Hoe moet ik dit opvatten?
vrijdag 10 november 2017 om 16:17
vrijdag 10 november 2017 om 16:29
Je kunt inderdaad tot de avond wachten wie weet dat hij dan wel reageert. Het kan zijn dat hij alleen de berichten beantwoord die op dat moment noodzakelijk voor hem zijn. Mocht hij in de avond nog niet antwoorden, kun je altijd zelf nog een bericht sturen
vrijdag 10 november 2017 om 16:32
Klinkt in eerste instantie als een beschaafde man die waarde hecht aan onderling contact, dat houdt dus ook in dat hij niet zoveel gebruik zal maken van zoiets stompzinnigs oppervlakkig en triest iets als WhatsApp, maar liever de tijd neemt om te communiceren ipv continue nietszeggende oneliner tekstberichtjes te versturen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 10 november 2017 om 16:35
Maar hij is wel steeds online... dat klopt dan niet helemaal lijkt me.jaw schreef: ↑10-11-2017 16:32Klinkt in eerste instantie als een beschaafde man die waarde hecht aan onderling contact, dat houdt dus ook in dat hij niet zoveel gebruik zal maken van zoiets stompzinnigs oppervlakkig en triest iets als WhatsApp, maar liever de tijd neemt om te communiceren ipv continue nietszeggende oneliner tekstberichtjes te versturen.
'You can't always get what you want'
vrijdag 10 november 2017 om 16:36
Waarom vraag je het hele (meelezend) viva forum maar niet de man in kwestie?
Waarom verwacht je dat HIJ vraagt om een volgende date en zit je daarop te wachten? Je kan het ook zelf vragen. Jij doet hetzelfde namelijk als wat je hem verwijt (behalve dat jij er blijkbaar over piekert en hij wellicht gewoon druk op het werk is).
Waarom verwacht je dat HIJ vraagt om een volgende date en zit je daarop te wachten? Je kan het ook zelf vragen. Jij doet hetzelfde namelijk als wat je hem verwijt (behalve dat jij er blijkbaar over piekert en hij wellicht gewoon druk op het werk is).
vrijdag 10 november 2017 om 16:36
Ja maar is het handig om zo wanhopig over te komen als iemand al niet erg veel contact opneemt?
vrijdag 10 november 2017 om 16:38
SigmundFreud221b schreef: ↑10-11-2017 16:17Vandaag was hij regelmatig online maar hij reageert bijna niet, hij zei wel dat hij het heel druk heeft met z'n werk maar ik wordt evengoed erg onzeker. Hij zei dat hij het leuk vond gisteren maar toch vind ik het vervelend dat hij verder niets zegt. Ik snap het als je druk bent maar waarom je dan wel vaak online bent...
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?
There is no love that is not an echo.
Earth without art is just.... Eh?
There is no love that is not an echo.
Daar kan ik wel honderden redenen voor verzinnen. Vraag het hem, persoonlijk, face to face.SigmundFreud221b schreef: ↑10-11-2017 16:35Maar hij is wel steeds online... dat klopt dan niet helemaal lijkt me.
Maar wanneer jij hier niet mee om kunt gaan, dan is dit dus niet de juiste man voor jou en ben je beter af om deze te laten gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wat klopt daar niet aan?SigmundFreud221b schreef: ↑10-11-2017 16:35Maar hij is wel steeds online... dat klopt dan niet helemaal lijkt me.
Je kan toch even checken of er nog wat belangrijks is gemeld en verder niet? Ik ben ook zo vaak 'online' om even te checken maar niet om continu berichten te sturen die nutteloos zijn of kunnen wachten. Jeetje, ik krijg het benauwd van jou.
vrijdag 10 november 2017 om 16:45
Vrouwen denken de godganse dag na over hun date en analyseren de man, wat hij allemaal zei en hoe hij zich gedroeg en op welke manier hij met zijn ogen knipperde tot op het bot.
Mannen gaan simpelweg over tot de orde van de dag : werk, vrienden, potje gamen, sporten en jij hoort (nog) niet bij de orde van de dag.
Relax een beetje.
Mannen gaan simpelweg over tot de orde van de dag : werk, vrienden, potje gamen, sporten en jij hoort (nog) niet bij de orde van de dag.
Relax een beetje.
vrijdag 10 november 2017 om 16:47
Wanneer moet ik het dan als als een afwijzing opvatten?tarataz schreef: ↑10-11-2017 16:45Vrouwen denken de godganse dag na over hun date en analyseren de man, wat hij allemaal zei en hoe hij zich gedroeg en op welke manier hij met zijn ogen knipperde tot op het bot.
Relax een beetje.
vrijdag 10 november 2017 om 16:52
Even stoppen met appen, als je na het weekend nog niks hoort, kun je dat rustig als een afwijzing beschouwen ..
vrijdag 10 november 2017 om 17:12
je kan toch gewoon iets melden van: ik vond het erg gezellig gisteren en zou het leuk vinden nog eens af te spreken.SigmundFreud221b schreef: ↑10-11-2017 16:36Ja maar is het handig om zo wanhopig over te komen als iemand al niet erg veel contact opneemt?
Niets wanhopigs aan toch? Gewoon helder, dat slappen geapp tegenwoordig. ...
vrijdag 10 november 2017 om 17:16
vrijdag 10 november 2017 om 17:17
Mee eens, dat zou ik sowieso appen. Geef hem ook de mogelijkheid om ergens op te reageren.
vrijdag 10 november 2017 om 17:21
Euh... de date was gisteren? Als in...1 dag geleden? Pfff....shift.delete schreef: ↑10-11-2017 16:38Wat klopt daar niet aan?
Je kan toch even checken of er nog wat belangrijks is gemeld en verder niet? Ik ben ook zo vaak 'online' om even te checken maar niet om continu berichten te sturen die nutteloos zijn of kunnen wachten. Jeetje, ik krijg het benauwd van jou.
vrijdag 10 november 2017 om 17:22
tjonge... ik was allang weer aan het swipen geweest
de man die tegen mij zegt dat hij het 'druk' heeft is bezig met een aftocht in mijn ervaring, en dat betekent in mijn ervaring dat hij me niet op waarde kan schatten
nexterdenext
mocht hij alsnog wel appen; niet reageren tot dat je iets leest waar je wat aan hebt, namelijk, een concrete afspraak voor een super toffe date op zijn initiatief
(want je bent 'druk' met swipen tenslotte)
de man die tegen mij zegt dat hij het 'druk' heeft is bezig met een aftocht in mijn ervaring, en dat betekent in mijn ervaring dat hij me niet op waarde kan schatten
nexterdenext
mocht hij alsnog wel appen; niet reageren tot dat je iets leest waar je wat aan hebt, namelijk, een concrete afspraak voor een super toffe date op zijn initiatief
(want je bent 'druk' met swipen tenslotte)
Lorem Ipsum
vrijdag 10 november 2017 om 17:29
vrijdag 10 november 2017 om 17:54
Je BENT toch wanhopig? Na 1 date loop je de hele dag te checken of hij online is. En dan nog, is appen alleen toegestaan om wanhopige meisjes in bed te krijgen of mag je ook gewoon met andere mensen overleggen volgens jou?SigmundFreud221b schreef: ↑10-11-2017 16:36Ja maar is het handig om zo wanhopig over te komen als iemand al niet erg veel contact opneemt?
Ik zou me echt dood schrikken als ik na 1 date zou merken dat die man me de hele dag in de gaten houdt, een topic opent over de date en wat nu.. Een tweede date zou er niet meer komen ook al had ik hem tijdens de date leuk gevonden. Onder controle staan, zelfs of en wanneer je via Whatsapp iemand een berichtje stuurt brrrr.... doodeng ik zou de rillingen krijgen.
Doe normaal en laat hem met rust. Als je echt geen sex wil voor het huwelijk of verloving of whatever je een gepast moment vindt heb ik een tip: hou gewoon je kleren aan. Als het Tinder is: meteen zeggen dat je niet aan sex doet met een date.
Dan haken de mannen die sex van je willen en verder niks meteen af. Scheelt je weer een paar dagen de hele tijd kijken of hij wel online is.
Wie weet denkt hij nu wel dat JIJ de hele tijd met anderen aan het appen bent
Is hij daarom steeds online.
En trekt de conclusie dat je vooral sex zoekt op Tinder omdat je meteen op de 1e date al uit de kleren ging.
Dat je nu aan het appen bent met andere mannen om niet zonder sexdate te zitten dit weekend, aiiii.....
Jammer hoor, wie weet baalt hij ervan omdat hij je leuk vind maar ja.. je bent steeds online, dat zou je zelf ook niet vertrouwen schrijf je. Waarom zou hij dan wel normaal vinden dat jij steeds online bent als hij even kijkt? Of gelden er voor jou andere regels vwb appen?
vrijdag 10 november 2017 om 17:56
Hahaha en dit zeg je over een jongen die z'n dates van Tinder haalt hèjaw schreef: ↑10-11-2017 16:32Klinkt in eerste instantie als een beschaafde man die waarde hecht aan onderling contact, dat houdt dus ook in dat hij niet zoveel gebruik zal maken van zoiets stompzinnigs oppervlakkig en triest iets als WhatsApp, maar liever de tijd neemt om te communiceren ipv continue nietszeggende oneliner tekstberichtjes te versturen.