Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?

maandag 13 november 2017 om 22:23
Dat valt reuze meeDymphnatam schreef: ↑13-11-2017 21:57Ik krijg ondertussen de indruk dat het leven met een militair nogal beperkend en ééntonig is...

Geen bijzonderheden

maandag 13 november 2017 om 23:20
valentinamaria schreef: ↑13-11-2017 23:10onder druk van dit topic ga ik maar aan een marinier beginnen.
doen die echt alles samen met hun buddy?

maandag 13 november 2017 om 23:26
Vooral als partner van een militair, terwijl je jezelf niet bewust was daar je partner militair was. Ik keek vanavond toch met andere ogen naar mijn tennis partner. Tot nu toe dacht ik dat hij een saaie kantoorbaan had, maar het lijkt erop dat deze Twilight Zone me duidelijk wil maken dat ik partner ben van een militair.Dymphnatam schreef: ↑13-11-2017 21:57Ik krijg ondertussen de indruk dat het leven met een militair nogal beperkend en ééntonig is...
Ingewikkeld hoor.

maandag 13 november 2017 om 23:35
Waar laat je ze slapen?valentinamaria schreef: ↑13-11-2017 23:33Ja, ik ben nogal weekhartig. Maar het is ook zo schattig, die gespierde setjes.

maandag 13 november 2017 om 23:40
Zo ver ben ik nog niet, maar ik denk dat ze terug moeten naar de kazerne. Of ik ga mee naar de kazerne,geef ze wat aandacht, en vertrek weer.
[/quote]
Dan moet je wel klaar met ze zijn voor de avondklok ingaat.