Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
dinsdag 14 november 2017 om 11:49
Dat is best een lastige vraag en ik denk dat dat van heel veel dingen afhangt. Sex kan iets heel moois zijn en als een puber een gezonde visie op sex heeft dan vind ik 14 niet perse heel gek. Ik betwijfel wel of de gemiddelde 14-jarige een gezonde visie op sex heeft. Veel jonger dan 14 lijkt me niet zo heel goed.
Op wat voor manieren verschilde hoe je over sex dacht toen je ontmaagd werd ten opzichte van nu?
Op wat voor manieren verschilde hoe je over sex dacht toen je ontmaagd werd ten opzichte van nu?
dinsdag 14 november 2017 om 12:20
Jaaa! Dgv leeft weer!
Op zo'n beetje alle manieren. Ik was 17 en voor mij het meest perfecte moment. Verschillen: Het hoeft geen pijn te doen (maar het mag wel
), seksbeleving is voor vrouwen anders dan voor mannen en vrouwen en dat is prima, leer je lijf vooral zelf wat beter kennen dus niet moeilijk doen over masturberen.
Wat had jij liever geweten voor je aan seks begon?

Op zo'n beetje alle manieren. Ik was 17 en voor mij het meest perfecte moment. Verschillen: Het hoeft geen pijn te doen (maar het mag wel

Wat had jij liever geweten voor je aan seks begon?
dinsdag 14 november 2017 om 12:47
Dat mannen pas interessant worden na hun 25e
Mijn eerste vriendjes waren stoer, lief, knap etc, maar als ik de sex vergelijk met de laatste 20 jaar dan is dit toch echt wel a totally different league (uitzonderingen daargelaten). Then again: misschien is een 14-jarig meisje en een man van 30 wat minder socially accepted
Op welke leeftijd leerde je sex echt kennen? Zeg maar: wanneer had je zoiets van "Ooooooowh, dus zo kan het ook"?

Op welke leeftijd leerde je sex echt kennen? Zeg maar: wanneer had je zoiets van "Ooooooowh, dus zo kan het ook"?

dinsdag 14 november 2017 om 13:36
dinsdag 14 november 2017 om 13:44
@Febag: geef me 5 minuten:)
@Liefhebber: ik denk zeker dat een beetje experimenteren goed is. Maar ik vind sex in een relatie dan ook één van de belangrijkste aspecten:) Aan de andere kant: er zijn ook mensen die 11 jaar na hun scheiding sex pas echt leren kennen. De jongens waar ik voor mijn huwelijk voornamelijk het bed mee deelde, zijn nu ook absoluut niet wat ik zoek. Dus tja, ik raad een beetje exploratie en marktonderzoek aan, maar het is verre van een garantie.
@Marana: ja, regelmatig:) Alleen het bed is ook zo saai:)
Geloof je in 'de ware'? En zoja, wat is 'de ware'?
@Liefhebber: ik denk zeker dat een beetje experimenteren goed is. Maar ik vind sex in een relatie dan ook één van de belangrijkste aspecten:) Aan de andere kant: er zijn ook mensen die 11 jaar na hun scheiding sex pas echt leren kennen. De jongens waar ik voor mijn huwelijk voornamelijk het bed mee deelde, zijn nu ook absoluut niet wat ik zoek. Dus tja, ik raad een beetje exploratie en marktonderzoek aan, maar het is verre van een garantie.
@Marana: ja, regelmatig:) Alleen het bed is ook zo saai:)
Geloof je in 'de ware'? En zoja, wat is 'de ware'?
dinsdag 14 november 2017 om 14:13
Ik geloof in ware liefde. Maar dat is voor mij niet één persoon tot ik doodga. Iedereen voor wie ik liefde heb gevoeld, speelt een rol in mijn leven of heeft me een waardevolle les geleerd. Het is een liefdevolle wisselwerking van geven en nemen. Echt helemaal jezelf kunnen zijn. Ik heb één grote liefde en ik zal altijd van hem blijven houden. Maar nu weten dat we voor eeuwig bij elkaar blijven omdat dat nou eenmaal zo hoort.. ik denk dat je op die manier jezelf iets ontneemt. Ik heb steeds meer het idee dat dat niet echt bij mij past. Daarom voegt het huwelijk niets toe voor mij.
Seks met liefde of seks uit pure lust, wat past beter bij jou?
Seks met liefde of seks uit pure lust, wat past beter bij jou?
dinsdag 14 november 2017 om 14:23
Op dit moment absoluut seks uit pure lust. Ik heb heel lang gekozen voor seks met liefde en ondanks dat ik dat ook enorm lekker vind, heb ik sinds mijn scheiding even behoefte aan iets anders. Misschien dat het over een paar jaartjes weer anders is:)
Hoe ervaar je het verschil tussen seks met liefde en seks uit pure lust?
Hoe ervaar je het verschil tussen seks met liefde en seks uit pure lust?