Alweer wakker

19-09-2017 04:17 283 berichten
Nog meer mensen wakker?

35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar :sheep:

Nog meer wakkeren hier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ja daar hoop(te) ik ook op, maar tot nu toe wordt er helaas nog gehuild in bed ipv geslapen... :facepalm:
Ik ben ook wakker. Heb wel 6 uur achter elkaar geslapen dus dat is niet slecht. Alleen ik word af en toe gek van de jeuk :cry:
Zijn er meer die hier last van hebben? Zinkzalf helpt niet (genoeg), tips voor iets anders?
Naar de huisarts of verloskundige gaan met je jeuk.

Hier begin ik last van heupen te krijgen, werd er wakker van vannacht en uur wakker gelegen. Zware ochtend zo.
Moet je ook werken foodb?

Een goede fysiotherapeut kan wel helpen. Ik hou mijn bekkenklachten er aardig onder nu daardoor terwijl ik in mijn vorige zwangerschap niet meer zonder een helpend handje van de bank of uit bed kon komen rond deze termijn.
Of heb je al therapie?
Het enige wat mij hielp tegen jeuk was koelen. Verder kon ik er niks mee.. Waar heb je de jeuk? Belangrijk dat je dit aan geeft bij de verloskundige of gynaecoloog, kan cholestase zijn en dat moet in de gaten gehouden worden.

Zere heupen had ik ook vaak last van,heb je verkeerd gelegen? Succes vandaag, hoop dat het afzwakt
Ik heb het al een dag of drie. Ook voor de zwangerschap had ik regelmatig rugklachten en heupklachten, maar het ging al een lange tijd goed. Bel vanmiddag de fysiotherapeut maar.
cookie84 schreef:
13-11-2017 07:51
Het enige wat mij hielp tegen jeuk was koelen. Verder kon ik er niks mee.. Waar heb je de jeuk? Belangrijk dat je dit aan geeft bij de verloskundige of gynaecoloog, kan cholestase zijn en dat moet in de gaten gehouden worden.
Dank je cookie. Koelen ga ik proberen. Ik heb jeuk op mijn enkels, schenen en mijn onderrug :facepalm: Las pas gisteren dat dat ook een zwangerschapskwaal kan zijn.
Ik zal het inderdaad melden bij de vk!

Is het bij jou meteen overgegaan na de bevalling?

En een :hug: voor jou, las dat jullie het zwaar hebben.
anoniem_318765 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 15:27
9.71% gewijzigd
Vervelend food. Ik zou wel een bekkenbodemfysio bellen dan als ik jou was.

En jeuk is erg vervelend idd. Evt mentholgel, carmiggelt? Ik weet niet hoe ver je zwanger bent en waar je precies jeuk hebt? Let er idd wel op dat het geen cholestase is.
happyapple schreef:
13-11-2017 15:25
En jeuk is erg vervelend idd. Evt mentholgel, carmiggelt? Ik weet niet hoe ver je zwanger bent en waar je precies jeuk hebt? Let er idd wel op dat het geen cholestase is.
Crosspost :)
Dankjewel voor de tip! Mentholgel bijt nu erg, moet eerst de huid weer wat rustiger worden.
Ben ruim 27 weken en heb er nu zo’n 2 weken last van.
CarmiggelT schreef:
13-11-2017 15:30
Crosspost :)
Dankjewel voor de tip! Mentholgel bijt nu erg, moet eerst de huid weer wat rustiger worden.
Ben ruim 27 weken en heb er nu zo’n 2 weken last van.
Haha ja blijkbaar. Sorry ;-D
Vervelend dat mentholgel nu bijt. Ik had in het begin van mijn zwangerschap jeukende benen en toen hielp het wel (een beetje dan toch). Gelukkig was het ook ineens weer over na ik geloof 1 of 2 weken. Heb je je vk of huisarts er al wel over gebeld?
happyapple schreef:
13-11-2017 16:23
Haha ja blijkbaar. Sorry ;-D
Vervelend dat mentholgel nu bijt. Ik had in het begin van mijn zwangerschap jeukende benen en toen hielp het wel (een beetje dan toch). Gelukkig was het ook ineens weer over na ik geloof 1 of 2 weken. Heb je je vk of huisarts er al wel over gebeld?
Nee nog niet gedaan, ik wist niet dat dat nodig was. Maar ik zal het melden bij de verloskundige!
CarmiggelT schreef:
13-11-2017 15:24
Dank je cookie. Koelen ga ik proberen. Ik heb jeuk op mijn enkels, schenen en mijn onderrug :facepalm: Las pas gisteren dat dat ook een zwangerschapskwaal kan zijn.
Ik zal het inderdaad melden bij de vk!

Is het bij jou meteen overgegaan na de bevalling?

En een :hug: voor jou, las dat jullie het zwaar hebben.
Jeuk is een zwangerschapskwaal idd, kan onschuldig zijn maar ook die cholesstase zijn. Ik heb het de hele zwangerschap gehad, was onschuldig gelukkig. In geval van cholestase word regelmatig bloed geprikt en met 37wk bevallen. (Tenminste bij mijn gynaecoloog)
Jeuk, en alle andere kwaaltjes, waren over zodra ik bevallen was!

En dank je! Ja zijn even pittige tijden.
Hier wakker geworden om 3.15 om te plassen en sindsdien aanhoudend harde buiken en buikpijntjes. Maar geen echte weeën - denk ik... Tenminste niet van wat ik me herinner van baby nummer 1.

Ben bijna 40 wkn.

Iemand een idee?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Toen mijn weeën begonnen deed ik ze ook niet af als echte weeën.. Na een uur barste het los en zat ik heel snel in n weeënstorm.
Slijmprop en vruchtwater nog intact?

Ben benieuwd, hoop voor je dat het niet lang meer duurt. Ga je voor een thuis of zkhuisbevalling?
EvyBlissy schreef:
16-11-2017 11:53
Hier wakker geworden om 3.15 om te plassen en sindsdien aanhoudend harde buiken en buikpijntjes. Maar geen echte weeën - denk ik... Tenminste niet van wat ik me herinner van baby nummer 1.

Ben bijna 40 wkn.

Iemand een idee?
Bij mij heeft dat een paar dagen aangehouden voordat de bevalling echt begon. Maar de ontsluiting ging daarna wel heel snel dus het was wel nuttig geweest denk ik :)

En dat was de eerste, hoor wel veel dat de ontsluiting bij de tweede nog sneller gaat.
Ja verloskundige zegt dat voorweeën zijn inderdaad. Kan inderdaad nog dágen duren.

Net zowaar lekker nog een uur kunnen slapen da’s fijn.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik wilde ook voorweeen roepen idd. Fijn dat je nog wat geslapen hebt net. (Ik ook ;-D)
Voorweeën..? Niks dr van. Ligt nu een pasgeboren babietje naast me te slapen. :heart:

Naweeën zijn wel echt killing trouwens.
Gefeliciteerd evyblissy!!
Gefeliciteerd Evyblissy! Ik ben nu 38+2 en ook sinds 3.15 wakker met harde buiken en buikpijnen... zal het?? Durf er niet op te hopen haha! Wanneer kwam het moment dat je wist 'dit is het'?

Hebben jullie trouwens ook zo'n honger als je dan wakker wordt 's nachts? Net al een kom yoghurt en pure chocola weggewerkt...
Ik kreeg tegen eind van de middag weeen die steeds vervelender werden. En ik werd ook heel onrustig, dat herkende ik van eerste bwvalling.
Evy van harte gefeliciteerd met je kleine!! :cheer2:
Succes met de naweeën, idd killing! Heeft bij mij paar dagen geduurd.

Geniet maar lekker! Voel je je goed verder?
(Ik zie nu dat ik hopeloos achterloop)

Van harte gefeliciteerd nog voor Hiesje, kashri en nu ook voor evyblissy!

:cheer2:
Evy gefeliciteerd! Fijn dat je baby er is! :cheer2:

Song ik ga er ook iedere nacht uit om iets te eten, anders kan ik niet meer slapen. Na de vorige bevalling was die honger s nachts meteen verdwenen weet ik nog, net als veel andere zwangerschapskwaaltjes. :)

Hier een slechte nacht. Ben afwisselend wakker door dochter en man. Geen idee waar dochter last van heeft, gewoon niet moe ofzo. Man sliep onrustig en moest er halverwege de nacht uit voor werk.
Ik wilde juist zo veel gaan doen op mijn vrije dag vandaag en nu weet ik dat ik brak ben en weinig energie heb. Balen.
songforyourheart schreef:
17-11-2017 04:21

Hebben jullie trouwens ook zo'n honger als je dan wakker wordt 's nachts? Net al een kom yoghurt en pure chocola weggewerkt...

Had ik ook last van, at het liefst perzikkwark..
Nadeel, na m'n bevalling heb ik nog soms trek s'nachts..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven