Wraakactie?

10-11-2017 14:21 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

.

Totaal aantal stemmen: 102

Nee, gaat veel te ver. (83%)
Ja, hij verdient het/misschien leert hij er nog iets van. (5%)
Ja, maar alleen even laten schrikken, heel snel vertellen dat t niet waar is. (4%)
Anders, namelijk... (8%)
anoniem_358546 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 17:53
99.91% gewijzigd
Ho even! Ik krijg hier allerlei rotzooi over me heen. Ik realiseer me dat ik dit zelf heb toegelaten en dat vind ik echt enorm stom, zoals ik al meerdere keren zei. En ik realiseer me dat dit heel ver gaat en neigde al naar niet doen. Ik wilde alleen even bevestiging....omdat meerdere mensen zeiden dat ik hem even moest laten schrikken zodat hij niet nog meer meisjes "probeert zwanger te maken..". Ze vonden mij veel te soft. Ik begon aan mijzelf te twijfelen. Give me a break!
Nee, natuurlijk doe je dat niet. Ontzettend kinderachtig en onvolwassen. Je kunt je beter afvragen waarom JIJ je zo laat behandelen en uiteindelijk instemt om het zonder anticonceptie te doen! Daar ben je helemaal zelf bij en het is óntzettend dom als je niet zwanger wilt worden. Net zo goed jouw fout dus.
Dat het even door je hoofd schiet dat kan. Daarna zou je je als volwassene moeten realiseren dat dit echt niet kan. Ik verzin regelmatig snode plannen hoe ik de buurvrouw terug ga pakken voor als ik weer eens wakker ben geworden van haar luidruchtige 's nachts. Het blijft bij bedenken, gewoon omdat ik volwassen ben.
Wanneer jij zwanger raakt dat komt dat niet door hem maar door je eigen domme gedrag. Ga daar wat aan doen!

Er is altijd wel een man te vinden die hem onbeschermd in wil hangen, geloof mij hele legers. Ga je je leven besteden aan wraak nemen op al die mannen of aan goed voor jezelf zorgen?

Met alle respect, ho even! :facepalm:
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-11-2017 14:54
2.78% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Saar8312 schreef:
10-11-2017 14:48
Ho even! Ik krijg hier allerlei rotzooi over me heen. Ik realiseer me dat ik dit zelf heb toegelaten en dat vind ik echt enorm stom, zoals ik al meerdere keren zei. En ik realiseer me dat dit heel ver gaat en neigde al naar niet doen. Ik wilde alleen even bevestiging....omdat meerdere mensen zeiden dat ik hem even moest laten schrikken zodat hij niet nog meer meisjes "probeert zwanger te maken..". Ze vonden mij veel te soft. Ik begon aan mijzelf te twijfelen. Give me a break!
Alleen al het feit dat je het een optie voor je is maakt dat ik vind dat je niet helemaal lekker bent.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Eh volgens mij heb je een typfout gemaakt TO er staat vrouw van 25 moet dat niet 15 zijn?
Rustig allemaal...ik doe dit niet, heb voldoende bevestiging. Erover nadenken en grapjes maken met vrienden voelde wel fijn, en volgens mij is daar niks mis mee. Omdat zij heel erg vonden dat ik m ECHT aan t denken moest zetten en t echt moest doen....begon ik gewoon aan mezelf te twijfelen, of ik nou echt te netjes en beleefd was (zoals zij zeiden).

Vind t overigens tamelijk belachelijk dat ik allerlei beledigingen naar mn hoofd krijg hier, jullie kennen mn hele achtergrond niet.
Je vrienden zijn ook niet helemaal lekker. De enige die in jouw situatie ECHT aan het denken moet worden gezet dat ben jij zelf.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Koekoek.

Grow up!
Saar8312 schreef:
10-11-2017 14:59
Rustig allemaal...ik doe dit niet, heb voldoende bevestiging. Erover nadenken en grapjes maken met vrienden voelde wel fijn, en volgens mij is daar niks mis mee. Omdat zij heel erg vonden dat ik m ECHT aan t denken moest zetten en t echt moest doen....begon ik gewoon aan mezelf te twijfelen, of ik nou echt te netjes en beleefd was (zoals zij zeiden).

