dromen over ex
vrijdag 10 november 2017 om 23:02
hoi,
Ik wil onderstaande met jullie delen en graag jullie mening horen.
Ik heb ruim 5 jaar geleden een moeizame lange relatie (9 jaar) beëindigd waarin veel liefde maar ook veel narigheid aanwezig was. We zijn prima uit elkaar gegaan en kort daarna kreeg een nieuwe relatie en ben nu gelukkig getrouwd met mijn man.
De laatste week droom ik bijna elke nacht over mijn ex en heb daarbij vlinders in mijn buik die ik niet begrijp. Al die tijd was hij volledig uit mijn gedachten en uit mijn systeem en nu verschijnt hij in mijn dromen!!
Vanochtend werd ik weer wakker uit een hele mooie droom over mij en mijn ex en ik voelde de vlinders weer (heel maf). Dit hield bijna de hele dag aan. Ik kon hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik dacht nog heel even zal ik m een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat? Nee, dit leek me niet slim en niet eerlijk naar mijn man toe.
Wat gebeurde er? Een paar uur later kreeg ik van HEM een appje!!! Ik verstijfde toen ik het berichtje zag, mijn hart bonkte in mijn keel. Hoe kan dit??? Jaren geen contact hebben en geen gevoelens voor hem (denk ik) en dan droom ik over hem en prompt krijg ik een bericht van hem!!!
De inhoud van het berichtje was: hoe gaat het met je? ik dacht aan je, vandaar dit appje. Ik hoop dat het goed gaat met je (iets in die trant). Ik heb beleefd geantwoord dat het goed gaat en dat ik hoop dat het met hem ook goed gaat. Hij zei daarop dat hij het wel leuk zou vinden als ik m een keer belde. Hierop heb ik niet geantwoord.
Mijn vraag aan jullie is: wie heeft dit wel eens meegemaakt en wie heeft hier een verklaring voor? is dit wel te verklaren of is dit gewoon stom toeval?
Goetjes,
Fatifleur
Ik wil onderstaande met jullie delen en graag jullie mening horen.
Ik heb ruim 5 jaar geleden een moeizame lange relatie (9 jaar) beëindigd waarin veel liefde maar ook veel narigheid aanwezig was. We zijn prima uit elkaar gegaan en kort daarna kreeg een nieuwe relatie en ben nu gelukkig getrouwd met mijn man.
De laatste week droom ik bijna elke nacht over mijn ex en heb daarbij vlinders in mijn buik die ik niet begrijp. Al die tijd was hij volledig uit mijn gedachten en uit mijn systeem en nu verschijnt hij in mijn dromen!!
Vanochtend werd ik weer wakker uit een hele mooie droom over mij en mijn ex en ik voelde de vlinders weer (heel maf). Dit hield bijna de hele dag aan. Ik kon hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik dacht nog heel even zal ik m een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat? Nee, dit leek me niet slim en niet eerlijk naar mijn man toe.
Wat gebeurde er? Een paar uur later kreeg ik van HEM een appje!!! Ik verstijfde toen ik het berichtje zag, mijn hart bonkte in mijn keel. Hoe kan dit??? Jaren geen contact hebben en geen gevoelens voor hem (denk ik) en dan droom ik over hem en prompt krijg ik een bericht van hem!!!
De inhoud van het berichtje was: hoe gaat het met je? ik dacht aan je, vandaar dit appje. Ik hoop dat het goed gaat met je (iets in die trant). Ik heb beleefd geantwoord dat het goed gaat en dat ik hoop dat het met hem ook goed gaat. Hij zei daarop dat hij het wel leuk zou vinden als ik m een keer belde. Hierop heb ik niet geantwoord.
Mijn vraag aan jullie is: wie heeft dit wel eens meegemaakt en wie heeft hier een verklaring voor? is dit wel te verklaren of is dit gewoon stom toeval?
Goetjes,
Fatifleur
vrijdag 10 november 2017 om 23:10
vrijdag 10 november 2017 om 23:12
vrijdag 10 november 2017 om 23:13
Fatifleur schreef: ↑10-11-2017 23:12ik had zijn telefoonnummer niet meer in mijn huidige telefoon, dus ik realiseerde me dat al zou ik het willen hem niet eens kunnen appen. mijn oude tel is gecrasht en daar kan ik niet meer bij.
Hij heeft mijn nummer kennelijk wel en ik herkende het aan zijn profielfoto (waar hij op staat).
vrijdag 10 november 2017 om 23:16
Helder. Tja, wss heeft hij in je onderbewustzijn toch nog een speciale plek.Fatifleur schreef: ↑10-11-2017 23:12ik had zijn telefoonnummer niet meer in mijn huidige telefoon, dus ik realiseerde me dat al zou ik het willen hem niet eens kunnen appen. mijn oude tel is gecrasht en daar kan ik niet meer bij.
Hij heeft mijn nummer kennelijk wel en ik herkende het aan zijn profielfoto (waar hij op staat).
Het kan ook zijn dat je iets mist in je huidige relatie en mede daardoor je ex boven komt drijven. Vaak gaat het dan om de leuke dingen die je met hem had en je nu mss wat minder hebt.
Het lijkt me wel verwarrend voor je.
vrijdag 10 november 2017 om 23:43
Vrij normaal hoor.
Ik droom ook nog wel eens over ex. Vaak is het zo dat als je op maandag nacht over diegene droomt je er dus een beetje (onbewust) mee bezig bent de dag erna en voor dat je het weet heb je weer een droom met ex erin.
Nou en, het is maar een droom.
Gewoon stom toeval.
En zo raar is het niet dat hij of jij elkaars nummer hebt. Ik heb mijn eerste ex ook nog op FB / Elkaars nummer en 1 of 2x in het jaar appen we een keer of bellen we een keer.
Mijn 2e ex zijn nummer heb ik ook nog maar die zal ik nimmer gebruiken haha
Ik droom ook nog wel eens over ex. Vaak is het zo dat als je op maandag nacht over diegene droomt je er dus een beetje (onbewust) mee bezig bent de dag erna en voor dat je het weet heb je weer een droom met ex erin.
Nou en, het is maar een droom.
Gewoon stom toeval.
En zo raar is het niet dat hij of jij elkaars nummer hebt. Ik heb mijn eerste ex ook nog op FB / Elkaars nummer en 1 of 2x in het jaar appen we een keer of bellen we een keer.
Mijn 2e ex zijn nummer heb ik ook nog maar die zal ik nimmer gebruiken haha
zaterdag 11 november 2017 om 00:04
Dank voor jullie berichten.
Ja stom toeval inderdaad. Dacht ik eigenlijk ook. Over je ex dromen heb ik begrepen dat het niet uitzonderlijk is, maar dat hij na al die tijd uitgerekend op díe dag een bericht stuurt vond ik wel bizar. Maar kan alsnog toeval zijn.
@aatjuhh123 ik denk wel dat je gelijk hebt wat betreft "in mijn onderbewuste ermee bezig zijn". Ik vraag me wel eens af hoe het met hem gaat. Denk dat dat normaal is als je zoveel met elkaar gedeeld hebt. Op die manier ben ik er af en toe wel eens mee bezig.
Maar waar die vlinders vandaan komen...Snap ik niet.
Ja stom toeval inderdaad. Dacht ik eigenlijk ook. Over je ex dromen heb ik begrepen dat het niet uitzonderlijk is, maar dat hij na al die tijd uitgerekend op díe dag een bericht stuurt vond ik wel bizar. Maar kan alsnog toeval zijn.
@aatjuhh123 ik denk wel dat je gelijk hebt wat betreft "in mijn onderbewuste ermee bezig zijn". Ik vraag me wel eens af hoe het met hem gaat. Denk dat dat normaal is als je zoveel met elkaar gedeeld hebt. Op die manier ben ik er af en toe wel eens mee bezig.
Maar waar die vlinders vandaan komen...Snap ik niet.
zaterdag 11 november 2017 om 05:43
Je hebt lang een relatie met hem gehad en je bent misschien wel meer verliefd op hem geweest dan op je huidige man. Dan zijn er in je hoofd nog heel veel draadjes, herinneringen die onverwerkt zijn en waarschijnlijk vergelijk je de huidige situatie met je vorige man. Ik fantaseer in mijn droom ook wel eens over wat er gebeurt zou zijn als ik andere keuzes had gemaakt. Dromen is is redelijk veilig. Het is volgens mij ook mogelijk dat als je heel veel aan iemand denkt deze persoon dat voelt. Met bellen heb ik dat vaak dan wil ik iemand bellen en dat belt die persoon al. Ik denk dat je het gevoel niet moet onderdrukken en hem uitnodigen bij je thuis met je man er bij. Geen stiekem gedoe of een keer bezoeken met zijn partner erbij.
Saai maar spannend
zaterdag 11 november 2017 om 06:21
Ik heb ook nog telefoonnummers van mijn ex. Te lui om te verwijderen denk ik of gewoon niet meer aan gedacht haha
zaterdag 11 november 2017 om 08:03
Uiteraard waren onvoldoende beanrwoorde liefdes allemaal stomme lamlullen en keur ik ze nooit meer één gedachte waardig. Als ik er een tegenkom dan ben ik te onverschillig om goed te kijken.
Hij heeft je wél versmaad hè. Concentreer je op het gevoel dat jij, fantastisch persoontje dat je bent, te min bent bevonden door deze man om mee om te gaan. V-o-e-l dat en je wil hem niet meer.
Hij heeft je wél versmaad hè. Concentreer je op het gevoel dat jij, fantastisch persoontje dat je bent, te min bent bevonden door deze man om mee om te gaan. V-o-e-l dat en je wil hem niet meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 11 november 2017 om 10:12
@ bagagewagen dank je voor je reactie. Het klopt wel dat de relatie met mijn ex roerige was, heftiger, in de pieken en in de zalen. Mijn relatie met mijn man is liefdevol maar een stuk rustiger.
Maar verliefde?.... weet ik niet. Het was een ander soort verliefdheid.
En over het feit dat als je veel aan iemand denkt die persoon het voelt....daar geloof ik ook wel een beetje in. Soort energie op afstand die je met elkaar deelt? Vaag? Zweverig? Misschien maar het zou wel kunnen toch?
@retrostar dank je wel voor je reactie en advies.
ik kan daar wel wat mee.
Maar verliefde?.... weet ik niet. Het was een ander soort verliefdheid.
En over het feit dat als je veel aan iemand denkt die persoon het voelt....daar geloof ik ook wel een beetje in. Soort energie op afstand die je met elkaar deelt? Vaag? Zweverig? Misschien maar het zou wel kunnen toch?
@retrostar dank je wel voor je reactie en advies.