Vleugeltjesoverdracht
woensdag 18 februari 2009 om 20:40
Beste forummers,
Na precies 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een setje vleugels, geef ik mijn angelvleugels door aan een nieuwe Vief 4. Mochten jullie aan de hand van schrijfstijl o.i.d. denken dat ik nu ineens twee persoonlijkheden heb, dat klopt. De nieuwe angel en ik delen tot 1 maart mijn account. Na 1 maart zal de nieuwe angel het stokje volledig van mij overnemen. Ik stort me dan weer helemaal op het forummen (en oh ja, mijn nieuwe baan en mijn gezin enzo…)
Ik wens de nieuwe 4 heel veel succes .
Grtz,
Viva angel 4 / Meave
Na precies 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een setje vleugels, geef ik mijn angelvleugels door aan een nieuwe Vief 4. Mochten jullie aan de hand van schrijfstijl o.i.d. denken dat ik nu ineens twee persoonlijkheden heb, dat klopt. De nieuwe angel en ik delen tot 1 maart mijn account. Na 1 maart zal de nieuwe angel het stokje volledig van mij overnemen. Ik stort me dan weer helemaal op het forummen (en oh ja, mijn nieuwe baan en mijn gezin enzo…)
Ik wens de nieuwe 4 heel veel succes .
Grtz,
Viva angel 4 / Meave
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 19 februari 2009 om 13:00
donderdag 19 februari 2009 om 13:25
quote:Toet schreef op 19 februari 2009 @ 13:00:
[...]
Wauw. Ik word eindelijk eens genoemd in een topic. Nooit, nog nooit kwam ik mezelf tegen in een topic waarin mensen genoemd werden. Om wat dan ook.
Een gedenkwaardige dag Hihi. Dat had ik ook al, maar durfde het eigenlijk niet te zeggen omdat het me zo knullig leek... Erg he?
[...]
Wauw. Ik word eindelijk eens genoemd in een topic. Nooit, nog nooit kwam ik mezelf tegen in een topic waarin mensen genoemd werden. Om wat dan ook.
Een gedenkwaardige dag Hihi. Dat had ik ook al, maar durfde het eigenlijk niet te zeggen omdat het me zo knullig leek... Erg he?

donderdag 19 februari 2009 om 22:43
Wow Meave, 4 jaar engel geweest, wat een prestatie! Dat is even lang als ik op het forum actief ben, dus voor mij was deze angel 4 een van de vaste waarden van het forum.
Enfin, goed gedaan en van harte gefeliciteerd met je herwonnen vrije tijd!
(overigens heb ik je naam in mijn hoofd altijd uitgesproken als Meejaave, in de veronderstelling dat die klinkeromwisseling intentioneel was
.)
Enfin, goed gedaan en van harte gefeliciteerd met je herwonnen vrije tijd!
(overigens heb ik je naam in mijn hoofd altijd uitgesproken als Meejaave, in de veronderstelling dat die klinkeromwisseling intentioneel was

vrijdag 20 februari 2009 om 21:08
quote:meave schreef op 19 februari 2009 @ 19:54:
Dag lieve Meef, je was een leuke t...???
Nee toch?
Bedankt voor het modderen meef
Je was een geweldige engelt**f
Ik had zou willen dat je het nog even bleef
Maar ik snap dat je de taak nu aan een ander geef (t)
Ik zou ook willen zeggen,ik vind je heel lief.
Maar dat kan niet want rijmt niet op meef,
En het is nu eenmaal geen mief.
De nieuwe engel is vast ook heel fijn
Veel succes AbsoluteEinstein!!
(f)
Dag lieve Meef, je was een leuke t...???
Nee toch?
Bedankt voor het modderen meef
Je was een geweldige engelt**f
Ik had zou willen dat je het nog even bleef
Maar ik snap dat je de taak nu aan een ander geef (t)
Ik zou ook willen zeggen,ik vind je heel lief.
Maar dat kan niet want rijmt niet op meef,
En het is nu eenmaal geen mief.
De nieuwe engel is vast ook heel fijn
Veel succes AbsoluteEinstein!!
(f)
zondag 22 februari 2009 om 20:22
Elke keer dat ik over dit topic heenscroll bedenk ik me dat ik daar ook nog op wil reageren, maar dan heb ik al weinig tijd.. Hoe je dan idd. naast alles wat je doet ook nog zo lang engeltje bent geweest, ik vind het knap hoor. Maar leuk dat je nu dus wat meer Meavetijd hebt, kun je nog eens Vrolijk komen binnenvallen
maandag 23 februari 2009 om 16:23