Vind t overigens tamelijk belachelijk dat ik allerlei beledigingen naar mn hoofd krijg hier, jullie kennen mn hele achtergrond niet.
Tsjah het feit dat je een vrouw van 25 bent (!) en dit blijkbaar wel serieus overwoog is tamelijk belachelijk.

Je kan een ander zijn acties en daden niet beheren, wel hoe jij er mee om gaat en wat je toe laat.

Desbetreffende vent is vast geen fijne knul, daar had je al eerder wat mee moeten doen, maar nu weet je het iig voor de volgende keer dat bv een vent die voorbehoedsmiddelen weigert te gebruiken geeeeen leuke vent is.

Ze bestaan wel hoor! Vriend en ik gebruiken al bijna 4 jaar condooms. Gewoon, omdat hij accepteert dat ik niet aan de pil en dergelijke wil, we geen kinderen willen..maar wel sex willen.
Het gaat niet om net en beleefd zijn. Het gaat om respect hebben voor jezelf. Een ander zal jou niet respecteren wanneer jij jezelf niet respecteert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou nieuwe vrienden gaan zoeken. Deze zijn geschift.
Dat klopt, ik ben me er ten diepste van bewust, dat ik zelf respect had moeten afdwingen en andere keuzes maken. Ik ben daar door alles wat ik als kind en daarna heb meegemaakt absoluut niet goed in, kwetsbaar in, en daar heb ik ook al hulp voor gezocht en denk ik zeker over na.

Mn vrienden vonden dat ik hem best even kon laten schrikken, ofwel door niks te zeggen over de negatieve test, ofwel door hem te laten geloven dat ik echt zwanger was. Ze vonden dat ik best even een "grap" met hem uit mocht halen.

Met als doel vooral dat hij voortaan geen vrouwen meer onder druk zet om zonder condoom seks te hebben.

Ze vonden dat ik weer teveel rekening met hem hield door dat niet te doen.

Omdat er vijf mensen om me heen vonden dat ik dit moest doen, en ik als enige niet, wilde ik gewoon even de mening horen van andere mensen.

Maar ik heb gevraagd of deze thread verwijderd kan worden.

Er zitten absoluut hele genuanceerde zinvolle reacties bij, maar ik heb niet zon zin om me hier te laten uitschelden door mensen die me bv in het geheel niet kennen en roepen dat ik niet geschikt ben voor een relatie.
anoniem_358546 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 15:32
2.90% gewijzigd
Saar8312 schreef:
10-11-2017 14:48
Enórm over jezelf een laten lopen en dan hier ineens wel grenzen hebben. Alsjeblieft zeg :rofl: .
Nooit meer met hem praten, hij is je helemaal niet waard!
Saar8312 schreef:

Grapjes maken is prima. Maar dat het een werkelijke optie is, is te gek voor woorden. Wat voor aso vrienden heb jij? En als het voor jou nooit een echte optie geweest is; waarom ga je met dat soort mensen om?
Saar8312 schreef:

Wel of geen condoom hang je op aan je date, wel of geen wraak hang je op aan je vrienden... maar het zijn allemaal zaken die je gewoon zelf als volwassen vrouw beslist. Als je zelf niet weet wat je wil en zelf je grenzen niet aangeeft, dan kunnen andere mensen je wensen en grenzen ook niet raden en/of respecteren. Je boosheid gaat gewoon eigenlijk over de afwijzing na de seks, dat is best begrijpelijk, maar de onbeschermde seks en je angst voor zwangerschap daarna komen voort uit je eigen beslissing om zonder condoom te seksen. Je bent geen slachtoffer van hem, je bent gewoon een volwassene die in the heat of the moment domme dingen heeft laten gebeuren. Dat rechtvaardigt geen wraak naar hem, en voor mij als lezer is het nogal ergerniswekkend hoe makkelijk jij de slachtofferrol aanneemt - ik denk dat dat de spiegel is die jij als beledigend ervaart.

