Militair als partner?

30-11-2006 19:23 1944 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.

Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Kraaienpootje
Wat bracht jou hier?
lemoos2 schreef:
13-11-2017 17:21
We vragen om dit shittopic te sluiten zonder gewist te worden wegens off-topic
Hahaha dat zou inderdaad ook wat zijn! Zit je hier vast, krijg je ook nog een straf of ban voor off-topic :rofl:
Ik ben gewist maar zou met geen mogelijkheid in mijn inbox kunnen kijken :-D
lemoos2 schreef:
13-11-2017 17:22
Wat bracht jou hier?
De technische forum mensen van Viva ;-)
Ik klikte per ongeluk op dit 'actieve' topic
Hmm de eerste keer klikte ik er ook zelf op ja... En toen mocht ik niet meer gaan...
Doet me hieraan denken:
https://www.youtube.com/watch?v=lHje9w7Ev4U

You can check out any time you like,
But you can never leave!'
Ik schrijf mee, zit hier ook vast. Ik dacht dat ik was ontsnapt aan de laatste bug van Viva, maar nee.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
HELP!
Kraist, ik ben er weer.
IK WIL HIER WEG. :flag: HELP!
Beetje jammer dat de TO er weer eens niet is.
:rofl:
MoirenPhae schreef:
13-11-2017 18:02
Beetje jammer dat de TO er weer eens niet is.
Is er iemand die op het Moderator topic kan kijken/lezem om te zien of ze bezig zijn om ons hier weg te halen??

Tot dan ga ik wel naar het nieuwe forum :byee:
Ik had er al die tijd geen last van en nu kom ik hier ineens zowel op pc als telefoon. Zucht.
Kraaienpootje schreef:
13-11-2017 18:21
Is er iemand die op het Moderator topic kan kijken/lezem om te zien of ze bezig zijn om ons hier weg te halen??

Tuurlijk zijn ze bezig. Zoals ze altijd bezig zijn om dit waardeloze forum te verbeteren. Je merkt er niks van, maar ze zijn er in elk geval mee bezig.
Tjezus, wat vals
Kraaienpootje schreef:
13-11-2017 18:21

Koekies verwijderen kan helpen.

De ‘TD’ is er ‘mee bezig’.
MevrouwJack schreef:
13-11-2017 18:36
Tuurlijk zijn ze bezig. Zoals ze altijd bezig zijn om dit waardeloze forum te verbeteren. Je merkt er niks van, maar ze zijn er in elk geval mee bezig.
Het is een vorm van dagbesteding denk ik.
Als je zo'n bug in een dag niet hebt opgelost en je hebt ook niks aan symptoombestrijding gedaan, dan zou ik een loopbaancoach adviseren. Dit kan dan niet je roeping zijn.

In bovenstaande zit geen enkele sarcastische ondertoon.
(6) (6) (6) (6) ik wilde een topic over zorgverzekeraar openen. Dan de vraag hier maar iemand tips voor een goeie dekking? Ik heb een nieuwe kroon nodig al 600 euro en ik zal niet medisch worden geaccepteerd voor een hoge dekking. Heb standaard al 300 euro per jaar aan tandarts kosten.
hartjeJynx schreef:
13-11-2017 17:21
Er wordt schijnbaar wel meegelezen door de mods.
Zou fijn zijn als ze ons er dan ook even uit laten...
Ja of even reageren
Met uitloggen en opnieuw inloggen kwam het hier goed.
Groundhog day
als iemand een link van het mod topic plaatst kunnen we niet via de weg er dan komen en ze gaan stalken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven