorkomen, maar je bent zelf ook belangrijk.
vrijdag 10 november 2017 om 16:12
Leer eerst je zelf redden voor je alle andere anderen vrouwen gaat redden.
Er zijn ook vrouwen die geen ja zeggen tegen deze man. Het is aan die vrouw zelf om daar haar keuzes in te maken of wil je voorkomen dat deze man ooit nog seks heeft omdat hij niet leuk met jou is omgegaan?
Er zijn ook vrouwen die geen ja zeggen tegen deze man. Het is aan die vrouw zelf om daar haar keuzes in te maken of wil je voorkomen dat deze man ooit nog seks heeft omdat hij niet leuk met jou is omgegaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 10 november 2017 om 16:21
Ik zie mezelf niet als slachtoffer voor wat betreft de onbeschermde seks en angst voor zwangerschap.kerol schreef: ↑10-11-2017 15:26De onbeschermde seks en je angst voor zwangerschap daarna komen voort uit je eigen beslissing om zonder condoom te seksen. Je bent geen slachtoffer van hem, je bent gewoon een volwassene die in the heat of the moment domme dingen heeft laten gebeuren. Dat rechtvaardigt geen wraak naar hem, en voor mij als lezer is het nogal ergerniswekkend hoe makkelijk jij de slachtofferrol aanneemt - ik denk dat dat de spiegel is die jij als beledigend ervaart.
Dat was mn eigen schuld. Wel vind ik dat een man OOK verantwoordelijkheid hoort te nemen in zon geval...dus niet aandringen op seks zonder condoom en niet gaan miepen als ze achteraf zwanger blijkt te zijn.
En wat betreft de reacties op t forum...het was misschien gewoon dom om dit op een forum te posten en alleen maar lieve, genuanceerde reacties te verwachten. Ik heb weinig moeite met mensen die reageren op het verhaal, ook niet de harde reacties, wel met mensen die meteen roepen dat ik totaal ongeschikt ben voor een relatie.
vrijdag 10 november 2017 om 16:23
leer er gewoon van, als je anti-abortus bent, ga aan de pil. Dan heb je dat gedeelte zelf in de hand. En verder altijd seks met een condoom, voor je eigen veiligheid
Je hebt een op een rottige manier deze les geleerd nu
vrijdag 10 november 2017 om 16:23
Hahaha ja liefst wel! :-pviva-amber schreef: ↑10-11-2017 16:12Leer eerst je zelf redden voor je alle andere anderen vrouwen gaat redden.
Nee jullie hebben gelijk, is niet aan mij.
vrijdag 10 november 2017 om 16:45
Het zwanger geworden zijn is dan niet het punt, wel het zwanger willen blijven, ondanks dat de man geen kind wil.
Als je zwaar tegen abortus bent, dan zorg je ervoor dat je maximaal tegen zwangerschap beveiligd bent.
vrijdag 10 november 2017 om 16:59
Ik wilde niet zwanger blijven. Maar ik zie abortus niet als optie, voor mij is dat het doden van mijn eigen kind, en ik vind niet dat je dat als man van een vrouw kunt verwachten. Uiteraard had ik dus absoluut 100% veilig seks moeten hebben en me NOOIT laten overhalen tot geen condoom gebruiken, maakt niet uit hoe overrompeld en onveilig ik me voelde. Dat stuk is binnengekomen. Dat is mijn stuk, daar moet ik persoonlijk iets aan doen/van leren, en dat doe ik al.
Maar ik vind daarnaast dat een man, en al helemaal een man die bewust aandringt op onveilige seks, een vrouw niet kan dwingen tot abortus en niet moet weglopen van zn eigen kind. Een kind kan er niks aan doen dat zn ouders zo stupide waren onveilige seks te hebben en ook niet dat ze t niet eens waren over abortus. Als je onveilige seks hebt met een vrouw, weet je dat daar een kind van kan komen.
Maar ik vind daarnaast dat een man, en al helemaal een man die bewust aandringt op onveilige seks, een vrouw niet kan dwingen tot abortus en niet moet weglopen van zn eigen kind. Een kind kan er niks aan doen dat zn ouders zo stupide waren onveilige seks te hebben en ook niet dat ze t niet eens waren over abortus. Als je onveilige seks hebt met een vrouw, weet je dat daar een kind van kan komen.
vrijdag 10 november 2017 om 17:11
Gelukkig hebben jullie geen kind gemaakt.
Je kunt van alles vinden maar de kans dat deze knul ging doen wat jij wil en wat jij netjes vindt als je in verwachting zou zijn is vrijwel nihil.
Je kunt van alles vinden maar de kans dat deze knul ging doen wat jij wil en wat jij netjes vindt als je in verwachting zou zijn is vrijwel nihil.
vrijdag 10 november 2017 om 17:12
Ben ik nou de enige die zich erover verbaasd dat er zoveel volwassen vrouwen sexen zonder condoom en vergeten dat je bij de drogist gewoon de morning after pil kan gaan halen de volgende dag als je weer nuchter na kan denken?
To ik hoop dat je hier antwoord op wil geven, ik vond het zelf een enorme vooruitgang dat je zonder recept of doktersbezoek i.i.g. een zwangerschap nog kan voorkomen na onbeschermde sex.
Een SOA test is ook geen overbodige luxe maar een zwangerschap is spelen met het leven. Het leven van een kind. Of een nare ervaring erbij: een abortus is echt heel wat anders dan de morning after pil innemen.
Zolang je jezelf niet kan behoeden voor ziektes en ongewenste zwangerschappen kan je beter even uit de buurt van mannen blijven. Je kalenderleeftijd doet er even niet toe, die jongen zag je als een vrouw van 25 niet als een kind dat nog niet snapt hoe je zwanger wordt. Wie weet heeft hij zich wel laten testen inmiddels en is hij opgelucht dat hij niets van JOU heeft opgelopen..
Maar de morning after pil slikken kwam dus niet in je hoofd op of hoopte je gewoon heel erg dat je niet zwanger zou raken
To ik hoop dat je hier antwoord op wil geven, ik vond het zelf een enorme vooruitgang dat je zonder recept of doktersbezoek i.i.g. een zwangerschap nog kan voorkomen na onbeschermde sex.
Een SOA test is ook geen overbodige luxe maar een zwangerschap is spelen met het leven. Het leven van een kind. Of een nare ervaring erbij: een abortus is echt heel wat anders dan de morning after pil innemen.
Zolang je jezelf niet kan behoeden voor ziektes en ongewenste zwangerschappen kan je beter even uit de buurt van mannen blijven. Je kalenderleeftijd doet er even niet toe, die jongen zag je als een vrouw van 25 niet als een kind dat nog niet snapt hoe je zwanger wordt. Wie weet heeft hij zich wel laten testen inmiddels en is hij opgelucht dat hij niets van JOU heeft opgelopen..
Maar de morning after pil slikken kwam dus niet in je hoofd op of hoopte je gewoon heel erg dat je niet zwanger zou raken
vrijdag 10 november 2017 om 17:24
Trouwens, die ex zou wel gaan denken maar meer iets along the lines of 'alle vrouwen zijn compleet gestoord.' Het is niet bepaald proportioneel, iemand wijs maken dat je zwanger bent van hem om hem te straffen voor, ja, wat eigenlijk? Je bent niet gedwongen, je hebt ook geen recht op een relatie en meteen je hele hebben en houwen op tafel leggen maakt ook niet dat de ander extra voorzichtig met je om moet springen.
Dat voor wat hoort wat werkt gewoon zo niet.
Dat voor wat hoort wat werkt gewoon zo niet.