Sorrie, voor alle topics op dit forum geldt dat we alleen de achtergrond mee kunnen nemen die je zelf vermeldt in je posts. Sorrie, ik heb geen oordeel over de mens achter de schrijfster, maar wel een oordeel over het verhaal dat je zelf hebt geschetst. Zo gaat dat nu eenmaal op een forum.
Ik vind het ook helemaal geen goede wraakactie eigenlijk.
Het boeit hem toch allemaal niet dus je kan wel doen alsof, het interesseert hem gewoon niet. En dat is weer frustrerend voor jezelf....
Niet doen dus
Respect dwing je niet af. Niet omgaan met mensen die niet ok zijn en zeker niet met ze het bed induiken of vaste liefdesrelaties met je ze aangaan.
Je kunt je hele leven besteden aan het veranderen van anderen en het levert je niets op. Je kunt een ander niet veranderen maar jezelf wel.
Steek daar je tijd in. Pak desnoods therapie weer op om betere keuzes te leren maken.

Het maakt niet of 10, 5 of 1 iemand je uitdaagt of onder druk zet om iets doms te doen. Of het nou seks is of wraak. Uit eindelijk maak jij je eigen keuze en moet jij ook leven met de gevolgen.
Saar8312 schreef:
10-11-2017 15:21

Mn vrienden vonden dat ik hem best even kon laten schrikken, ofwel door niks te zeggen over de negatieve test, ofwel door hem te laten geloven dat ik echt zwanger was.
echt hoor, dat zijn geen vrienden. Dat zijn mensen die jou misbruiken voor een lolletje.
Jij hebt dan gedonder met deze jongen, en zij staan aan de zijlijn te lachen.

echte vrienden kijken naar wat Goed is voor jou, niet naar wat leuk is om die jongen aan te doen.
Ik vraag me af of er werkelijk sprake is van vrienden die haar zo'n idioot idee aanraadden of dat het gewoon een stom idee van TO zelf is. Een kwestie van je eigen rol klein proberen te maken. Die "vrienden" bestaan dan niet eens.
Heb je ook al een SOA test gedaan? Daar zou ik me nu veel meer zorgen om maken.
BabyGroot schreef:
10-11-2017 15:30
Heb je ook al een SOA test gedaan? Daar zou ik me nu veel meer zorgen om maken.
en dan app je je ex lover, dat hij beter even een soa-test kan doen
Lekker even laten schrikken! :lol:
Anders Namelijk:
Alle contact verbreken, hem helemaal uit je leven bannen, volwassen worden, eigenwaarde aanleren en voortaan met normale mannen omgaan (ja ik weet, Saaaaai enzo)

Echt, waarom verspil jij nog energie aan zo'n loser. Heb je niets beters te doen in je leven, zoals bijvoorbeeld neuspeuteren?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nee, ik neem geen slachtofferrol aan, ik heb al een keer of vijftig benoemd dat ik zelf echt enorm stupide keuzes heb gemaakt en dat ik daar ook iets mee aan t doen ben en dat t in principe mn eigen schuld is - dat maakt echter hem nog geen aardige vent, en mensen die hier kutopmerkingen maken ook niet perse aardig.

Ja ik ga inderdaad een soa test laten doen.

Ja Karin (bedankt voor de fijne opmerking weer).. er zijn wel vrienden. En ik sta gewoon niet stevig in mn schoenen op het moment, dus als verschillende mensen zoiets roepen, ga ik aan mezelf twijfelen.

Dat is misschien stom. Maar niet iedereen is zo zelfverzekerd.

Het lijkt me inderdaad het beste om het advies van een andere vriend te volgen "uit mn hoofd, uit mn hart" met die vent. Zelf sterker worden. Ok en die soa test.
anoniem_358546 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 15:48
11.42% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven