Minnaar
donderdag 19 februari 2009 om 21:48
donderdag 19 februari 2009 om 21:51
quote:vamylena schreef op 19 februari 2009 @ 21:48:
is het arrogant om te denken dat de mensen van het topic minnaar allemaal mooie mensen zijn??
een orgie....nee MDR ik bedoelde gewoon eerst onze meeting end an ervaringen uitwisselen. En dan vertrekken naar kamer met je eigen SV of twee
ennuh sushii do tell....how naughty is your mail???Is dat EIGEN verplicht
is het arrogant om te denken dat de mensen van het topic minnaar allemaal mooie mensen zijn??
een orgie....nee MDR ik bedoelde gewoon eerst onze meeting end an ervaringen uitwisselen. En dan vertrekken naar kamer met je eigen SV of twee
ennuh sushii do tell....how naughty is your mail???Is dat EIGEN verplicht
donderdag 19 februari 2009 om 21:56
Die Vam, die vrouw met die lekkere orgasmes waar ik jaloers op ben..nee die mail ga ik hier zeker niet letterlijk neerzetten, maar laten we maar zeggen het is wel een hele goede opwarm mail voor volgende week. Tjee die man kan echt hele ge... mails sturen!!
En geen arrogante gedachte denk ik. We blijven ons best doen om er goed uit te blijven zien. niet alleen voor sv maar ook voor nr.1. Mooi lingerie setje, benen harsen, sportschool...noem maar op!!
Maar oké lotgenoten is wel een goede workshop!!
En geen arrogante gedachte denk ik. We blijven ons best doen om er goed uit te blijven zien. niet alleen voor sv maar ook voor nr.1. Mooi lingerie setje, benen harsen, sportschool...noem maar op!!
Maar oké lotgenoten is wel een goede workshop!!
donderdag 19 februari 2009 om 21:57
donderdag 19 februari 2009 om 21:59
donderdag 19 februari 2009 om 21:59
een workshop....hmmm
ohja zou nog uit de doeken doen van die orgasmes
1. clitoraal door likken
2. met speeltje (vibo) en hij in mij...dat triggert iets en dan komt
3. spuitend...door op hem te gaan zitten
zijn orgasme en toen pauze, tijd voor popcorn plasje en vochttoevoer
4.wederom clitoraal door vingeren
5.wederom spuitend met vibo
6. neukend hij bovenop mij...tegelijk met hem
dus dat...
ohja zou nog uit de doeken doen van die orgasmes
1. clitoraal door likken
2. met speeltje (vibo) en hij in mij...dat triggert iets en dan komt
3. spuitend...door op hem te gaan zitten
zijn orgasme en toen pauze, tijd voor popcorn plasje en vochttoevoer
4.wederom clitoraal door vingeren
5.wederom spuitend met vibo
6. neukend hij bovenop mij...tegelijk met hem
dus dat...
donderdag 19 februari 2009 om 22:09
Volgens mij druk ik mij erg onduidelijk uit. Ik bedoelde te zeggen dat ik mijn sv niet voor een van jullie mannelijke sv's in wilde ruilen (als reactie op de "Is dat EIGEN verplicht" vraag van schaap), omdat:
A) Ik best wil geloven dat jullie je sv's erg smakelijk zullen vinden, maar mij doen ze vast niet zoveel....
Mijn sv het lekkerste 2 benige wezen op deze planeet is (er is trouwens ook geen lekkerder wezen met een ander aantal benen te vinden op deze planeet en eventuele andere planeten)
@sushii: Maar natuurlijk twijfel ik er niet aan dat jullie allemaal heel lekkere vrouwen zijn. Alleen de lekkerste, die heb ik dus al....
A) Ik best wil geloven dat jullie je sv's erg smakelijk zullen vinden, maar mij doen ze vast niet zoveel....

@sushii: Maar natuurlijk twijfel ik er niet aan dat jullie allemaal heel lekkere vrouwen zijn. Alleen de lekkerste, die heb ik dus al....
donderdag 19 februari 2009 om 22:12