Hoe los ik dit op?..

13-11-2017 21:13 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke vrouw leren kennen via een app we wonen blijkbaar vlakbij elkaar en we hebben veel gepraat op een gegeven moment werd er heel laat gereageerd wat natuurlijk niet fijn was en toen was t weer goed maar... de volgende dag loop ik even een ommetje richting een park en loop ik met stom toeval langs haar huis... waar op ik een bericht kreeg was jij dat en ik reageerde en sinds dien niks meer gehoord.. hoe los ik dit op? :,( ik heb haar Facebook etc maar wil niet dat ik over kom als stalker heeeeellllpppp Mvg Joost
Hommeltjes ja zoiets haha nou dat nog niet hoor maar als je tips hebt graag 😁
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:45
Groen, maar dat is gezichtsbedrog, eigenlijk is het eerder blauw en dan van die rozige spikkels erdoorheen. Als je dat opeet, dan voel je je niet echt beter.

Dus eigenlijk is de vraag: hoe los ik op?
Hoe los ik dit op en dat we weer verder kunnen
(Overigens denk ik dat het de Viva-app was en zij nu al een halve dag in het militairen-forum vast zit)
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:46
Zoiets als Tinder? Dan is ze misschien teleurgesteld dat je niet binnen bent gekomen voor een rondje rampetampen.
Hee hallo, we dachten het allemaal maar wat is nou de noodzaak om het TO ook mede te delen?
Heeeellllluuuupppp
Het was in ieder geval geen opleiding Reddingswerker, zo veel mag duidelijk zijn.

Joost, begeef je eens terstond uit die slachtofferrol en pak de controle terug!
Dymphnatam schreef:
13-11-2017 21:48
Dus eigenlijk is de vraag: hoe los ik op?
Precies, dat is toch veel belangrijker dan al die onzin over liefde enzo.
Joostw schreef:
13-11-2017 21:37
Aragog dat wist ik ook inderdaad niet maar zei herkende mij en stuurde mij een bericht en vroeg of ik het was en ik vroeg ook waar ze me had gezien en toen niks meer gehoord..
Maar gisteren reageerde ze toch al zo laat? Dus misschien vandaag ook? Ik zou me niet zo druk maken hoor;)
_Amand schreef:
13-11-2017 21:50
Hee hallo, we dachten het allemaal maar wat is nou de noodzaak om het TO ook mede te delen?
Ja, dat was nodig. Tsssk.
Die jongen moet gewoon even een zetje hebben, zodat ie niet zo verlegen doet.
Hommeltjes haha :$ maar moet ik haar een bericht sturen via fb of moet ik t voorlopig laten rusten..?
Dat deed ik toch ook.
Ik denk dat ze militair is. Ga voor de gein even op het topic kijken wat daar over gaat.
Jezus dramkont.
LAAT
HAAR
MET
RUST
Hoe oud ben jij? 14?
Joostw schreef:
13-11-2017 21:56
Hommeltjes haha :$ maar moet ik haar een bericht sturen via fb of moet ik t voorlopig laten rusten..?
LATEN RUSTEN.

Serieus, je klinkt echt ongezond onzeker en clingy. Dat is zo niet aantrekkelijk. Geef haar de ruimte.
Joostw schreef:
13-11-2017 21:56
Trek een warme jas aan en wacht haar op haar stoepje op met een bos bloemen.
En dan zijn er vrouwen die dit beschouwen als "je best doen voor"

Ik zou er van gaan hyperventileren en achter de bank gaan liggen met de gordijnen dicht
Dymphnatam schreef:
13-11-2017 22:08
En dan zijn er vrouwen die dit beschouwen als "je best doen voor"

Ik zou er van gaan hyperventileren en achter de bank gaan liggen met de gordijnen dicht
Ik ook! In een klooster.
Je gaat gewoon bij haar aanbellen en deze ongemakkelijke situatie tot een einde brengen, TO.

Kom op, ze is op zoek en heeft net als jij al maanden geen seks meer gehad. Ze heeft ook hoop hè. Wees een vent en stel haar niet teleur.

Ze heeft gewoon koudwatervrees. Ze is al van jou, niet vergeten.
Maar nu weet ik nog niet wat voor opleiding het was.
LammeTak schreef:
13-11-2017 21:22
Ze heeft je live gezien en je valt een beetje tegen vergeleken met het beeld dat ze van je op de app had?
Niet lullig bedoeld hoor, maar zou zomaar kunnen. Wij vrouwen kunnen al op de verkeerde sokken afknappen... ;-)
Dus de vraag is: to, had je verkeerde sokken aan? Want dan komt het niet meer goed.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
LeesMee schreef:
13-11-2017 21:27
wat leuk!

Nederlandse taal en letterkunde, toevallig?

:HA:
_Amand schreef:
13-11-2017 22:11
Je gaat gewoon bij haar aanbellen en deze ongemakkelijke situatie tot een einde brengen, TO.

Kom op, ze is op zoek en heeft net als jij al maanden geen seks meer gehad. Ze heeft ook hoop hè. Wees een vent en stel haar niet teleur.

Ze heeft gewoon koudwatervrees. Ze is al van jou, niet vergeten.
En toen ging sneuneus dat ook echt doen.
Lucifermiauww schreef:
13-11-2017 22:54
En toen ging sneuneus dat ook echt doen.
Je bent pas een sneuneus wanneer je een fuck geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven