9 Maanden Beurs..

19-02-2009 22:23 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zaterdag. Met twee kids.

En 1 in de buik.

Wie is ook naar de 9 maanden beurs geweest? Wát is nou echt leuk daar? Hoe druk is het?

Moet ik nog wat meenemen? Behalve een dikke portomonnee die ik niet heb.

Het lijkt me eigenlijk wel leuk om daar een 3D echo te maken.

Oh, ben zo nieuwsgierig!! Oudste kids bij me die er vorige keer niet bij konden zijn.

Zo'n buikschilderij lijkt me ook wel wat.

Of tref ik rijen van mensen aan?

Is het eten daar nog betaalbaar?

Heb veel&snel honger.

Kortom. Vertel,vertel hoe is de 9-maanden beurs?

Lijkt mij vréselijk.

Al die hebberige mensen.

Brrrr.....
Frankly my dear, I don"t give a damn
je wil zaterdag naar de 9 maanden beurs, met 2 kids??? Ik zou het niet doen!!

ik ben gisteren geweest, met mijn zoontje in de kinderwagen en mijn zus... t was mega druk, en op zaterdag is het nog veel veel drukker...

je moet rekenen op overal een wachttijd van ongeveer een half uur.. zeker bij dingen als echo`s en zo!

waarom wil je je kinderen meenemen?? die hebben er weinig aan en kunnen er eigenlijk weinig doen!...

ik zou ze thuis laten en lekker met een vriendin gaan..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
oh.. en t eten is duur.. heel duur...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:calvijn1 schreef op 19 februari 2009 @ 22:25:

Lijkt mij vréselijk.

Al die hebberige mensen.

Brrrr.....Dat beeld heb ik er nu ook van: heel veel (te veel) hebberige en graaiende mensen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb met Keeskerel afgesproken dat hij nooit naar de 9 maandenbeurs hoeft als hij me maar nooit 'me vrouwtje' noemt (denk Rotterdamse tongval) zegt dat genoeg? Het lijkt me al mijn nachtmerries en meer.
Wat denk je precies op de beurs te vinden?

Vergeet niet dat het verkopers zijn die daar staan en over het algemeen per commissie werken. Staan daar dus niet om je te vermaken. Wellicht iets om in het achterhoofd te houden.

Ik vind het altijd -vreselijk-, beurzen. Allemaal van die graai-figuren met tássen vol, en zweten van het sjouwen!

Heb zelf ook aantal keer op een beurs gestaan, zakelijke beurs dan maar daar toch hetzelfde verhaal.

En drúk inderdaad! Lijkt me nou niet ideaal, als je zwanger bent, al dat geprop, gebeuk en geduw.

Kids mee... aargh!
Een keer ben ik daar geweest(was met een vriendin mee) en het was erg(mega) druk en we waren nog wel op een doordeweekse dag dus laat staan in het weekend,en ik geloof ook niet dat ik je kind mee zou nemen,want die heeft er totaal niets aan en jij dan waarschijnlijk ook niet.

Veel plezier iig.
Wat ik er vooral wil vinden is die sfeer van legitiem DOLGELUKKIG TROTS BLIJ met mijn dikke buik lopen stralen. Kids aan de hand. En úren snuffelen aan alle kleine rompertjes. Dagdromen..Kamertjes bekijken. Lekker even zitten en koffie drinken daar. Wat eten.

Nou ja, en de buik laten schilderen en een 3d echo dus.

Schijnt ook kinderopvang aanwezig te zijn..

Maar om eerlijk te zijn; mijn kinderen zien mij al zo opgetogen. Dat ze het nu al leuk vinden.

Overigens heb ik niet zoveel moeite met drukte.

Mmm, nog meer tips anybody?

Brood meenemen?
Laat je ons weten hoe het was?
Ja tuurlijk. :- ))
Ik ben vandaag met mijn zus geweest en haar kleine van 2 maanden. Op zich is het erg leuk! Alleen wel super druk. Maar wel leuke stands, fotoshoots, buikbeschilderen inderdaad wat ik zo zag erg mooi, voor sommige dingen lange rijen.

Het is ons niet gelukt om ergens te gaan zitten, was te druk. Wel allebei een broodje gekocht, 11 euro voor 2 broodjes.

Daarna liepen we nog naar de huishoudbeurs, gratis entree als je naar de 9 maanden beurs gaat. Daar zat een lekkere la place van v&d. Maar de huishoudbeurs was ook erg druk en erg lawaaierig.

Maar verder wel leuke dag gehad hoor!!

Veel plezier zaterdag! ps. ga ook met de trein!

Groetjes Marieke
Tip: stel je er niet teveel van voor, dan kan het ook nooit tegenvallen Klinkt allemaal heel romantisch hoor hoe je het beschrijft, maar ik ben benieuwd of je het daar straks ook zo ervaart.. Misschien wel, maar het zou zomaar gruwelijk tegen kunnen vallen.
Laat je kinderen thuis! Ik ben er vandaag met mijn zwangere dochter geweest en het is er voor de kleinere kinderen NIET leuk!

Ga lekker alleen, met een vriendin, met je moeder/schoonmoeder, zus, buurvrouw. Echt, het is er zo druk, je krijgt spijt als je je kinderen meeneemt......
Bedankt voor de reacties!

Ik zal rekening houden met extreme drukte, dure broodjes, verkoop-jagers, graaiende mensen, drukte, drukte en nog een drukte.

We zullen zien en ik laat het weten..
Het is misschien nog wel erger dan de huishoudbeurs.

En dit in combinatie met twee kids uit buik en één d'r in een ware hell op aarde.

Think twice!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:FleurtjeFee schreef op 19 februari 2009 @ 22:54:

Wat ik er vooral wil vinden is die sfeer van legitiem DOLGELUKKIG TROTS BLIJ met mijn dikke buik lopen stralen. Kids aan de hand. En úren snuffelen aan alle kleine rompertjes. Dagdromen..Kamertjes bekijken. Lekker even zitten en koffie drinken daar. Wat eten.

Whahah, wat schattig. *kuch*
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Romantisch naar rompertjes kijken valt waarschijnlijk niet mee met 2 koters aan de hand, en ze loslaten is geen optie, want dan zie je weinig 9-maandenbeurs meer denk ik....
quote:La Vie en Rose schreef op 20 februari 2009 @ 06:55:

Het is misschien nog wel erger dan de huishoudbeurs.

En dit in combinatie met twee kids uit buik en één d'r in een ware hell op aarde.

Think twice!
quote:La Vie en Rose schreef op 20 februari 2009 @ 06:57:

[...]

Whahah, wat schattig. *kuch*

Dat bedoel ik nou. Het 'gekuch' krijg ik niet op de 9 maanden beurs.

Die hoor ik thuis ook al genoeg.

En off-course hier, Maar dat wist ik al wel.
quote:misschicken schreef op 20 februari 2009 @ 07:17:

Romantisch naar rompertjes kijken valt waarschijnlijk niet mee met 2 koters aan de hand, en ze loslaten is geen optie, want dan zie je weinig 9-maandenbeurs meer denk ik....

Ze zijn 9 en bijna 7. Niet hele ukkies.

Dan nog kán het enorm tegenvallen. I know.

Maar ik ga het wel uitproberen. Is het niets gaan we weer weg.

Ik ga zo de kaarten halen bij Prenatal!
Ik ga ook écht alleen met de twee kinderen.

Ik begrijp dat ik níemand dit kan 'aandoen' om mee te gaan. Dat gehijg in je nek terwijl je net iets leuks aan het bekijken bent is voor mij een ware hell op aarde.

De kinderen zullen ongetwijfeld wel wat jammeren, maar dat vind ik toch anders. We gaan dr een hele leuke dag van maken!
Ben vorig jaar geweest, op zaterdag, met man en kind in buik. Het was ... alles behalve hoe jij het beschrijft. Uren snuffelen aan rompertjes? Je mag blij zijn als je ergens in de verte een romper spot, tussen alle hysterische vrouwen door. Iets eten? Wij hebben uiteindelijk buiten de rai gegeten omdat we dan sneller voedsel in de maag hadden dan op de beurs. Uiteindelijk was de expeditie voor mij succesvol omdat wij een ledikantdekentje zochten in een andere kleur dan lime, aqua of oranje en dat daar gelukt is. Zou ik weer gaan? Nope...

Maar ben benieuwd hoe jij het ervaart.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
moet er voor werk heen helaas, het is zoals ik denk dat de hel eruit ziet.

Als ik dood ga en god blijkt helaas toch te bestaan, den ben ik het bokje want verdorven en slecht geleefd.

Petrus zal mij in de lift naar beneden zetten en als de deuren open zoeven zie ik..de 9 maanden beurs..till eternity..

het is een afrgijselijke trutmutsenbende met alleen maar tuttelmoekes met verstandsverbijstering, gruwelproducten, baby maffia en sneue vaders.

Geen mens zou dat moeten hoeven doormaken.
Fijn om hier wat reacties te lezen.

Ga morgen ook met (baby in buik 12wk) en een vriendin (met baby in buik 30 wk). Aangezien het in het zuiden carnaval is, scheelt het (hopelijk) een hoop bezoekers uit het zuiden, maar druk zal het toch wel zijn...

Voor noodgevallen 3 pakjes sultana's en flesje koud water mee en voor de rest survivallen we ons wel door de menigte!!

Veel plezier FleurtjeFee!!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven