Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?

maandag 13 november 2017 om 17:43
Doet me hieraan denken:
https://www.youtube.com/watch?v=lHje9w7Ev4U
You can check out any time you like,
But you can never leave!'
https://www.youtube.com/watch?v=lHje9w7Ev4U
You can check out any time you like,
But you can never leave!'

maandag 13 november 2017 om 18:19

maandag 13 november 2017 om 18:36
Tuurlijk zijn ze bezig. Zoals ze altijd bezig zijn om dit waardeloze forum te verbeteren. Je merkt er niks van, maar ze zijn er in elk geval mee bezig.Kraaienpootje schreef: ↑13-11-2017 18:21Is er iemand die op het Moderator topic kan kijken/lezem om te zien of ze bezig zijn om ons hier weg te halen??
Tot dan ga ik wel naar het nieuwe forum![]()
Tjezus, wat vals

maandag 13 november 2017 om 18:37
Koekies verwijderen kan helpen.Kraaienpootje schreef: ↑13-11-2017 18:21Is er iemand die op het Moderator topic kan kijken/lezem om te zien of ze bezig zijn om ons hier weg te halen??
Tot dan ga ik wel naar het nieuwe forum![]()
De ‘TD’ is er ‘mee bezig’.

maandag 13 november 2017 om 18:38
Het is een vorm van dagbesteding denk ik.MevrouwJack schreef: ↑13-11-2017 18:36Tuurlijk zijn ze bezig. Zoals ze altijd bezig zijn om dit waardeloze forum te verbeteren. Je merkt er niks van, maar ze zijn er in elk geval mee bezig.

maandag 13 november 2017 om 18:47

maandag 13 november 2017 om 18:49
Ja of even reagerenhartjeJynx schreef: ↑13-11-2017 17:21Er wordt schijnbaar wel meegelezen door de mods.
Zou fijn zijn als ze ons er dan ook even uit laten...