Mode & Beauty alle pijlers

Bril online

14-11-2017 20:58 32 berichten
Net nu ik een hele dure multifocale bril besteld heb, ontdek ik de mogelijkheid om deze online te kopen. Maar dan vier keer zo goedkoop. De glazen zijn al besteld, dus annuleren gaat niet meer.

Wie heeft er ervaring met online een bril kopen? En hoe kom je aan een recept? Nu heb ik er net eentje maar over een paar jaar niet meer, en ik neem aan dat de opticiens niet zo blij zijn met deze ontwikkeling...

Online een bril kopen...

Totaal aantal stemmen: 19

Doe ik al heel lang (16%)
Is een uitkomst (5%)
Ga ik voortaan altijd doen Geen stemmen
Kan nooit goed zijn (26%)
Is een vriend van je portemonnee Geen stemmen
Is valse concurrentie Geen stemmen
Vertrouw ik niet (32%)
Zadelt je op met een raar montuur (5%)
Is het beste wat me is overkomen (16%)
baukelien schreef:
15-11-2017 17:32
Dus ik betaal vooral voor het pand waar ik een uurtje binnen ben? Nou lekker dan.
Jij dacht dat winkeliers gratis in panden zitten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij een online brillenwinkel gewoon een zichtzending kunnen aanvragen. Ik geloof vier monturen tegelijk, zodat je ze thuis kon opzetten in plaats van dat je moest afgaan op de webcamfoto's. Die functionaliteit hadden zij ook, maar toch zagen de monturen er in het echt heel anders uit. Ik woon in het buitenland, maar is er zoiets niet in Nederland?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
baukelien schreef:
15-11-2017 17:32
Dus ik betaal vooral voor het pand waar ik een uurtje binnen ben? Nou lekker dan.
Ja, tuurlijk. Elke winkelier is er met de bedoeling om winst te maken. En van alle inkomsten moeten eerst alle uitgaven, waaronder dus huur worden afgetrokken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik zit rond de -8 en dat kost me bij een opticien kapitalen aan dunner slijpen.
Bij de online winkels zit automatisch de dunste optie bij de prijs inbegrepen.
Voor mij een uitkomst
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Kiiroitori, hoe verkrijg je dan je oogmeting? Of is je sterkte stabiel?
baukelien schreef:
15-11-2017 22:02
Kiiroitori, hoe verkrijg je dan je oogmeting? Of is je sterkte stabiel?
Hans Anders heeft een spaarplan en ook dat is voor mij nog redelijk te doen, zeker in combinatie met een leuke actie. Daar heb ik dan ook mijn jaarlijkse meting en inderdaad, mijn sterkte is daarnaast gelukkig ook stabiel. Vaak koop ik daar dan een wat neutralere bril waar ik dan wat meer geld aan uitgeef en een leuke, gewaagde bril met een apart kleurtje via internet.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Ik bestel mijn lenzen online en kon bij een opticien een oogmeting doen voor iets van 35,- euro, gewoon van te voren aangeven dat je alleen een oogmeting wilt.

Verder een t.v.p. :) was van plan om een ’nood’bril te bestellen, maar vind het online uitzoeken van een montuur lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven