Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil het topic why travel to Germany staffen, maar dat kan niet door de reclame van scoupy die ervoor komt te staan..... Bij deze dus.

Bedankt! Spam is verwijderd

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Ik wil graag op anoniem
creativeguy schreef:
10-11-2017 11:51

Het heeft dus met cookies te maken.
Dat moet inderdaad wel, kennelijk wordt er een ‘kapot’ cookie geactiveerd, zodra je één van de genoemde oude topics opent. Ik had voorheen nergens last van, tot ik in mijn onschuld dat militaire topic opende. Nu zit ik er dus ook in. :frusty:
Ik heb alleen geen idee hoe je cookies verwijdert op een iPhone. Wie helpt?
(sorry dat ik het hier plaats, kan nergens anders posten)
Dat was ook mijn grootste fout, het bewuste topic checken. Daarvoor geen enkel probleem.
Binnen een pijler kan je op de ballonetjes klikken en dan kom je wel in het juiste topic.
Het is even behelpen, maar denk dat als de clicks in korte tijd genoeg opleveren de 'bug' weer verwijderd zal worden.

Start Clicking!! :nerd:
Bruise schreef:
10-11-2017 13:08
Binnen een pijler kan je op de ballonetjes klikken en dan kom je wel in het juiste topic.
Het is even behelpen, maar denk dat als de clicks in korte tijd genoeg opleveren de 'bug' weer verwijderd zal worden.

Start Clicking!! :nerd:
Nee, werkt niet als je naar napraat wilt. Kom je gewoon nog steeds in dat militairen topic.
De reclame van tempo team zit me weer behoorlijk dwars. Was ff weg de afgelopen week. Daarnaast navigeer ik me een ongeluk en kom ik steeds in andere topics terecht. T is wel weer feest. Ik ga wat anders doen.

Overigens heb ik meerder pogingen gedaan om te posten en dat lukte ook al niet.
Dit is poging 3 hier op dit topic
Bij mij werkt dat wel.
Zet hem anders bij je favorieten, van daartuit kom je ook het juiste topic binnen.
Zo niet, dan weet ik het niet.
Ik zie nieuwe topics van nieuwe forummers??

Hoe doen ze dat?

Omdat 'oude' forummers, zoals ik, dat niet kunnen, heb ik een nieuwe nickname aangemaakt. Die werkt nog niet omdat i e niet geactiveerd, maar er is ook nog geen activatiecode.
Hoe komen nieuwe forummers aan hun activatiecode? Of ben ik te ongeduldig,
Is de wachttijd langer dan 3 dagen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Als je een paar pagina's terug kijkt geeft LV prima tips om een topic te openen! Het is mij gisteren ook zomaar gelukt!
simbalabimba schreef:
10-11-2017 13:29
Ik zie nieuwe topics van nieuwe forummers??

Hoe doen ze dat?

Omdat 'oude' forummers, zoals ik, dat niet kunnen, heb ik een nieuwe nickname aangemaakt. Die werkt nog niet omdat i e niet geactiveerd, maar er is ook nog geen activatiecode.
Hoe komen nieuwe forummers aan hun activatiecode? Of ben ik te ongeduldig,
Is de wachttijd langer dan 3 dagen?
Beste simbalabimba,

Je kan ons mailen als je nog geen activatiecode hebt, dan kunnen wij dit voor je doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

7102 schreef:
10-11-2017 14:31
Als je een paar pagina's terug kijkt geeft LV prima tips om een topic te openen! Het is mij gisteren ook zomaar gelukt!
Topics openen kan ik wel, heb daar zelf ook een tip over gegeven.
Maar ik zal s kijken naar tips om een nieuw topic te starten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Mods, mag er een slotje op dit topic: thuis/tetters-deel-33/list_messages/322649
De meeste Tetters zijn hier niet meer actief (contact loopt niet meer via het forum) en voor anderen is dit topic niet boeiend.
Bedankt!
Ik wil nu op anoniem graag.
Ik wil mijn account laten anonimiseren.
Anoniem plz, thanks.
Mods, is al bekend hoe we uit het militairentopic kunnen geraken?
CarmiggelT schreef:
10-11-2017 21:44
Mods, is al bekend hoe we uit het militairentopic kunnen geraken?
Ik ving iets op van koekjes weggooien. Weet niet of het helpt (ben zelf niet lijdende aan het militairenprobleem), maar het klinkt plausibel en het is het proberen waard. En als je op Rajneesh moet wachten....
Op sommige topics kan ik niet reageren , hoe kan dat ?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2017 23:52
Reden: off-topic
97.50% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
10-11-2017 21:46
Ik ving iets op van koekjes weggooien. Weet niet of het helpt (ben zelf niet lijdende aan het militairenprobleem), maar het klinkt plausibel en het is het proberen waard. En als je op Rajneesh moet wachten....
Al een paar minuten geen militair gezien.
Werkt dus, thanks!

(Ballonnetjes werken hier niet, die tip had ik ook ergens gezien.)
Het topic 'Investeren in Cryptocurrencies?' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

CarmiggelT schreef:
10-11-2017 22:06
Al een paar minuten geen militair gezien.
Werkt dus, thanks!

Goh, dat is al de tweede tip van mijn hand die werkt. Ik denk dat ik maar naar India ga emigreren.
Lady*Voldemort schreef:
10-11-2017 23:56
Goh, dat is al de tweede tip van mijn hand die werkt. Ik denk dat ik maar naar India ga emigreren.
:rofl:
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven