Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Dag
twilight84 schreef:
10-11-2017 19:14
Hier wordt het ook een bankhangavond in mijn eentje.
Misschien toch nog fles cola en chips optrekken. Of heel verstandig water en worteltjes. .... nog maar even bekijken. ...

Vandaag IUI 3 gehad. Duimen jullie weer mee! ! Weer 2 afwachten! !
Mijn duimen gaan voor je!

Ik moest vandaag voor mijn werk voor een vergadering naar Haarlem, ik ging met de trein en dan een eindje lopen door de binnenstad. Kwam ik langs een winkeltje met grappige jasjes. Ik kon het niet laten, na de vergadering ben ik weer langs dat winkeltje gelopen en heb een jasje gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ja hè, Hawel. Sleur is zo’n negatief woord terwijl het heel positief kan zijn. De soep was echt heerlijk. Pompoensoep is mijn lievelingssoep. :heart:

Oh Twilight, wat spannend! Ik ga zeker duimen!
Dag meisjes, hier ben ik weer even.
Heb een paar volle dagen achter de rug. Veel buiten geweest en ik ben in een boek begonnen dat al een jaar op me lag te wachten, dus ik ben volop in de weer.

Verder heb ik niets te roepen.

Zwaai wel even terug naar Prada. :hello:
En ik meld me eventjes bij Herfst. :rose:

Fijne avond. :)
twilight84 schreef:
10-11-2017 19:14
Hier wordt het ook een bankhangavond in mijn eentje.
Misschien toch nog fles cola en chips optrekken. Of heel verstandig water en worteltjes. .... nog maar even bekijken. ...

Vandaag IUI 3 gehad. Duimen jullie weer mee! ! Weer 2 afwachten! !
Uiteraard draaien de duimen weer op volle toeren. Heel veel succes lieverd :lips:
Leuk Hal, spullen voor je nieuwe huis verzamelen.
Cateau, leuk dat je even terugzwaait, doe je van het weekend rustig aan? Kun je wel gebruiken na een paar drukke dagen. Welk boek ben je aan het lezen?

Hier ook een rustige avond. Ik heb water en ik nam net een paar zoute stengels (die ouderwetse) maar die liggen als een blok op mijn maag.
Prada, morgen is het boodschappendag, dus veel te doen.

Het boek dat ik aan het lezen ben is de kracht van de ongebonden vrouw, van Clarissa Pinkola Estés. Heb het er erg mee naar mijn zin. Een echt vrouwenboek. :)
Cateautje schreef:
11-11-2017 00:03
Prada, morgen is het boodschappendag, dus veel te doen.

Het boek dat ik aan het lezen ben is de kracht van de ongebonden vrouw, van Clarissa Pinkola Estés. Heb het er erg mee naar mijn zin. Een echt vrouwenboek. :)
Heb het even opgezocht, heeft goede recensies. Ik heb nog een tiental boeken die ik moet/wil lezen en gisteren heb ik bij een vriend weer een jaargang van de Volkskrant magazine opgehaald. Terwijl ik die van vorig jaar nog geen eens uit heb. Dus aan leesvoer geen gebrek. En ik heb nog een lijstje met boeken die ik aan wil schaffen. Ik heb wel een e-reader maar die ligt al jaren in de kast. Ik moet een boek gewoon hebben. Punt.
prada schreef:
11-11-2017 00:11
Heb het even opgezocht, heeft goede recensies. Ik heb nog een tiental boeken die ik moet/wil lezen en gisteren heb ik bij een vriend weer een jaargang van de Volkskrant magazine opgehaald. Terwijl ik die van vorig jaar nog geen eens uit heb. Dus aan leesvoer geen gebrek. En ik heb nog een lijstje met boeken die ik aan wil schaffen. Ik heb wel een e-reader maar die ligt al jaren in de kast. Ik moet een boek gewoon hebben. Punt.
Lezen houdt de geest gezond en jij hebt nog genoeg te lezen om oud mee te worden, dus dat zit wel goed. :proud:

Je hebt gelijk hoor Praad, er gaat niets boven een echt boek, van echt boekenpapier, dat zo lekker ruikt. Ik moet niets van Ereaders hebben.
Cateautje schreef:
11-11-2017 00:46
Lezen houdt de geest gezond en jij hebt nog genoeg te lezen om oud mee te worden, dus dat zit wel goed. :proud:

Je hebt gelijk hoor Praad, er gaat niets boven een echt boek, van echt boekenpapier, dat zo lekker ruikt. Ik moet niets van Ereaders hebben.

Ha Cateau daar ben je weer :-).
Ik heb wel een ereader maar die gebruik ik alleen als we op vakantie gaan, dat scheelt bagage,
Thuis lees ik ook veel liever gewone boeken.
Helemaal gelijk hoor over 'echte' boeken. Die ruiken inderdaad zo lekker naar boek, naar lezen, naar nieuwe werelden, nieuwe inzichten.
Al laat ik me soms voorlezen via de app van de leesbibliotheek. Mea Culpa.

Oogonderzoek laten doen en de optrometriste kon me al vertellen dat zij geen rare dingen zag, behalve iets wat er al eerder zat. Mooie foto's; net onbekende planeten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik ben aan het inpakken, al heb ik nu pauze... Kasten zijn leeg, worden morgen uit elkaar gehaald, keukenspullen zijn bijna allemaal ingepakt op hoognodige na..
En ik barst van de koppijn en ben ongesteld geworden, komt allemaal heerlijk uit...
Achja.
herfstappeltaart schreef:
11-11-2017 11:16
Ha Cateau daar ben je weer :-).
Ik heb wel een ereader maar die gebruik ik alleen als we op vakantie gaan, dat scheelt bagage,
Thuis lees ik ook veel liever gewone boeken.
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je geen stapel boeken meeneemt in het vliegtuig, kost nog een berg ook.
Gelukt met de boodschappen Cateau? Kun je nu lekker kneuteren de rest van het weekend?
Hier is het een feestdag "wapenstilstand" dus alles is dicht. Maar ik heb toch niets nodig en mocht dat wel zo zijn, NL is dichtbij.
prada schreef:
11-11-2017 15:00
Gelukt met de boodschappen Cateau? Kun je nu lekker kneuteren de rest van het weekend?
Hier is het een feestdag "wapenstilstand" dus alles is dicht. Maar ik heb toch niets nodig en mocht dat wel zo zijn, NL is dichtbij.
Nee, het is niet gelukt. Ik ben op de bank in slaap gevallen en werd te laat wakker om naar buiten te gaan. Moet nu wachten op een pakketje. Misschien dat ik morgen ga of anders maandag, het is geen drama, nog wel eten in huis.
Cateautje schreef:
11-11-2017 15:21
Nee, het is niet gelukt. Ik ben op de bank in slaap gevallen en werd te laat wakker om naar buiten te gaan. Moet nu wachten op een pakketje. Misschien dat ik morgen ga of anders maandag, het is geen drama, nog wel eten in huis.
Ach, als je genoeg eten in huis hebt is er geen man overboord.
Hawelry schreef:
11-11-2017 12:44
Ik ben aan het inpakken, al heb ik nu pauze... Kasten zijn leeg, worden morgen uit elkaar gehaald, keukenspullen zijn bijna allemaal ingepakt op hoognodige na..
En ik barst van de koppijn en ben ongesteld geworden, komt allemaal heerlijk uit...
Achja.
Succes Hal, balen dat je nu net je maandstonden hebt.
Nu al net de eerste Sint Maartenkids aan de deur gehad! Supervroeg.
Marktplaats werkt mee vandaag bank, wasmachine en een zwaardenset (iets uit single tijd man wat hij niet meer wilde) verkocht. Meeste wordt aankomende week opgehaald op zwaardenset na, die is vanochtend al opgehaald.
:)
Weg is weg. Scheelt ons weer tillen.
Wordt er bij jullie Sint Maarten gevierd? Het is hier nog verdacht rustig, er is nog niemand aan de deur geweest. Ik vind Sint Maarten altijd wel leuk, dus ik hoop dat er nog kindjes komen.
Hier wordt alleen sint Mohammed gevierd.
Cateautje schreef:
11-11-2017 18:24
Hier wordt alleen sint Mohammed gevierd.
Kindjes aan de deur waren ook moslims, maar feest is feest...en kom maar door met het snoep. Gelijk hebben ze.
Annapicobella schreef:
11-11-2017 18:26
Kindjes aan de deur waren ook moslims, maar feest is feest...en kom maar door met het snoep. Gelijk hebben ze.
Hier wordt het niet gevierd, dus geen kinderen aan de deur, helaas, want ik hou van kinderen en prop ze graag vol met lekkers.
Cateautje schreef:
11-11-2017 18:42
Hier wordt het niet gevierd, dus geen kinderen aan de deur, helaas, want ik hou van kinderen en prop ze graag vol met lekkers.
Jammer. Ja...leuk is dat he...maar hier is het ook nog niet echt superdruk. Ook rotweer zoals meestal op 11 november.
Nog nooit zoveel kinderen aan de deur gehad! Het hielp toen ik het licht in de keuken aan deed. Het licht in de gang stond wel aan, maar dat was vanaf buiten niet zo goed te zien. De stand staat nu op 27, maar het is nu erg rustig dus veel verwacht ik er niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven